Resmi biraz inceleyin ve sonra okuyun. Tabi aklınızı orda bırakmazsanız.
Birisi tarafından şiddetlice sarsılıyorum. Kim bu ve hangi hakla bana dokunuyor. Kendime yeni yeni gelirken sadece şu cümleleri duydum.
- " Zeynep kalk artık. Delirdin mi anlamıyorum."
Bu salak neden bana kızıyor. Şu anda başım çatlıyor ve bunu durduramıyorum. Gözlerimi açacak mecalim kalmadı ve bu kollarda sonsuza dek uyuyabilirim. Ayrıca gereğinden fazla yorgunum. Tekrar aynı sesi duyunca iyice delirdim.
- " Zeynep neler oluyor. Delirdin mi? Uyan artık."
En sonunda gözlerimi açtım. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Kendime iyice geldiğimde ağlamaya başladım. Durdurmak istedikçe daha çok ağlıyorum.
- " Hışt. Sarı ağlama. Neden ağlıyorsun?"
- " Ayaz ben ne zamandır burdayım. Yani bir yere gitmedim değil mi? Yada sen beni ormana bırakıp gitmedin değil mi? "
- " Neler saçmalıyorsun sen. Ne bırakması. Ne ormanı.Kaç saattir kucağımda uyuyorsun."
Allah'ım şükürler olsun ki rüyaymış. Ama şimdi Ayaz'a rüyamı anlatmalıyım. Yoksa sarı demek yerine deli diye çağıracak.
- " Zeynep anlat artık. Ne oldu. Neden ağladın."
Ayy ne maraklı çıktı bu sevimsiz. Bununla bir ömür geçmez. İyi ki ayrılıyorum şundan. Fazla oyalanmadan hemen anlatmaya başladım.
-" Şimdi ben seni sinirlendirecek bir soru sordum."
- " Bir dakika devam etme. Ne sordun?"
- " Ayaz sen dinlemek nedir bilmez misin? Bir sabret anlatayım. Bak bir daha lafımı bölersen anlatmam."
-" Uff tamam be."
-" Sana kaç kişiyle yattın diye sordum. Sonra sende sinirlendin sanane benim kaç kişiyle yattığımdan dedin. Oralarda biraz daha konuştuk ama hatırlamıyorum. Bende seni baya sinirlendirdim ve sen de arabadan ip ve bant aldın. Beni bağlayıp ağzımı kapattın. Sonra beni ormanlık bir alana getirdin ve ellerimi çözüp orda bırakıp gittin. Bende korkunca yardım istedim. Birkaç tane adam geldi ve bana tecavüz etmeye kalktılar bende kaçtım ve onlar beni kovalayınca ben de ikisini birden öldürdüm. Sen de beni almaya geldin ve ben sana odunla vurdum ve uyandım."
- " Yuh Zeynep rüyanda katil olmuşsun ayrıca beni de vurmuşsun."
- " Rüyamı yönetme gibi bir yeteneğim olsaydı orda seni parçalara ayırırdım öyle kuru kuru vurmazdım."
- " Tamam sarı çok sıkıldım ve annen sürekli beni arayıp durdu. Galiba baya endişeliydi."
- " Ay ben onu tamamen unuttum. Annem beni öldürür."
- " Hiçbir şey yapamaz. Ben annemle konuşurum. Eğer birşey yaparsa senin yüzünü bir daha göremezler."
- " Nasıl olacak o iş."
- " Sana bir ev alırım. Orda kalırsın."
- " Onu mu diyorum Ayaz annemi nasıl sakinleştireceksin."
- " O iş bende."
O kadar uykusuzum ki biraz daha Ayaz'ın kucağında kalırsam yine uyurum. Bende hemen kucağından kalktım ve kapıyı açtım. Ben önden Ayaz arkamdan geldi. Zile basıp bahçeye girdim. Annem kapıyı açar açmaz bana söylenmeye başladı.
- " Zeynep nerdesin sen bu saate kadar."
- " Anne bak şimdi-
Tam anlatacakken Ayaz yine sözümü kesti. Biri bu çocuğa lafımın bölünmesinden nefret ettiğimi söylesin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
Fiksi UmumSırf ailesini ziyarete geldiği için tanımadığı bir adamla zorla evlendirilen Zeynep'in hikayesi. Peki Zeynep bu zorbayla evlenecek miydi? Ayaz. Ağa çocuğu, şımarık,zevklerine düşkün biri Nefretin aşka dönüşümü Alışılmışın dışında bir kitap okuyac...