- Xavier! - szerelme ideges kiáltására összerezzent, mire a többi férfi kiröhögte. Morogva kelt fel a székről és felsétált az emeletre, lefordult balra a közös hálószobájukba.
- Mi a baj Kiyoe?
- Tinie.. - értetlenül nézett szerelme reszkető vállaira, majd bentebb lépdelt. - Tinie eltűnt! - Szemei is kerekre tágultak a döbbenettől. Hirtelen azt sem tudta, hogy mit reagáljon, majd lefutott a lépcsőn, mire a többi férfi falkatag ránézett.
- Url, Gay segítsetek - érezve a bajt felpattantak és követték az Alfahímet az erdőbe.
- Mi történt? - futott be mellé Gay.
- Tinie, megint.. - sóhajtotta orrnyergét masszírozva. Url röhögve alakult át farkassá és a két falkatagot lehagyva futott az erdő sűrűjébe.
Tinie Blackor. Kiyoe és Xavier 10 éves kislányuk szeret elmászkálni az erdőbe, erre már akkor rájöttek, ahogy járni tudott. 10 év alatt sok minden történt velük. Ott kezdve, hogy William megbékélt velük és támogatta őket, sőt. Három falka egyesült, de Nala azóta se békélt meg Kiyoeval ezért William falkája azóta is a saját lakterületükön élnek.
Xavier és Kiyoe soha nem voltak még olyan boldogok, amióta egymásra találtak. De amikor megszületett az első gyermekük, mindketten elsírták magukat. Még amikor Tinie elérte az öt éves kort, még egy gyermeket szerettek volna, ami meg is fogant Kiyoe hasában, de nem csak ő lett vemhes. Rina és Jarl az első gyermeküket várják, Jarlt alig lehet elviselniük amilyen boldog.
Gay és Url végül összejöttek egymással, senkit se zavart, hogy két hím vérfarkas egymás mellett találták meg a boldogságot. 10 év alatt Kiyoe megtudta, hogy Url megakarja kérni Gay kezét, már előre tervezi az esküvőt kettejüknek.
☪
Url ismerős szagot érezve megszaporázta a lépteit, de ugyan ott találta a kislányt, ahol minden nap 5 éve, ugyan azzal a kisfiúval. Url egyszerre ért oda a kisfiú apjával.
- Tinie! - Url szigorú hangjára összébb húzta magát.
- Ravik! - apja hangjára ledermedt hátra nézve a válla felett. Két férfi döbbenten néztek egymásra, majd sóhajtva az ismert gyermekekre.
- Tinie! - apja hangjára nagyot nyelt.
- Ajaj.. - motyogta és Raviknak integetve sétált Urlhoz és felmászott a hátára.
- Szia.. - motyogta Ravik integetve neki. Míg Url és Gay elmentek, Xavier ott maradt, amitől Ravik félni kezdett és ösztönösen futott az apjához és elbújt a lába mögött.
- Ne haragudjatok, nem tudom miért járkál ide minden nap. Kiyoe biztos ki van - mondta szórakozottan.
- Szerinted? Egy vemhes Alfa nősténytől mit vársz? - mindketten felnevettek, de Ravik a fejét kapkodta köztük. Édesanyja azt mondta, hogy Tinie szülei kegyetlenek és gyermekeket bántalmaznak, de ahogy látja az apjával vicceskedni kezdett kételkedni az anyja szavaiban.
- Most hogy-hogy te jöttél Tiniert?
- Hát, nem tudom - nevetett fel. - De megyek, végén képes levágni a.. - Kisfiúra nézett. - A kedvenc virágom fejét - William szemei tágra nyíltak, majd nagy nevetésben tőrt ki.
- Egyszer eljöhetnétek és megtudnánk ezt beszélni. Ha Url jön a kicsiért nem tudom nektek bemutatni, pedig 11 éves már - szigorú szemekkel nézett Xavierre, aki megadóan bólintott.
☪
Xavier mire haza ért kislánya már a nagyapja ölében ült és mesélt neki. Köszönt a vadásznak, aki azóta a parancsnok lett. Mint kiderült akkor 10 éve Kiyoet az akkori vadász parancsnok kapta el, egyedül onnan tudta, hogy ki Kiyoe, hogy követte Briant. De mivel meghalt már Brian vette át a parancsnokságot és már nem vadásznak vérfarkasokra, kivéve akik ámokfutásba kezdenek vagy megvadultak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vérfarkas Királynő [✔] {Javításra vár}
Manusia SerigalaKiyoe Blackor, amióta az eszét tudja árvaházban élt. De 14 éves korában kidobták az utcára, hazudozás váddal. Mégse bánta, hiszen megszabadult attól az élettől, amiben élt, mivel egyedül két ember tudta, hogy nem hazudozott. Ő és az a férfi, aki mia...