6☪

2.1K 126 0
                                    

Alfa értetlenül nézett Jackra, aki bizonyságul a folyó felé mutatott, ahol tényleg a lány volt. Folyóban volt és éppen a haját mosta. Idegesen indult el felé mégis megtorpant. Ha fürdik, akkor meztelen.

- Mi a baj Alfa? - vigyorogva sétált mellé Gay. - Nem mersz közelebb menni mert meztelen? - Rávicsorgott, majd vissza változva újra felé indult. Vigyorogva nézett össze Jarllal.

- Mássz ki - felnézett. Alfa a folyó szélén áll lenézve rá. Felhúzott szemöldökkel nézett végig rajta. Szakadt nadrág, véres test. Hátat fordított neki és dörzsölni kezdte a kezeit. - Nem érted mit mondtam? - Sziszegte. Hátra nézett válla felett és a nyakára mutatott. - Attól a füled még meg van - közelebb úszott, mire nagyot nyelve hátrébb lépett.

- Hagyj békén. - elolvasva rángott a szája sarka.

- Vagy ki mászol, vagy én húzlak ki - kihívóan nézett rá, majd vigyorogva széttárta a kezeit. Önkéntelenül is a lány kebleire vándoroltak a szemei. Gyűrűt a kezében szorítva sétált el.

- Még, hogy hozok neked valamit - suttogta. Előre fordult lemerülve a vízbe, hogy ne lássák a könnyeit. Nem tudja miért sír, nem tudja mi bántja ennyire. Hisz tudhatta volna. Ő csak egy kolonc. Mindenkinek csak teher, hogy ő létezik.

Jarl szomorú szemekkel nézte a lemerülő lányt.

Kiyoe a hirtelen fájdalom miatt elnyíltak az ajkai. Fejéhez kapva sikított a víz alatt. Egész testében remeg, ég, csontjai fájnak. Újabb sikítás hagyta el ajkait kezeit a teste köré fonva.

Jarl aggódik. Lány nem bukkan fel a vízből. Buborékokat látva felpattant, mire mindenki ránézett.

- Mi bajod? - értetlenkedett Gay.

- Nem jön fel.

- Mi? - kérdezett vissza értetlenül.

- A lány. Nem jön fel a vízből - Alfa hátra kapta a fejét. Kisétált a barlangjából folyó felé nézve. Ruhái ott vannak, de a lány sehol. - Lemerült a vízbe, de nem jön fel.

Kiyoe már homályosan lát, egyre lentebb merül. Tüdejét el lepte a víz. Ez a vég? Meg fulladok furcsa test fájdalmaim miatt?

- „Ne add fel" - könnyen beszél. Nem az ő teste fáj. Nem az ő teste ég. Nem az ő csontjai fájnak. Fájdalomra halk sikoly hagyta el az ajkait, mitől még több víz zúdult be a tüdejébe. Folyó partjának csapódott. Hirtelen kinyúlt a kezével megkapaszkodva a partba, de vissza esett. Alfa felé kezdett futni. Lány újra kinyújtotta a kezét, de újra kicsúszott kezei közül a talaj. Alfa még időben ért oda lány csuklóját megfogva. Kirántotta a vízből. Rengeteg vizet köhögött ki.

- Hé - ellökte magától az Alfát. - Ne szórakozz velem! - Kiáltott rá. Szaporán veszi a levegőt, feje majd szétrobban. Fájdalmas sikításra még szukák is megsajnálták. Fejéhez kapva homlokát földnek ütötte. Köhögés roham jött rá, de nem víz volt.

- Char! - értetlenül nézett ki, majd meg látta a begörnyedt hátú lányt aki köhög. Talaj egyre pirosabb alatta. Korát meg cáfolva futott feléjük lányt a hátára gördítve. Tarkóját kaparva liheg.

- Tűz forró.

- De a hideg vízben volt - csattant fel az Alfa.

- Hozzad - állt fel Char. Alfa lány háta és térdhajlata alá nyúlva felemelte. Lány gyorsan veszi a levegőt fejét fogva, kaparva. Alfa érzi kezein a lány test melegét. Jarl aggódva futott be a barlangba és kituszkolta az Alfáját.

- Menj ki! - kiabált rá. Alfa döbbenten nézett rá, döbbenetétől könnyedén kilökte.

- Te is - szólt rá Char.

Vérfarkas Királynő [✔] {Javításra vár}Where stories live. Discover now