18☪

1.7K 99 3
                                    

Jarl kétkedve nézte a párját.

- Mit nézel? – értetlenkedett Rina. Vállat rántva sétált tovább. – Hát te hülye vagy. – Hitetlenkedett. – Nem jön be most meg nyugtatlak.

- Jól van már – tette kezét Rina derekára. Xavier a furcsa kinézetű lányt nézte.

- Te vagy az? – gúnyos hangra rángott a szeme sarka.

- Én – húzta ki magát.

- Egy szuka? Még hozzá fiatal is. Na ne szórakozzatok velem – fordult a két férfi felé.

- Én mondtam! – csattant fel Jakob. Kiyoe csak Nawatot dögönyözte, aki nagyon is élvezte.

- Még nyuszikája is van – nevetett fel egy szuka. Utálja az Alfák szukáit. Rina aggódó szemekkel nézte érzelem mentes arcát.

- Rossz embert hoztatok. Ez nem a Király – nézett végig Xavier a lányon undorral. – Még embernek se mondanám.

- Az jó mert nem vagyok ember – rá se nézve válaszolt. Xavier szemöldöke rángott a lány hanglejtésétől.

- Tudd kivel beszélsz korcs - szűrte a fogai közt.

- Ja egy Alfával. Előzővel se beszéltem másképp.

- Elég szánalmas lehetett, ha eltűrte - Xavier megránduló arccal ismét végig nézett rajta.

- Csak gyenge – három társa rákapta a tekintetét. – Egy szukája sakkban tartotta. – Rántott vállat a férfi szemeibe nézve. Felváltva nézett a hófehér és vérvörös szemekbe.

- Hogy hívnak? - kérdezte.

- Nincs jogod ahhoz, hogy ilyet kérdezz tőlem, Alfa – hangsúlyozta ki. Nawatot letette a földre, de ő nem mozdult a lába mellől.

- Hogy merészelsz így beszélni vele? – sétált felé egy férfi, de Gay beállt Kiyoe elé védelmezően.

- Ha hozzá érsz kitépem a torkodat – vicsorogta. Rina és Jarl is védelmezően álltak Kiyoe elé.

- Úgy beszélek vele, ahogy akarok – kilépett a takarásukból. – Úgy beszélek egy vadidegen, fennhéjázó Alfával, ahogy akarok. – Xavier végig nézett rajta. Hófehér pánt nélküli topp ami miatt szabadon van hagyva a hasa. Kezein könyökétől kesztyűt hord ami középső ujjáig ér egy gyűrűvel zárva. Korom fekete térdnadrág. Haja derekáig érő egyenes hófehér haj néhol korom fekete csíkokkal.

- Úgy beszélek azzal aki a segítségemet kérte, ahogy akarok. Úgy beszélek azzal az Alfával akinek két emberét meg mentettem, ahogyan csak akarok – itt feléjük kapta a fejét. – Négy vadász megtámadta őket és az én lakterületemen estek össze. – Vissza nézett a lányra, majd le a lábához. Nyúl ott ült a lábánál. Tisztán kiveszi a szemeiből a gyilkolási vágyat, egy nyúlból. Egy mozdulattal ketté törhetné. Hirtelen egy láb állt a nyúl elé.

- Lehet ketté tudod törni, de engem kevésbé - felelte rideg hangon.

- Nézzük az vagy e akinek mondod magad - Xavier kihúzva magát nézett Kiyoe szemeibe.

- Vadászok? – fonta össze a kezeit.

- Figyelik őket – választ nem várva elindult a lakterülettől nem messze lévő mezőre.

- "Hadd tépjem szét. Hadd tegyem meg Kiyoe" – Silver vérszomján megdöbbent. Silver az aki anyáskodik és aggódik mindenért. Die az aki inkább öldöklő.

- "Mi a baj húgi? Rád jött a vérszomj?" – vihogott Die.

- "Nem hagyom, hogy így beszéljenek Kiyoeról" – Kiyoe csak sóhajtva hagyta hadd vitatkozzanak. Xavier hátra nézett a válla felett. Érzi lányból az erőt, más mint ők, teljesen más. De egyszerűen nem tudja elhinni, hogy egy taknyos szukát választott a Király.

Vérfarkas Királynő [✔] {Javításra vár}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora