လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္တစ္ရာခန္႔က။Daeguၿမိဳ႕လယ္ေခါင္မွာနာမည္ႀကီးအထက္တန္းေက်ာင္းတစ္ခုရိွခဲ့တယ္..ေက်ာင္းတိုင္းလိုလိုမွာလိုပဲ သူတို႔ေက်ာင္းမွာလည္းနာမည္ေက်ာ္ေက်ာင္းသားေလးတစ္ေယာက္ရိွခဲ့တာေပါ့..
နာမည္လည္းႀကီးစာကလည္းေတာ္ၿပီးအရာရာျပည့္စံုေနတဲ့ေက်ာင္းသားေလးကိုလူတိုင္းလိုလိုသေဘာက်ၾကတယ္ေလ..အဲ့ဒီထဲမွာေက်ာင္းသူသစ္ေလးလည္းအပါအဝင္ေပါ့..
တစ္ေန႔ေတာ့မိန္းကေလးကေကာင္ေလးကိုဖြင့္ေျပာလိုက္ေလတယ္..မာနႀကီးတဲ့ေကာင္ေလးကမိန္းကေလးရဲ႕အခ်စ္ကိုျပက္ရယ္ျပဳၿပီးလက္မခံခဲ့ဘူး..
အ႐ွက္ႀကီးတဲ့မိန္းကေလးဟာအညိဳွးႀကီးစြာနဲ႔ပဲေကာင္ေလးကိုက်ိန္စာတိုက္လိုက္တယ္..
"ငါ့အခ်စ္ကိုျပက္ရယ္ျပဳတဲ့နင့္ကိုငါက်ိန္စာတိုက္မယ္..ဒီေန႔ကစၿပီးနင္ဟာေက်ာင္းရဲ႕musicအခန္းထဲမွာရိွတဲ့မွန္ႀကီးထဲမွာထာဝရပိတ္မိေနေစရမယ္..အဲ့ဒီအခန္းထဲကလြဲရင္နင္ဘယ္ကိုမွထြက္သြားလို႔မရေစရဘူး..အခ်စ္စစ္နဲ႔မေတြ႔မခ်င္းနင္ဟာဒီအသက္အရြယ္ဒီပံုစံအတိုင္းပဲရိွေနလိမ့္မယ္..နင့္ရဲ႕အခ်စ္စစ္ဆီကစစ္မွန္တဲ့ေမတၱာတရားနင့္အေပၚသက္ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္က်ရင္ နင္က်ိန္စာကေနလြတ္ေျမာက္လိမ့္မယ္''
အညိဳးတႀကီးနဲ႔တိုက္လိုက္တဲ့က်ိန္စာေၾကာင့္ အဲ့ေန႔ကစၿပီးေကာင္ေလးဟာမွန္ႀကီးထဲမွာပိတ္မိေနခဲ့ေလတယ္..အခ်စ္စစ္နဲ႔မေတြ႔မခ်င္းသူဟာ အဲ့ဒီမွန္ႀကီးထဲမွာအခုခ်ိန္ထိေစာင့္ေနေသးတယ္ဆိုတာ...
Halo!နည္းနည္းေလးfantasyဆန္ပါတယ္ဗ်။ဖတ္ေပးတဲ့လူေတအကုန္ေက်းဇူးပါ
#Grey
Unicode ver
လွန်ခဲ့တဲ့နှစ်တစ်ရာခန့်က။Daeguမြို့လယ်ခေါင်မှာနာမည်ကြီးအထက်တန်းကျောင်းတစ်ခုရှိခဲ့တယ်..ကျောင်းတိုင်းလိုလိုမှာလိုပဲ သူတို့ကျောင်းမှာလည်းနာမည်ကျော်ကျောင်းသားလေးတစ်ယောက်ရှိခဲ့တာပေါ့..နာမည်လည်းကြီးစာကလည်းတော်ပြီးအရာရာပြည့်စုံနေတဲ့ကျောင်းသားလေးကိုလူတိုင်းလိုလိုသဘောကျကြတယ်လေ..အဲ့ဒီထဲမှာကျောင်းသူသစ်လေးလည်းအပါအဝင်ပေါ့..
တစ်နေ့တော့မိန်းကလေးကကောင်လေးကိုဖွင့်ပြောလိုက်လေတယ်..မာနကြီးတဲ့ကောင်လေးကမိန်းကလေးရဲ့အချစ်ကိုပြက်ရယ်ပြုပြီးလက်မခံခဲ့ဘူး..
အရှက်ကြီးတဲ့မိန်းကလေးဟာအညှိုးကြီးစွာနဲ့ပဲကောင်လေးကိုကျိန်စာတိုက်လိုက်တယ်..
"ငါ့အချစ်ကိုပြက်ရယ်ပြုတဲ့နင့်ကိုငါကျိန်စာတိုက်မယ်..ဒီနေ့ကစပြီးနင်ဟာကျောင်းရဲ့musicအခန်းထဲမှာရှိတဲ့မှန်ကြီးထဲမှာထာဝရပိတ်မိနေစေရမယ်..အဲ့ဒီအခန်းထဲကလွဲရင်နင်ဘယ်ကိုမှထွက်သွားလို့မရစေရဘူး..အချစ်စစ်နဲ့မတွေ့မချင်းနင်ဟာဒီအသက်အရွယ်ဒီပုံစံအတိုင်းပဲရှိနေလိမ့်မယ်..နင့်ရဲ့အချစ်စစ်ဆီကစစ်မှန်တဲ့မေတ္တာတရားနင့်အပေါ်သက်ရောက်လာတဲ့အချိန်ကျရင်နင်ကျိန်စာကနေလွတ်မြောက်လိမ့်မယ်''
အညိုးတကြီးနဲ့တိုက်လိုက်တဲ့ကျိန်စာကြောင့်အဲ့နေ့ကစပြီးကောင်လေးဟာမှန်ကြီးထဲမှာပိတ်မိနေခဲ့လေတယ်..အချစ်စစ်နဲ့မတွေ့မချင်းသူဟာ အဲ့ဒီမှန်ကြီးထဲမှာအခုချိန်ထိစောင့်နေသေးတယ်ဆိုတာ...
Halo!နည်းနည်းလေးfantasyဆန်ပါတယ်ဗျ။ဖတ်ပေးတဲ့လူတေအကုန်ကျေးဇူးပါ
#Grey
YOU ARE READING
My boyfriend's Reflection | Yoonmin ✔
Fanfiction''မွန္ထဲမွာကြၽန္ေတာ္မဟုတ္တဲ့လူတစ္ေယာက္ရိွတယ္!!!''~Jimin Busanကေက်ာင္းသားသစ္ေလးJiminေက်ာင္းအသစ္ကိုေရာက္တဲ့အခါသူတစ္ေယာက္တည္းသာေတြ႔ရတဲ့မွန္ႀကီးတစ္ခ်ပ္ထဲကလူအေၾကာင္းကိုသူေျပာေျပာေနတယ္..သူပဲကေယာင္ကတမ္းျဖစ္ေနတာလား..တကယ္...