פרק 40

1.4K 90 12
                                    

קרני השמש שחדרו מהחלון הפתוח נחתו על פניה של אופיר ללא רחמים. היא מצמצה כמה פעמים ופקחה את עיניה,משתדלת לא לזוז יותר מידי בשל כאב הראש הגדול שהיה לה מההאנגאובר.

לעזאזל,למה היא שתתה כל כך הרבה?

היא סובבה את ראשה לצד השני בזהירות,ושמה לב ללואי שהיה מוטל לצידה. הוא ישן בשלווה וגבו היה חשוף בזמן שהשמיכה מכסה את פלג גופו התחתון (*~*-הערת כותבת). לקח לאסימון כמה שניות כדי ליפול ולהבין מה קרה.

היא שכבה עם לואי.

היא קמה והתלבשה במהירות,בראשה רצות המון מחשבות. מה היא עושה עכשיו? זה יהפוך למביך? הם ייחזרו להיות ידידים כאילו כלום לא קרה?

בעוד שהמחשבות רצו במוחה,לואי התעורר לאט והתיישב על המיטה כשהשמיכה עדיין מכסה אותו. למרות השמש החמימה שחדרה פנימה מהחלון,החדר היה קפוא.

״אופיר?״ לואי שאל. היא הסתובבה אליו,בעיניה עומדות הדמעות שמחכות להתפרץ. והנה כבר אחת מצאה את הדרך שלה במורד הלחי שלה.

״איך יכולת? איך יכולת לנצל אותי ככה ועוד כשהייתי שיכורה?״ היא הניחה את ידיה על פניה ולואי ניצל את ההזדמנות ולבש בחזרה את מכנסיו.

״אני יודע שאני ניצלתי אותך,אבל לא התכוונתי. אני כבר לא אחד שמחליף בחורות כל יום,אופיר. אני השתנתי,ואת זאת ששינתה אותי. ותנחשי מה? נפלתי. התאהבתי בך. למה? כי את לא ניסית לעשות עליי רושם,כי את שינית אותי,כי את מיוחדת. ואתמול? אמרת שאת אוהבת אותי.״

״הייתי שיכורה! כששיכורים אומרים שטויות!״ היא צעקה עליו,הדמעות באות עכשיו בקצב מהיר.

״כששיכורים אומרים אמת! אתה כבר לא חושב ופשוט משחרר לאוויר את הדברים שאתה באמת חושב או מרגיש!״ לואי צעק בחזרה. היא שתקה. ואז היא פשוט יצאה מהחדר וטרקה את הדלת,משאירה את לואי ההמום והמתוסכל לבד בחדרה.

היא יצאה מהבית בסערה והלכה משם.

***

״לא יפה להציץ.״ זאין אמר כשראה את אופל מקשיבה לריב של לואי ואופיר מהצד השני של הדלת. היא קפצה מעט ואז דחפה אותו בחזרה לחדר שלה. הדלת של אופיר בדיוק נטרקה,ואז אופל הוציאה את הפלאפון שלה וחייגה לפייבסוס.

״תעזרו לי!״ היא צווחה.

״מה?״ לוק שנרדם על הכתף של מייקל התעורר וקפץ.

״אופיר ולואי רבו. אין לי מושג מה לעשות ואיפה היא.״

״למה זאין אצלך בחדר רק בבוקסר?״ קאלום שאל. אופל הסמיקה ואז אשטון צחק ואמר. ״אווו,אני מבין. אני רואה שנהניתם אתמול במסיבה שלא הוזמנו אליה.״

״אתם בכלל באוסטרליה. וחוץ מזה,אל תשנו לי נושא. מה אני עושה?״ היא שאלה בתסכול.

״אל תתערבי. עניינים כאלה נפתרים לבד. אבל אם זה לא יישתפר בשבוע הקרוב,אז תצטרכי להתערב וזאין,שים על עצמך משהו. יש פה ילדים קטנים.״ מייקל אמר ואז כיסה את עיניו של לוק כשקאלום ניתק.

׳אחותי התאומה❤️׳-זה מה שהופיע על הצג של האייפון של אופל. היא חטפה אותו במהירות ודיברה עם אופיר שנכנסה לחדר של תוך כמה דקות. לואי כבר הלך משם עם זאין.

״אופיר!״ אופל קפצה עליה בחיבוק.

״זוכרת את תא ההקלטות שסיפרת לי עליו?״ אופיר שאלה את אופל והיא הנהנה.

״אני רוצה להקליט שיר.״

The Player-פאנפיק על לואי טומלינסוןWhere stories live. Discover now