״קדימה,מטומטם,תזדרז!״ אופל צעקה לזאין שיצא בריצה מהבית. היא ישבה במושב שליד הנהג וחיכתה שזאין ייכנס למכונית ויתחיל לנסוע. הוא רעד כשפתח את הדלת והתיישב במושב הנהג,המפתחות נופלים מידו מספר פעמים לפניי שהוא התניע את הרכב. הדרך שבה אופל האיצה בו לא עזרה למצב.
״אני לא מאמינה,״ היא מלמלה בעצבים במשך כל הדרך. זאין נהג במהירות רבה,לא עובר על חוקי התנועה והמהירות המותרת.״אני בשוק מזה בדיוק כמוך. זה לא נתפס.״ זאין ואופל כיום הם בני 23,שניהם-ביחד עם כל השאר-למדו באותה מכללה לתארים שונים.. הם עדיין זוג,והפעם מאורס. ״תודה לאל!״ אופל יצאה מהמכונית בקפיצה,מתקדמת אל מול הבניין הלבן המסוייד ונכנסת לבפנים במהירות,בלי לחכות לזאין שהשתרך מאחוריה. היא רצה לקבלה,שואלת את הפקידה איפה אופיר. הפקידה הרזונת שהייתה לבושה בבגדים לבנים הצביעה על המסדרון שבו הוריה של אופל ואופיר,ליז,נייל,ליאם,מולי,הארי ובלה ישבו על כיסאות ההמתנה. לואי ישב על הרצפה,הראש שלו מכונס אל תוך החזה שלו ומבטו מושפל לנעליו.
״בחייך ג׳ק,בוא הנה.״ ליז מלמלה באומללות כשהילד בן ה-3 התרוצץ בין האחיות. היא נאנחה בעצבים ונייל קם,מניח את הילד שלו על כתפיו. ג׳ק צחקק בעדינות כשנייל החזיק בידיו הקטנות והלך איתו. ליז ונייל נישאו אחריי שליז סיימה את התואר הראשון שלה ברפואה בהצלחה. נייל,כדי לחגוג את זה,לקח אותה לחופשה בפריז והוא כרע ברך לרקע מגדל האייפל. ג׳ק,בנם הקטן והבכור בן ה-3 היה בלונדיני עם עיניים כחולות בדיוק כמו נייל. היה לו אף קטן וחמוד ושפתיים אדמדמות וקטנות. ״אני רוצה לדוד הארי.״ ג׳ק הקטן התחנן אל נייל והארי קם,לוקח את ג׳ק אל בין ידיו ומשחק איתו. אף על פי שהארי לא היה הדוד שלו,הוא עדיין הכיר בג׳ק כאחיינו הקטן.
אופל וזאין התארסו אחריי החתונה של אופיר ולואי,כשזאין והיא הגיעו לביתם. גם ליאם,מולי,בלה והארי נישאו מלפני שנים.
אופל ומולי למדו הוראה ועכשיו שתיהן מורות באותו תיכון,אבל זה לא יישנה את העובדה שאופל תמיד תתלבש כמו פעם:ג׳קטי בייסבול,אולסטארס,כובעי גרב או כובעים. לואי הארי וזאין פתחו עסק קטן ומצליח של עורכי דין. ליאם רואה חשבון,בלה פסיכולוגית מצליחה וידועה,ליז רופאה,נייל כלכלה וניהול ואופיר מעצבת פנים.״לו? הכל בסדר?״ זאין ואופל התיישבו ליד לואי,אופל מימינו וזאין משמאלו. ראשו הורם במהירות מהזכרת שמו. הוא הנהן ומיקם את מבטו הפעם על הדלת הלבנה שישב מולה. ״אני לא מבין למה לא נותנים לי להיות איתה,שם בפנים.״ הוא אמר כשהמשיך להביט לכיוון הדלת,מחכה שייצא משם רופא או אחות.
״בחייך לו,אתה עומד להיות אבא! תתעודד,״ זאין הניח את ידו על הכתף של לואי.
״ואני עומדת להיות דודה!״ אופל חייכה בהתרגשות,מתאפקת ושומרת את צרחות השמחה שלה בפנים כדי שלא ייצאו אל האוויר.״אני יודע,ואני ממש מאושר מהמחשבה על זה,״ לואי חייך חיוך קטן. ״אבל אני לא ישנתי יותר מיממה,ואני עייף נורא.״ השקיות מתחת לעיניו של לואי היו ברורות לכל הסובבים אותו. ״אתה חייב לישון. את רוצה שהילד/ה שלכם ייראה אותך כל כך עייף? תלך לישו,ןאנחנו נעיר אותך אם יהיה חדש.״ אופל חייכה ללואי בחמימות.
