פרק 11

2K 112 1
                                    

יום למחרת,לואי ניגש אליי.

״את זוכרת שקבענו שתראי לי שאת לא מקנאה?״ הוא זכר? מה יש לו לזכור את זה?

זה לא שבאמת התכוונו לזה,לא?

״כן,נפגשים אצלך היום.״ גלגלתי עיניים ועמדתי ללכת לכיתה,אך הוא תפס בידי וסובב אותי אליו.

״תלבשי משהו רפוי שקל לרוץ איתו.״ הוא אמר ואז שיחרר אותי.

מה לעזאזל...?

***

״היי,אופל!״ קראתי לה מרחוק ורצתי אליה,מדביקה את המרחק.

״היי אופיר.״ היא חיבקה אותי.

״אני חייבת טובה. את יכולה להשאיל לי מהבגדים שלך?״ השאלה הזאת תפסה אותה לא מוכנה. היא זקפה גבה בפרצוף מופתע,לא מבינה מה קרה כאן עכשיו.

״את רוצה לשים קפוצ׳ונים וטייטס? למה?״ היא שאלה,עדיין עם גבה זקופה ופרצוף מופתע.

״קודם כל,זה לא סוג הבגדים היחיד שיש לך.״ גיחכתי כשהבחנתי בפרצוף העקום שלה.

״שנית כל,כי לואי ואני קבענו שניפגש היום כדי שאני יוכיח לו שאני לא מקנאה.״

״אז הוא בטח אמר לך לשים משהו רפוי.״ אופל השלימה את הסיפור והנהנתי.

״בטח. בואי אליי אחרי הלימודים,אני יעזור לך.״ אופל אמרה כששילבה את ידה בידי.

הלכנו לכיתת המתמטיקה של מר הנדרסון,המורה הצעיר והחתיך שמלמד אותנו. בזכותו מתמטיקה זה מקצוע נהדר.

טוב,בזכותו ובזכות זה שג׳וש יושב לידי בשיעור.

***

״היי מר י.״ אמרתי לאבא של אופל. הוא שנא שמשתמשים בשם שלו-הפרטי או המשפחה-אז אני תמיד קוראת לו מר י. הוא זה שאמר לי לא להגיד את שמו,והוא אמר לי לקרוא לו כך.

״הנה אופיר. ממש הפתעה.״ הוא חייך אליי ונופף לי לשלום,מרים לכמה שניות את עיניו מהעיתון שקרא ואז חזר אליו.

״היי אבא,זה בסדר שכמה חברות יישנו אצלי בסוף השבוע?״ אופל שאלה תוך כדי שחיטטה בארונות המטבח כדי למצוא אוריאו.

״אני לא אהיה פה בסוף השבוע,אז זה בסדר,כל עוד אין בנים.״ אבא שלה אמר בקול קשוח.

בטח,חשבתי. רק אופל תהיה בלי בנים.

זה לא שהיא משחקת בהם או שהם רודפים אחריה,היא פשוט מעדיפה חברת בנים מאשר חברת בנות.

״בנות זה עם רע.״ היא אמרה לי פעם. ״הן רכלניות,הן שופטות,הן הפכפכות והן יכולות לפגוע בך. הן יכולות למרר לך את החיים. אתן מתחילות בתור חברות,מתחילות לריב על בן ואז מסיימות כאויבות. בגלל זה אני מעדיפה יותר חברת בנים.״

כמה שהיא צודקת. אנחנו באמת עם רע,אבל גם הבנים לא פחות רעים מאיתנו.

עלינו במעלה המדרגות לחדר שלה והיא פתחה את הארון.

״שנתחיל?״

The Player-פאנפיק על לואי טומלינסוןWhere stories live. Discover now