אופיר תפסה בידה של אופל ולקחה אותה לצד.
זאין עשה את אותו הדבר עם לואי.״מה לעזאזל זה היה עכשיו?״ אופיר שאלה את אופל.
״בסך הכל התנשקנו. וזה גם אחרי שהוא הזמין אותי לדייט. וזה גם בכלל הייתה נשיקה קטנה.״ אופל אמרה כשהסמיקה לפני אופיר. המבט על אופיר היה חסר אונים. אופיר בעצמה לא הבינה למה ההבעה שלה כזו.״מה זה היה עכשיו לעזאזל?״ זאין שאל את לואי,מנסה להסתיר את הפגיעה שלו והכעס.
״אני בסך הכל הזמנתי את אופל לדייט,ואז התנשקנו נשיקה קטנה. לא ביג דיל.״ לואי אמר לזאין,אבל בתוכו קיווה שהתוכנית פועלת.
זאין רתח,אבל השתדל מאוד לא להראות את זה בחוץ.
למה הוא כבר יכול לצפות? הוא לא יודע שזאין מאוהב בה,הוא לא רצה לספר לו.
כל החברים הטובים שלו הם חברים שלה,ומי יודע מה היה נפלט להם מפה כשהיא בסביבה.״לאן הוא לוקח אותך?״ אופיר הרגיעה את עצמה,והתיישבה במסדרון כשגבה כנגד הקיר. אופל התיישבה לידה בשקט וחייכה חיוך קטן.
״אנחנו הולכים לאיזו מסעדה. דרך אגב,את יכולה לעזור לי לבחור בגדים? אני לא נגעתי במה שאת קונה לי.״ אופל חייכה בליצנות ואופיר הנידה בראשה בחיוך,דוחפת את הראש של אופל עם היד שלה.״אאוץ׳!״ אופל צווחה כשראשה פגע בקיר. אופיר והיא הסתכלו אחת על השנייה והתחילו לצחוק.
״ברור שאני יעזור לך. אי אפשר לסמוך עלייך בבחירת בגדים.״ אופל הכתה את אופיר בכתף וצחקה.״זאין אתה יכול לבוא אליי אחרי הלימודים? אני חייב לדבר עם מישהו על הדייט אחרי שהוא ייגמר.״ לואי שפשף את עורפו במבוכה כשהביט לכיוון של אופיר. היא הייתה עם אופל,כך שזאין יכול להסיק שלואי מביט בה.
״ברור לו. בשביל מה יש חברים?״ זאין הניח את היד של לואי על הכתף שלו ושניהם צחקו. לואי צחק צחוק מזויף וזאין צחק מעצבנות.***
״טומלינסון!״ אופיר קראה. לא זאין ולא אופל היו בסביבה,כך שלואי התקדם אליה בחופשיות ואופיר יכלה לדבר חופשי.
״אם תפגע באחותי,אני הולכת לרסק אותך.״ היא הזהירה אותו ואז הסתובבה והלכה.לואי התחיל להצטער שהוא לא בחר במישהי אחרת.
אבל היי,אם הוא לא היה יוצא עם אופל-אחותה התאומה של אופיר-אופיר לא הייתה שמה לב לעניין. ואיך הוא יוכל לגרום לה לקנא בלי שהיא תתעניין?
YOU ARE READING
The Player-פאנפיק על לואי טומלינסון
Fanficלואי טומלינסון הוא ה-שחקן כדורגל המצטיין של התיכון,סטוציונר רציני,שהאגו שלו בשמיים. ואז,הוא פוגש את אופיר,שלא נופלת לקסמיו ומודיעה לו בחריצות שהיא בחיים לא תהיה אחת מהסטוצים שלו. לואי המופתע תוהה מה לא בסדר בה ומגלה בעצמו צדדים אחרים. האם לואי ישיג...