״אפשר?״ לואי שאל את אופל. היא הביטה מעבר לכתפו של זאין וראתה שהסכים במבטו. היא הנהנה ולואי הניח את ראשו על ברכיה,ונרדם. בזמן ובמקום אחר זאין לא היה נותן לזה לקרות,אבל הוא היה חייב לתמוך בחברו ובארוסתו ולא רצה לעורר מהומות.״ג׳ק,״ אופל קראה לג׳ק הקטן כששיחקה עם השיער הארוך של לואי. ג׳ק ירד מחיקו של הארי והתקדם אליה בעיניים נוצצות,לבוש בחולצה כחולה וג׳ינס זעירים כשביד ימין שלו היה דובון. ״רוצה לקלוע לדוד לואי צמות?״ אופל צחקה.
״כן!״ ג׳ק התיישב ליד והניח את הדובון על ברכיו בזמן שהוא והיא משחקים בשיערו של לואי הרדום.(כעבור כמה שעות)
״לואי! קום כבר!״ אופל ניערה את לואי וגרמה לו להתעורר. ״יש מישהי שאני רוצה שתפגוש.״ הוא קם בהתרגשות,נכנס לחדר וראה את אופיר מחזיקה את התינוקת שלהם בידיה. הוא התכופף לצידה והביט בילדה הקטנה שחייכה מתוך שנתה.
״איך נקרא לקטנטונת הזאת?״ אופיר שאלה כשלואי צפה בתינוקות עוטפת את אצבעתו בעזרת כף ידה הקטנטנה. הוא צפה בה פוקחת את עיניה בעדינות,מגלה להפתעתו שהאלה העיניים שלו.
״מה דעתך על לוסי?״ לואי שאל כשחייך אליה. אופיר חייכה למשמע השם.
״לוסי טומלינסון,אהבתי.״ אופיר אמרה כשלואי ערסל את התינוקת בין זרועותיו.
״לוסי טומלינסון,ברוכה הבאה למשפחה.״ אופל אמרה כשצפתה במשפחה הקטנה שמתחילה להתפתח.
״דוד לואי?״ לואי הרגיש משיכות בחולצה שלו והביט למטה כדי לגלות את ג׳ק הקטן.״כן,ג׳קי?״ לואי שאל בחיוך קטן כשהחזיר את לוסי לאופיר ואז הרים את ג׳ק. ג׳ק הראה ללואי את הדובון ששמר עליו כל היום. היה ברור שג׳ק בחר אותו ושהוא היה חדש. הוא היה דובי חום בהיר שהיה לבוש בסוודר קטן ומשובץ ולחייו היו סמוקות. ״אני בחרתי אותו במיוחד בשבילה.״ ג׳ק חייך אל לואי בקלילות כשהעביר לו את הדובי.
״אני בטוח שהיא תאהב את זה,״ לואי אמר לג׳ק וחיכך את אפו בשל ג׳ק. ״בוא ניתן לה אותו,בסדר?״ לואי חייך אל ג׳ק ושניהם התקדמו אל ליד המיטה,ג׳ק מתכופף עד כמה שהוא יכול בתוך האחיזה של לואי כדי שיגיע ללוסי. הוא הניח את הדובון לידה,מחייך כשתחושת שמחה מלאה את החזה הקטן שלו.״ג׳קי,את יודע איך דוד לואי ודודה אופיר התחתנו?״ לואי שאל כשהוריד את ג׳ק והתכופף אליו. ״לואי,עזוב את הילד.״ אופיר גלגלה עיניים. יום אחד,אופיר חזרה מקניות עם אופל וזאין לביתה,מגלה שכל הבית מלא בעלי כותרת מדהימים שהפיצו ריח נפלא,אפילו בבריכה. לואי הכין ארוחה נחמדה ובסופה הוא כרע.
״זאת רק ההתחלה של הכל,לוסי.״ אופיר לחשה אל התינוקת הרדומה והצמידה נשיקה אל ידה הקטנה.------------------------------------
ישלי פילס מילד בן 3,זה לא אמיתי. תתנו לי להתחתן עם ג׳קקקק
תודה רבה לכולכן שהייתן כאן בכל פרק בשביל להגיב ולהצביע.
נתראה בפאנפיק הבא מחר!
YOU ARE READING
The Player-פאנפיק על לואי טומלינסון
Hayran Kurguלואי טומלינסון הוא ה-שחקן כדורגל המצטיין של התיכון,סטוציונר רציני,שהאגו שלו בשמיים. ואז,הוא פוגש את אופיר,שלא נופלת לקסמיו ומודיעה לו בחריצות שהיא בחיים לא תהיה אחת מהסטוצים שלו. לואי המופתע תוהה מה לא בסדר בה ומגלה בעצמו צדדים אחרים. האם לואי ישיג...