פרק 25

1.7K 104 12
                                    

יום למחרת,זאין ואופל בכלל לא דיברו. לואי חיפש הזדמנויות בשביל לדבר עם אופיר וביקש מאופל לעזור לה,אך לזו היו בעיות עם זאין. הארי עקב אחריי סטייסי וגילה משהו מפתיע. הוא חיכה לרגע שיוכל לספר לכולם. נייל קיבל אין ספור הצעות לנשף המסכות.

ליאם מצא דרך מושלמת להזמין את החברה שלו לנשף. והוא גם הספיק להכיר אותה לחברים שלו באותו בוקר. הוא ביקש מאופל ואופיר לעזור לו והן עבדו ביחד איתו כל הבוקר. שתיהן סיימו את זה איתו מוקדם ואיחלו לו בהצלחה עם החברה שלו,מולי.

כל הבוקר ליאם הריץ את מולי באמצעות פתקים עם חידות שקשורות אליהם,כמו איפה הם נפגשו,מה המקום האהוב עליהם וכדומה. ובסוף שהיא הגיעה אליו הוא חיכה לה עם ורדים והזמין אותה לנשף.

״רעיון נורא דביק.״ אופל ואופיר צחקו על ליאם.

החבורה הקטנה נפגשה בצהריים.

״גיליתי מה הן לובשות לנשף מסכות.״ לואי אמר ושלח לזאין שתי תמונות.

״סטייסי צילמה אותן אתמול ושלחה לי. טוב שאני חושב צעד אחד לפנייך.״ לואי קרץ לזאין וזאין נתן לו מכה קטנה בכתף.

***

״היי אופיר!״ לואי התיישב ליד אופיר בספסל אבן בחצר האחורית של בית הספר. היא הניחה את הספר שלה לצידה והתפנתה לשיחה איתו.

״אם מי אתה הולך לנשף?״ היא שאלה אותו.

״איתך. אם את רוצה כמובן...״ לואי מלמל במבוכה.

״מצטערת לואי אין לזה מקום. אני לא יוצאת עם סטוציונרים.״ אופיר אמרה ונעמדה. היא עמדה ללכת,אבל לואי תפס בידה ונעמד כשסובב אותה אליו. היא הייתה צמודה אליו,יותר מידי.

״אני לא סטוציונר. מישהי מדהימה הצליחה לשנות אותי,היא שכנעה שאהבה יותר שווה מלדפוק בחורות ואז לעזוב. היא שכנעה אותי שזה פוגע בי וגם בבנות האלה. היא הוכיחה לי שאני יכול להשתנות עם מעט אהבה ממישהו. היא היחידה שהצליחה לשנות אותי,והילדה הזאת זאת את.״ לואי רכן אליה ונישק אותה. היא לא התנגדה,היא לא עצרה אותו. היא רצתה את זה. לעזאזל,היא רצתה אותו.

״בוא נעשה עסק,״ שניהם התנתקו בחוסר רצון. ״אם תצליח לזהות אותי בנשף התחפושת,אני אשקול אם לצאת איתך.״ היא חייכה אליו בתחמנות.

״עסק.״

The Player-פאנפיק על לואי טומלינסוןWhere stories live. Discover now