פרק 20

1.8K 105 7
                                    

״ככה הלב שלי פועם כל פעם שאת מדברת/מחייכת אליי. אני פאקינג אוהב אותך. ואני לא יודע מה אני יעשה לעצמי עם תיפגעי יותר מזה,מהתאונה הזאת. אני נשבע שאני יימצא את הנהג שפגע בך.״

המילים של זאין הדהדו באוזן של אופל בזמן שהלב שלה פעם בחוזקה.

״בבקשה,אני יסביר לך מאחורי יותר.״ הוא התחנן. היא התלבטה. כלומר,בחור אחד שהיא מכירה שנים אומר לה שהוא אוהב אותה,והיא תצא עם בחור אחר?

זאין לא יודע בכלל שהיא שמעה.

נכון?

״בסדר לואי,אבל תסביר לי עכשיו.״ הוא התקדם אליה ולחש לה את הסיבה באוזן. היא חייכה כשהבינה מה התוכנית שלו.

״אני מקווה שלא יהרגו אותי בגלל זה.״ אופל אמרה.

״את בטוחה? עליי הולכים לצחוק שנכנסתי למערכת יחסים.״ שניהם צחקו.

***

יום למחרת,אופל כבר חזרה לבית ספר עם השאר. כמובן שעם גבס. כמה תלמידים ותלמידות התכנסו בשביל לחתום לה על הגבס. בין החתימות אפשר היה למצוא את חתימתם של אופיר,זאין,לואי,הארי,סטייסי,נייל וליאם.

״אופל לא יודעת שאתן...?״ נייל לחש לאופיר והיא הנידה לשלילה.

בחורה נצמדה אל החיק של נייל ולחשה לו משהו באוזן.

״אופיר,זאת מולי. החברה שלי.״ נייל הציג את הבחורה הבלונדינית והקצוות הורודים בשיערה לאופיר.

״אומייגאד!״ מולי צווחה כשהביטה במשהו מאחורי הכתף של אופיר. אופיר הסתובבה ופיה נפער. היא דחפה מרפקים לזאין שדיבר עם הארי.

״מה?״ זאין נאנח ששם לב אליה.

״מישהו מהבנים יודע שאתה מאוהב באופל?״ היא לחשה לו והוא הניד לשלילה. היא סימנה באצבע שלה לכיוון משהו והוא הסתכל לאותו כיוון שהיא הצביעה אליו.

הלסת שלו נשמטה לרצפה.

אופל ולואי.

מתנשקים.

------------------------------------------------

בכוונה כתבתי פרק קצר,שתהיו במתח.

פרק יעלה מאוחר יותר!

אוהבת אותכן :)

The Player-פאנפיק על לואי טומלינסוןWhere stories live. Discover now