פרק 13

2K 121 10
                                    

עבר יום אחד מהטיול שלי עם לואי. גיליתי בו צדדים שאף פעם לא חשבתי שיהיו באנשים כמוהו. אנחנו שנינו מסתדרים,אבל הוא עדיין רודף אחריי בנות,ואני עדיין תקועה בהידלקות המטופשת שלי על ג׳וש.

״היי.״ ג׳וש ניגש אליי.

״או,היי ג׳וש.״ חייכתי אליו.

״רק רציתי לשאול אם...באלך אולי לצאת איתי היום..״ הוא שאל כששיפשף את עורפו במבוכה.

״אממ..בטח.״ הוא נשם לרווחה כששמע את התשובה שלי.

״ניפגש בבית הקפה הקטן ב-7?״ הוא שאל ואני הנהנתי להסכמה.

״מה ג׳וש רצה...?״ אופל הביטה בי בחיוך ותקעה לי מספר פעמים את המרפק שלה בצלעות תוך כדי שהיא קורצת.

״הוא שאל אותי אם אני רוצה לצאת איתו.״ חייכתי.

״אומייגאד מזל טוב!״ היא קפצה עליי וחיבקה אותי.

״את נהיית קלה יותר.״ צחקתי כשהיא ירדה ממני.

״אני עדיין באה אלייך היום?״ אופל שאלה בחיוך. פרעתי את שיערה וצחקתי.

״יש לנו חודשיים שלמים להשלים.״

***

״היי אמא.״ נכנסתי למטבח ונשקתי לאמא שלי בלחי. היא בדיוק שטפה כלים וחלק מהמים הושפרצו עליי.

״איך עבר עלייך היום?״ היא שאלה,מתחילה לשטוף את הכלים שעוד לא נשטפו.

״היה נחמד. ויש לי הפתעה כאן.״ אמא שלי סיימה לשטוף את הכוס האחרונה והביטה בי,מחכה לראות.

״היי.״ אופל נכנסה למטבח,התיק שלה תלוי על כתף אחת.

״תודה שנזכרת לבוא לבקר.״ אמא שלי חיבקה אותה. אופל הייתה כמו בת נוספת בשביל אמא שלי. וגם אני הייתי ככה בשביל אבא שלה.

תאומות לא זהות.

״המבטא של האוסטרלים נורא חמוד. אני רוצה כזה מבטא.״ היא חייכה ואמא שלי צחקה.

כחכחתי בגרוני,מפוצצת את הבועה ששתיהן היו תקועות בה.

״היא באה בשבילי אמא,לא בשבילך.״ אמרתי לאמא שלי בחיוך קטן.

״אני בטוחה שלא אכפת לה לבוא גם בשבילי.״ אמא שלי קרצה ותקעה לי מרפק לצלעות.

אופל ואני צחקנו כשעלינו במדרגות,אופל כמעט החליקה ממדרגה כל הדרך למטה.

***

״מישהו מוצא חן בענייך בבצפר שלנו?״ שאלתי את אופל כשהיא בחרה שיר ביוטיוב במחשב ואז צנחה על המיטה שלי.

״לא ממש. רק זאין שהוא בכלל החבר הכי טוב שלי.״ שלחתי לה מבט נעלב ושילבתי ידיים בכעס.

״מהבנים.״ היא מינרה להוסיף,ואז חייכתי וחיבקתי אותה.

״ואם לא הייתם מכירים והיית פוגשת אותו במסדרון,מה היית רצה ומספרת לי עליו?״ שאלתי אותה,נוברת בשטיח שישבתי עליו.

״שהוא פאקינג לוהט.״ אופל צחקה.

״נכון,הוא ממש חתיך.״ הסכמתי איתה. ״עם הבגדים שלו-״

״והעיניים החומות דבש שלו,השיער,הקו לסת,הפנים,הגוף,האופי-״ היא לקחה את כוס המים שלה ושפכה על הפנים שלה.

״התחיל להיות לי חם.״ היא הניחה את הכוס על השידה ואני התחלתי לבכות מרוב צחוק.

״אני לא צוחקת. אני הולכת לשטוף את הפנים. תכף חוזרת.״ היא אמרה ויצאה מהחדר.

הסתכלתי שהיא באמת התרחקה וסגרה את הדלת עד הסוף.

כששמתי לב שהיא עשתה זאת הוצאתי במהירות את הפלאפון שלי מהכיס.

״עכשיו,אתה מאושר מאליק?״ שאלתי את זאין שהיה בצד השני של הפלאפון.

״פאקינג שמח. נדבר אופיר.״ הוא ניתק.

נאנחתי כשנישכבתי על הרצפה.

סגרתי את עיניי לשניה ואז ראיתי את אופל נשענת על הדלת בחיוך מתחכם.

״את שמעת-״

״התכוונתי לכל מה שאמרתי,אבל ידעתי שהוא על הקו. אי אפשר לעבוד עליי.״

The Player-פאנפיק על לואי טומלינסוןWhere stories live. Discover now