Bugün diğer günlerden daha farklı. Çünkü annemler sabaha kadar konuştuk. O kadar mutluyum ki bütün dertlerim benimle beraber kuş olup uçup gitmiş gibi.
Bu kadar küçük bir şeyden bile mutlu oluyorsam değerimi bilmiyorlar vallahi. sadece ve sadece 3 saatlik uykuyla bütün gün ne yapacağımı düşünüyorum. Çünkü annem bugün beni uyutmaz. Gündüz uyumamı istemiyor. Ama sanırım dünün şımarıklığı var üzerimde anneme belki biraz ısrar edersem izin verebilir.
Günlük rutinim önce biraz karamsar ol. Ondan sonra yatağını topla, odayı havalandır ve banyoya gir daha sonra kahvaltı yap ve değişik bir olay yaşa.
Ben bunları düşünürken annem bir hışımla odama girdi aşırı heyecanlıydı ve terlemişti.
- " Kız kalk sana haber vermeyi bile unuttum. Bugün kınan var senin kız."
- " Yuh yuh ve yine yuh. Kına gecem var ve ben bunu bugün duyuyorum. İnanamıyorum sana anne ya bunu bana nasıl söylemezsin hem de benim kına gecem yani."
- " Kızım ne bileyim sürekli dışarı çıkıp durdun sana söylemeye vakit bile bulamadım."
- " Annecim. Dün bir sohbet etmedik mi o zaman söyleyebilirdin."
- " Yahu unuttum. Tamam üstüme varma."
- " Anne benim bindallım bile yok. Ne yapacağım?"
- " Ha sen onu merak etme 2 saat sonra falan Sema buraya gönderecek. Hatta iki üç tane de kuaför arkadaşını buraya gönderecek."
- " Vay be zengin hayatın faydaları görüyor musun? Kuaför arkadaşları gelinin evine göndermeler falan."
- " Zeynep çok konuşma bugün kınan var bir saniye bile nefes alamazsın."
- " Ama nefes alamazsam ölürüm. Ben ölürsem de evlenemem. Oley be."
- " Of salak sus artık be yeter."
Annem odadan çıktı ama bir anda bağırmaya başladı.
- " Kız odanı iyice sil ha kuaförler gelecek ayıp olmasın."
Yani bu durumda beni değil de hala kuaförleri düşünüyor. Bugün benim kınam var bunu bugün öğreniyorum ve bir de üstü ve temizlik çıktı.
Hemen acele ile bir su yaptım üzerine yüzey temizleyici döktüm ve hemen aynayı sildim. Masayı da aynı şekilde. Yerleri de sildikten sonra pencereyi açıp kokunun gitmesini sağladım ama aslında gitmezse de olur zaten çok güzel kokuyor. Aman Zeynep oyalanma acilen hazırlanman gerek.
Biz hemen acele ile kahvaltıyı yaptık bulaşıkları yıkayacaktım ki annem hemen elime vurdu. Bugün kınam olduğunu belirtti ve sadece kuaförlerin gelmesini beklememi söyledi. Bir yer tutmuşlardı beni hazırladıktan sonra buraya gelip beni alacaklardı ama Merve'ye de sormam gerek hemen mesaj atayım şu kıza.
- Merve. Bugün kına var ve ben bunu bugün öğreniyorum.
- Ne saçmalama kızım. İnsan kınasını kına olacağı gün mü öğrenir? Saçmalığa bak bence sen hazırlanmayı unuttun.
- Bak sende inanmadın. Annem bana söylemeyi unutmuş. Beni nasıl alacaksınız. Yani arabada sen de olacak mısın?
- Tabii kızım sonuçta aynı anda evleneceğiz kınamız da aynı gün oldu düğün gibi.
- Ben Asya'ya haber vereyim. İlk uçakla buraya gelsin.
- O kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE
General FictionSırf ailesini ziyarete geldiği için tanımadığı bir adamla zorla evlendirilen Zeynep'in hikayesi. Peki Zeynep bu zorbayla evlenecek miydi? Ayaz. Ağa çocuğu, şımarık,zevklerine düşkün biri Nefretin aşka dönüşümü Alışılmışın dışında bir kitap okuyac...