Multimedya: Asya Keskin Zeynep'in arkadaşı
Halamın seslenmesiyle uyanmıştım. Çok terlemişim. Acilen duş almam gerekiyor. Duştan çıktıktan sonra yarınki sınavıma çalışmak için odama çekildim. Gerçekten sıkı çalışmıştım. İyi bir not almamak için hiçbir sebebim yoktu. Hemen uyuyup yarınımın nasıl geçeceğini hayal ettim.
Sabah uyandım ve hemen arkadaşımla buluşup okulun yolunu tuttuk. Sahi arkadaşımdan hiç bahsetmedim. Arkadaşım Asya Keskin. Kendisi benim 4 yıllık arkadaşım, sırdaşım. Benim için kardeşten öte bir insan. Gerçekten güzel bir kız. Neyse biz okula vardık. Okulda her zamanki gibi sıkıcı ve boş geçti. Okul çıkışında Asya ile birlikte kafe de birşeyler içmek istedik. Hemen halamı arayıp geç geleceğimi haber verdim.
Kafe de otururken tipi bozuk birkaç serseri bizi izlemeye başladı. Buradan hemen gitmemiz gerekiyordu.
-" Asya gidelim mi baksana pis pis bizi süzüyorlar. Hem zaten hava da karardı.
-" Tamam kanka gidelim ama sakın kuytu köşelere girmeyelim. Bize zarar verebilirler."
Hemen hesabı ödeyip kalktık. Ama
onlar da peşimizden geldiler. En başından beri bu kafede uzun süre kalmamalıydım diye düşünürken birden arkadaki ayyaş bize doğru bağırdı.- " Hışt, fıstık. Hadi bize bir güzellik yap bakalım."
Sen onu biraz zor alırsın da neyse. Asya tam bağıracakken onu susturdum.
- " Kızım deli misin, bağırma bizi susturmak için hemen üstümüze atlarlar. Şimdilik duymamazlıktan gel. Ana caddeye kadar idare edelim sonra orda bize yardım eden birini buluruz.
- " Tamam. Ama bak sana söyliyim. Biz kurtulamayız. Baksana şu tiplere"
- " Uff artık şu ağzını hayra açar mısın oyalama da kurtulalım şunlardan."
Ama tam arkamda ayak seslerini duyunca korkudan çığlığımı tutamadım.
-" İmdaaat!"
Asya' yı kaçırıp bir arabaya almaya çalışıyorlardı. Ama hemen koşup onunla ilerdeki caddeye kaçtık. Ama Asya çok hızlıydı. Hemen caddeye doğru kaçıp bağırmaya başladı. O anda ne olduğunu anlamadan kafama sert bir cisimle vurmaya başladılar. Tek duyduğum şey, " Diğer kızı bırak. Zaten oraya kadar gitmemiz riskli. Bunu alın demeleri oldu. Sonrası yok...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
General FictionSırf ailesini ziyarete geldiği için tanımadığı bir adamla zorla evlendirilen Zeynep'in hikayesi. Peki Zeynep bu zorbayla evlenecek miydi? Ayaz. Ağa çocuğu, şımarık,zevklerine düşkün biri Nefretin aşka dönüşümü Alışılmışın dışında bir kitap okuyac...