13☪

1.9K 104 0
                                    

Reggel Kiyoe irdatlan fejfájásra ébredt fel.

- "Jó reggeeelt" – nyögve takarta el szemeit a két vihogó miatt.

- Kiyoe? – oda fordította a fejét.

- Gay – lepetten ült fel az ágyban, de akkor nézett jobban szét és nagyon is Gay barlangjában van.

- Rina adott ruhát – torok köszörülésére szemöldökét ráncolta, majd lenézett magára.

- Úristen – húzta fel a plédet a nyakáig.

- Szóval.. Tessék – letette a lába mellé, majd pirosodó fejjel kisétált. Kiyoe halvány pírral arcán öltözött fel. Fekete has póló, fekete bőr térd nadrág. Kiyoe a cipőt kereste, de akkor rájött Rinatól van. Tehát mezítláb. Pólót húzogatva sétált ki a barlangból.

- Kiyoe! – futott felé egy narancs hajú szuka, majd átölelte. – Istenem annyira aggódtam és féltem és megijedtem. – Pislogva nézte a könnyező szukát.

- Miért? – Rina kisebb mosollyal vett kezébe egy tincset. Kiyoe falfehéren nézte a haját.

- Na ne szórakozzatok velem – sziszegte. Két tettes csak vihogott.

- Jól vagy? – sétált felé Jarl.

- Persze, most már jól. Csak fáj a fejem.

- És azt nem tudod Gaynak mi baja? – Jarlra nézett, majd arra amerre néz. Gay fejét fogva áll egy fát támasztva.

- Hm.. Nem – hátat fordított nekik Charhoz indulva. Mindentudóan néztek egymásra.

- Gay. Már bement – ujjai közt oda nézett, de akkor lépett közelebb mikor megbizonyosodott róla.

- Szóval mi volt? – fonta össze kezeit Rina

- Nos, - köszörülte meg a torkát. – bevittem a ruháid. – Bólintott. – Döbbenten nézett rám és fel is ült. – Végét motyogta. Jarl a szemeit takarta. Még ő is látta. Torok köszörülve sétált el, akart.

- Állj csak meg – Rina visszahúzta. Kínosan mosolygott a szerelmére. – Mit rejtegetsz?

- Emlékszel mikor a folyóban fürdött és nem jött fel? – bólintott. – Én már akkor tudtam, hogy valami nem stimmel vele ezért elmondtam Charnak is. Mikor pedig meg tudta, hogy elmondtam Charnak ő felült.

- Szóval mindketten láttátok a melleit – bólintottak. – És ezért ennyire zavarba jöttök?

- Én azért, mert másét láttam a tieden kívül – Rina elnyílt ajkakkal nézett rá.

- Értem. És te? – mindketten Gayra néztek, de ő el fordította a fejét, mégse zavarában. Szagokból már tudták kit néz. Alfa és Nala. Nala Alfa barlangjában töltötte az estét, de hangokat nem hallottak.

- Nem értem Alfát – mindketten Gayra néztek. – Azt mondja szereti Kiyoet, akkor mit csinál? Miért hagyja, hogy Nala mindent elrontson?

- Még azt se lehetne mondani, hogy fenyegeti. Könyörgöm Alfáról van szó – Jarl mégis elbizonytalanodott. – Ugye nem engedi, hogy fenyegesse? – Nézett Rinára. Karba tett kezekkel állt és nézte, ahogy Nala rácsimpaszkodik Alfára.

- Alfa – mindketten ránéztek. – Jarl és Gay látták Kiyoe melleit. – Két említett hitetlenkedve nézett a komor szukára, majd az Alfájukra.

- Értem – ezzel vissza fordult Nalához. Rina arca megrándult, mikor Nala hátra fordult és rájuk vigyorgott. Alfa keze a zsebébe ökölbe szorult. Legszívesebben beverte volna mindkettő képét amiért az Ő szerelme kebleit látták. Mégse tehet semmit. És miért? Fő oka épp a karján csimpaszkodik. Undorral nézett a mosolygó szukára.

Vérfarkas Királynő [✔] {Javításra vár}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora