11☪

2.1K 111 5
                                    

Char feléjük fordította a könyvet. Mindketten fal fehéren szemeztek vele. 

- Kiyoe a vérfarkasok királynője.

Alfa aggódva nézte az alvó lányt. Betakarta a plédjével, majd lenézett maga mellé. Nyúl ott ült a lába mellett, felnézett rá, majd egyszerűen felugrott és Kiyoe nyakához bújva aludt el.

- William – komor hangra hátra nézett. – Beszédünk van.

- Nem érek rá - felelte.

- Róla van szó – Char szemeitől tudta, hogy komoly dolog. Kiyoe homlokára csókot lehelt, majd követte az öreg vérfarkast. Jarl és Rina dermedten ültek egy könyvet bámulva.

- Miről van szó? - kérdezte.

- Kiyoe nyakának semmi baja - Char komor szemekkel fordult az Alfa felé.

- Igen, tudom – bólintott.

- Úgy értem már a harapás után pár perccel nincsen baja – Alfa dermedten nézte a komor öreget.

- Hogy? – hitetlenkedett.

- Begyógyult neki. Új bőr nőtt.

- Jó, és most az igazat mondjad - nevetett fel.

- Igazat mondd – Jarlra nézett. – Én lepleztem le. Akkor azért voltam bent nála mert meg hallottam, hogy beszél. Azért fogtam a kezét mert elmesélte, hogy vette észre magán.

- Mi? – Alfa lerogyott Char székébe.

- Kiyoe nem ember. Kiyoe sebei hamar begyógyulnak. És – Charra nézett. – meg van miért vannak a rohamok.

- Miért? – Jarl felé nyújtotta a könyvet. Kétkedve, de elvette.

„Átváltozás jelei: Fej fájás, tűz forró test, csontok, izmok fájása. Ellenállás: Irdatlan fej fájás, véres karmolások a fej bőrön, fájdalmas sikolyok. Emberi test ellenállás: Halál."

- Ezek az ő.. - mondata végét nem fejezte be.

- Tünetei – bólintott Char. – Olvasd el mi van felülre írva.

- Vérfarkas királynő – Charra nézett.

- Tudja van benne valami, ami miatt nem ember, de azt nem tudja, hogy mi is az. Ezért ellenáll neki. Nem tudom mióta kezdődtek el nála ezek a rohamok, de ha nem enged neki.. – Végét lógva hagyta a levegőben, így is értette mindenki.

- Tudnia kell - mondta ki Alfa végig nézve rajtuk.

- És hogy mondod meg neki? Egy vérfarkas van benned, aki még nálunk is hatalmasabb? Ja, de ha nem engedsz neki meghalsz. Megfogja érteni – Char gúnyos hangjára idegesen nézett rá. Majd sóhajtva látta be, hogy igaza van.

- Meg várjuk míg felépül - jelentette ki Alfa.

- De miért most kapta el? - kérdezte Rina.

- Hogy érted? – nézett rá mindhárom férfi.

- Egy hónapig semmi rá utaló jel nem volt. De ahogy összevesztek, – szikrázó szemekkel nézett Alfájára, aki inkább a könyvet bámulta. – elő jött neki.

- Nos ez jó kérdés. Bár közre játszhat, hogy boldog volt és nem foglalkozott a benne lévő szörnnyel. Hisz 16 évig egyedül volt, bántották – Rina bólintott.

- Remélem ki engeszteled – szólalt meg Jarl, majd Rinát felrántva kisétáltak. Ökölbe szorultak a kezei.

- Szeret téged, csak tarts ki – aprót bólintott Char szavaira. Könyvet vissza adta, majd a saját barlangjába sétált. Párja az ágyában alszik békésen. Óvatosan lefeküdt mellé, mire Kiyoe megmozdult. Alfa dermedten nézte a szemben lévő falat. Már álmában is hozzá bújik, ő pedig mindent elrontott. Szemeit lehunyva simított a derekára közelebb húzva magához, állát a feje búbjára téve.

Vérfarkas Királynő [✔] {Javításra vár}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora