=DOĞUM GÜNÜ=

27 5 14
                                    

Bu bölümün ithafı Melikexx0

Bi kafeye gidip boş boş oturmaya başladım.Eve gitsem o iki gerizekalının suratını hiç çekemezdim.

Aval aval telefonuma bakmaktan başka hiçbir şey yapamıyordum.

O sırada yanıma bi garson geldi."Ne isterseniz efendim?"diye sordu.

"Bi kola alayım ben."dedim telefonumdan başımı kaldırarak.

Garson bi şey demeden gitti.Kapıdan biri içeri girdi.

Buluttu galiba yani Bulut'a daha çok benziyordu.Yüzümü hemen şapkamla kapattım.Beni görmemesi lazımdı.Kolayı başından aşağı boşaltıp öcümü alacaktım.

Tamam kardeşim bu sabah konuştuk iyi bi insan filan ama yarının intikamını alacaktım.

Kolam gelir gelmez yüzümü gizlemeye devam ettim.

Hemen arkamdaki masadaydı.Yüzümü belli ettirmedenbaktım.Boş boş oturuyordu.

Yavaşça yerimden kalkıp yüzümü şapkamla kapatmaya devam ettim.Saçlarımı da şapkamdan dışarı çıkardım.

"Görülmemiş bi hesabımız var Bulut efendi."der demez başından aşağı kolayı boşalttım ve hesabı masaya bırakarak çıkacaktım ki kolumu biri tuttu.

Kahretsin!Bu kişi Bulut filan değildi.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"diye sordu karşımdaki yakışıklı ve kaslı oğlan.

İşte şimdi sıçmıştım!

"Abiciğim çok özür dilerim bi yalnışlık olmuş."dedim tüymeye kalkışacak kolumu yine biri tuttu.

Hay ağzına sıçtığım ne yani?Bi yıkanıyon geçiyo ne bu ego?

"Yalnız bu üzerimdekiler çok pahalı kendini satsan alamazsın!"dedi oğlan.

Der demez suratına yumruğu yedi.Yumruğu atan Buluttu.

"Ne dediğini sanıyorsun ulan sen?"diye sordu çocuğa bi yumruk daha yedi.

Valla içimin yağları erimişti en ufak bi acımam yoktu.'Orospu' muamelesi yapmıştı orospu çocuğu!

Çocuğun ağzı yüzü kanlar içindeydi.Bulut elimden tutup beni dışarı çıkartırken çocuk tehditler savuruyordu.

"Bittin oğlum sen!"diye bağırırken nah çekme isteği oluştu bende ama o an bana yakışmaz diye yapmadım.

"Üzerime istersen sidik dök ve kapansın bu bi şey dökme meselesi."dedi sinirlice.

Valla mı?İnek çişi var mı acaba buralarda?

"Tamam ya sıkıntı yok."dediğim sırada kafedeki oğlan çıktı ve tehditler savurmaya devam etti.

"Yalnız bi şey diyeyim mi?"diye sordu gülerek.

Başımı 'evet' anlamında sallayıp gülümsedim.

"Az vurdum o piçe!"dedi gülerek bende güldüm.

"Senle bu kaçıncı tesadüfümüz?"diye sordum gülerken.

Harbi nereye gitsem oradaydı.

O sırada o oğlan yanına 1 kişiyide almış bize doğru geliyordu.

Ne zaman gelmişti 2 dakikada?

Bulut yumruğunu sıkmış cesurca duruyordu.

Bi çocuk Bulut'u tuttu o sırada kafedeki oğlan yumru atacakken oğlanın ayak dirseğine doğru ayak topuğumla tekme attım.

UÇURTMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin