16☪

1.8K 105 1
                                    

Alfa a kölyköt bámulja. Mellette Nala alszik. Fekvőhelyük mellett lett valami ágy szerűség a kölyöknek. Nem tud aludni így csak bámulja. Szégyen, nem szégyen reménykedett benne Nala is közösült mással és nem csak vele. De sajnos felismeri magát a kölyökben, főleg a szemei miatt. Idegesen szállt ki az ágyból, folyó partjáig meg se állva. Zsebre tett kezekkel állt és csak bámulta a holdat. Olyan érzése van szerelme is a holdat nézi. Egy ég alatt alszanak, mégis oly távol. Szíve szakad meg arra a tudatra mással van.

Hisz tíz hónap telt el. Nem várhatja el, hogy ő rá várjon örökké. Főleg, hogy nem mehet utána a kölyök miatt. Hirtelen nyúlt az arcához ami vizes. Nyögve guggolt le a fejét fogva, nadrágjára egyre több csepp hullott. Már megállítani se próbálta őket. Szülei elvesztésekor nem sírt. Kemény edzések miatt se sírt. Erre egy lány miatt nem tudja megállítani a könnyeit.

Char szíve megszakad úgy látnia eddig magabiztos férfit. Folyó mellett fejét fogva guggol. Senki semmit nem reagálna rá, de ő tudja miért guggol. 29 éve először elsírta magát. Siratja a szerelmét, akit senki se tud merre lehet.

Kiyoe nyöszörgésre letörölte a könnyeit. Felállt a folyó mellől Gay barlangja felé sétálva. Puffanásra megugrott, majd befutott mégis kisebb mosoly volt az ajkán. Egyik férfi leesett az ágyról. 

Fejét fogva ült fel körbe nézve. Döbbenten nézte a besétáló lányt. Hófehér haj, hófehér felső, korom fekete nadrág.

- Te ki vagy? Én hol vagyok? - kérdezte zavartan.

- Majd sorjában. Első. Hogy érzed magad? – guggolt le mellé.

- Jól. Bár kicsit fáj a fejem – Kiyoe elmosolyodott.

- Kiyoe Blackor a nevem - mutatkozott be bólintva.

- Steve. Steve Morgan - zavartan viszonozta a bólintását.

- Nos Steve a lakterületünkön estetek össze, vadászokat hozva magatok mögött.

- A vadászok – pattant fel.

- Nyugodj meg. Nem találtak ide és nem is fognak – vállánál fogva vissza leültette az ágyra. Aprót bólintott. – Mutasd a fejed. – Nyomta le a kezével. Steve pislogva nézte a talajt. Nem tudja ki a lány és miért segít neki. De érzi más, sokkal erősebb nála, mintha fölötte állna a ranglétrán.

- Nincs baja csak púpod lesz – bólintott felemelve a fejét.

- Ki vagy? - kérdezte.

- Kiyoe. Mondtam már - felelte értetlenül.

- Nem, nem úgy – ingatta a fejét. Kiyoe zsebre dugta a kezeit.

- Vérfarkas. Két Király – motyogta. Steve szemei kikerekedtek.

- H-Hogy ki? – dadogott.

- Vérfarkasok Királynője és Királya – elfehéredve nézett felváltva a hófehér és vérvörös szemekbe.

- Hallottuk, hogy újra felbukkantak a Királyok, de nem hittem, hogy egy testben.

- Mivel testvérek – egy o-t formált a szájával. – Falkátok? – Biccentett a mögötte lévő férfira.

- Épp ezért jöttünk. Királyokat kerestük, amikor négy vadászba botlottunk - Kiyoe összeráncolta a szemöldökét.

- Honnan jöttetek és miért? - kérdezte.

- Szulvusz földjéről.

- Szulvusz? – hüledezett Kiyoe.

- Segítségedet kell kérnünk - Steve kétségbeesett hangja ledöbbentette.

Vérfarkas Királynő [✔] {Javításra vár}Where stories live. Discover now