Arkadaşlar merhaba. Son günlerde okunma ve oy sayım oldukça düştü. Lütfen bana destek verin. Sizi seviyorum. 🖤
Multimedya: Zeynep'in isteme kıyafeti
Evet. Bugünden itibaren kabuslu günlerim başlıyor. Tam kurtuldum derken yine başladı. Abi bütün kötülükleri vantuz gibi kendine geçiyorum.
Acaba Ayaz evlenince nasıl bir insan olacak. Daha şimdiden uyuzluklarına başladıysa kim bilir evlenince ne çekilmez bir adam olur. Ay bir de yaşlanınca. Düşüncesi bile korkunç. Ama düşünmekle kalmayıp yaşayacağım. Hemde babam yüzünden.
Bence güne biraz Ayaz'ı kötülemekle başlayabilirim. Sonra annemin yüzüne bile bakmadan temizlik falan yaparım en sonda da hazırlanırım. Sonuçta istemeye geliyorlar.
Başlayalım.
Ayaz kadar man kafa bir insan daha tanımadım.
Ayaz çok uyuz.
Ayaz tam bir gerizekalı.
O çok sevimsiz.
Hödüğün teki.
Of daha fazla kendimi onunla meşgul etmek istemiyorum. Bu yüzden işlerimin başına dönmeliyim.
Hemen odaya girdim ve annemi görünce yine bir şok geçirdim. İçerisi toplanmış her yer parlıyor. Camlar temizlenmiş. Bende bütün gün aç kalmamak için mutfağa kahvaltı hazırlamaya gidecektim ki yine bir şok. Kahvaltı yapılmış ve bulaşıklar bile yıkanmış. Yani pes anne. Normal günde 12'den sonra daha yeni kalkarsın. Şimdi her işini bitirmiş oturuyorsun. Paranın gücü bu olsa gerek.
Kendime bir sandviç hazırladım. Yanına da bir çay. Yeterli olur herhalde. Yine odaya gittim ve annemin yüzüne bile bakmadım. O da bana bakmıyordu zaten. Yani Allah aşkına kimin tripli olması gerek. Tabi ki benim. Ama baksananıza annem benden önce yüzünü ekşitmiş bana bakmıyor bile. Nasıl bir aileye düştüm ben anlamış değilim.
Elimdekileri yerken bir yandan da ne giyeceğimi düşünüyordum. Hakikaten ne giymeliyim. Hiçbir fikrim yok. Aman zaten onunla evlenmek istemiyorum. Neyi düşünüyorsam artık. Tepki olsun diye çuval bile giymeliyim ama ilk istemede yaptığım hata yüzünden Ayaz'la aynı odadayken kıyafetlerimi değiştirmek zorunda kalmıştım. Eğer bir daha yaparsam çok heves ettiğimi falan düşünür ben o lafı kendime getirmem. Hem zaten çok güzel olmalıyım çünkü bu evden bir an önce kurtulmalıyım. Beni böyle düşünceye iten sisteme lanet olsun!
Madem bütün işler yapılmış ben de hemen banyoya gittim. Önce dişlerimi fırçaladım. Sonra güzelce duş aldım. Odaya gittiğimde aklım hala ne giyeceğimdeydi. Annem bunca hazırlık yapmışken bunları da düşünmüştür eminim. Aslında gidip anneme sormak istiyorum ama bir yandan da yüzüne bile bakmak istemiyorum. Allah'ım ne yapacağım ben.
Yapacak bir şey yok. Annemin yanına gittim ama annem oralı bile olmadı.
- " Ben ne giyeceğim. "
- " Bugün Elif ablan gelecek. Ona söyledim gelirken kızının kıyafetlerinden birini getirecek. İki saat sonra gelir."
Hiçbir şey söylemeden odama gittim. Yine biraz müzik dinlemek istiyorum. Kulaklığımı aradım ve bulunca telefonundan müziğin sesini sonuna kadar açım. Artık müzik dinlediğime göre dünyayla olan bağlantımı kesmiş bulunuyorum.
Ben müzik dinlemeye devam ederken bir anda kapı açıldı ve bir adet sinirli anne gördüm.
- " Saatlerdir sana sesleniyorum. Niye cevap vermiyorsun?"
- " Görmüyor musun? Müzik dinliyorum. Sen zaten bu kadar çok seslendiğinde cevap vermezsem demek ki müzik dinliyorum. Normal insan bir kere çağırıldığında duyar zaten."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
General FictionSırf ailesini ziyarete geldiği için tanımadığı bir adamla zorla evlendirilen Zeynep'in hikayesi. Peki Zeynep bu zorbayla evlenecek miydi? Ayaz. Ağa çocuğu, şımarık,zevklerine düşkün biri Nefretin aşka dönüşümü Alışılmışın dışında bir kitap okuyac...