15☪

1.8K 106 0
                                    

- Shane! – kiabált az egyik őr. Támolyogva sétált a kapu őrök felé. – Haver jól vagy?

- Szerinted jól van?! – vágta fejbe a társa. – Többiek? – Fejét ingatta.

- Meghaltak. Szerencsén múlott, hogy eltudtam menekülni – szánakozó szemekkel néztek rá, majd az egyik elkísérte az orvosiba. Épphogy végeztek vele belépett az apja.

- Fiam. Hallottam a többiek meghaltak – bólintott. – Mi történt?

- Csak ketten voltak – suttogta. Apja nyitotta a száját. – Hittük. – Becsukta összeráncolt szemöldökkel. – Kettővel könnyedén elbántunk volna, de akkor még hatan kiugrottak a bokrok közül. Lemészároltak. Mindenkit megöltek.

- És te hogy menekültél meg?

- Csak a szerencsémen múlott - sóhajtotta Shane.

- Remélem nem vezetted ide őket – fejét rázta. Hiszen nem is követett. – Jól van. Pihenj le. – Bólintott. Apja mellett kisétált a szállás helyre. 

Ágyán térdeire támaszkodva bámult maga elé. Egyszerűen nem tudja kiverni a fejéből a farkast. Nincs rá több szava mint a gyönyörű. Korom fekete bunda, vér vörös szemek. Olyan kisugárzása volt mintha egy Király állt volna előtte. Vérfarkasok Királya.

Összeráncolt szemöldökkel nézett fel. Majd felpattant a könyvtár felé sétálva még mielőtt meg gondolná magát. Könyvtárban nem sokan voltak ezért csak áldotta az istent. Vérfarkasokról szóló könyveket mindig tartanak mivel azokkal mutatják be kik is ők valójában.

Mikor először az apja beszélt róluk valamiért nem utálta őket. Ember húst esznek, és falvakat rombolnak le. Valahogy mégse érzett irántuk utálatot. Bár lehet az is közre játszott, hogy az ő családjából egy vérfarkas se támadta meg őket. Ujjával könyvek gerincén ment végig, majd megállt egynél. „Vérfarkas típusok és ismertető jeleik." Körbe nézett, majd kinyitotta.

- Alfák: Falka legtetején állnak. Falka tagok ő parancsa nélkül soha nem támadnak. Szukák: Alfán kívül senki nem nyúlhat hozzájuk, se nem közösülhet – itt elfintorodott. - Felismertető jelek: Bunda szín különböző náluk. Szemük színe emberi alakjukhoz hasonló. Két lábon járnak. Begörnyedt hát. Farkas fej. Karmaikkal és fogaikkal tépik szét az emberi áldozatukat. – Idegesen csukta be. - Nem ez kell – motyogva tette vissza újra keresgélve. 

Semmi olyan könyvet nem talált, ami szólna egy négy lábon járó vérfarkasról. Könyves szekrénynek dőlve gondolkozott vajon hol lehet még vérfarkasokról szóló könyv. Úgy tudja az összes ott van abban a könyvtárban. Társai olyan rendszeretőek, hogy biztos nem raknák máshova. Újra körbe nézett, még szemben lévő könyv polcokat is, de semmi.. Találomra levett egy vastagabb könyvet és azt lapozgatta.

- Újabb Alfa, szukák, béták, omegák.. – már be akarta csukni mikor szemet szúrt neki valami. Utolsó előtti oldal. – Vérfarkas Királynő. – Összeráncolt szemöldökkel olvasta el. – Felismertető jel: Hófehér szemek vörös árnyalattal. Átváltozás jelei: Fej fájás, tűz forró test, csontok, izmok fájása. Ellenállás: Irdatlan fej fájás, véres karmolások fej bőrön, fájdalmas sikolyok. Emberi test ellenállás: Halál - nagyot nyelt mikor a végére ért. Mégis..

- Lehet ő az? De a szemei vérvörösek voltak – lentebb nézett, de ott ismeretlen írás volt. Becsukta a könyvet és átsétált az idegen nyelvi polcokhoz. Összes könyvet átnézte, amiben hátha olyan írás jel van, de egyik se egyezett. Szemközti polcra nézett. Ugyan úgy mint a vérfarkas könyvvel. Másik polc legvastagabban volt róla szó. Nyelv könyv szintén másik polc legvastagabb. Két könyvvel egy tollal, és egy papírral leült az asztalhoz. És elkezdte lefordítani a könyv alján lévő írást. Betűről betűre írta le a szavakat. Sokáig tartott lefordítania de sikerült neki, mégis döbbenten olvasta a sorokat.

- Vérfarkas Királynő. Hófehér bunda, hófehér szemek négy lábon álló vérfarkas. Ő az egyetlen négy lábon járó Vérfarkas. Gazdája testét ő maga választja ki, már ember születésekor. E hatalomtól sebezhetetlen lesz, de e hatalomért meg kell szenvednie. Fájdalmas, elviselhetetlen test tünetekkel jár az átalakulása. Ha ember nem enged neki bele hal a fájdalmakba – sóhajtva dobta el a tollat.

- Nem ő az. Ő korom fekete, ez pedig fehér – idegesen dobolt egy ujjával a könyv mellett. Majd mégis kinyúlt és átlapozta, de ott üres. Mégis.. Összeráncolt szemöldökkel nyúlt a másik lapért, majd újra az utolsóért. Kését kikapva nagyot nyelve illesztette oda a kés hegyét. Ami be is ment. Hitetlenkedve nézte, ahogy a kés hegye eltűnt a lap mögött. Óvatosan végig húzta a kést és elé tárult egy eltitkolt lap.

- Ne már – nyögött fel mikor látta ismeretlen nyelven van írva. Morogva vette kezeibe újra a tollat és papírt. Estig ott ült az asztalnál lefordítva a könyvet. Megdöbbenésére nem sokban tért el a másik laptól. Pár mondatott kivéve. „Korom fekete bunda, vér vörös szemek." „Eltitkolt Vérfarkas Királynő testvére."

- Ő az. Meg van – hüledezett. – Megtaláltam, és valóban egy Király. – Léptekre gyors becsukta a könyveket a papírt, tollat a ruhájába rejtette.

- Shane? Te mit csinálsz itt? - kérdezte a fiatalabbik társa.

- Csak kedvet kaptam az olvasáshoz. Túl gyorsan elszállt az idő – mosolygott a katona társára.

- Jó, de menj aludni. Holnap újra terepen leszünk – vér is meg fagyott benne.

- Persze. Még elpakolom – bólintott kilépve. Na, most aztán benne van a slamasztikában.

 🍁 


Vérfarkas Királynő [✔] {Javításra vár}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora