2.

5.5K 677 9
                                    

ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အိမ္​အသစ္​​ေရာက္​​ေတာ့ Taehyungကလာ​ေစာင္​့​ေပး​ေနတယ္​​ေလ..သူ႔အကူအညီနဲ႔ပဲပစၥည္​း​ေတြအားလံုးကိုကြၽန္​​ေတာ္​တို႔နည္​းနည္​းပါးပါး​ေနရာခ်လိုက္​ၾကတယ္​..

"Jimin ah,မင္​းကအခုမွ​ေရာက္​တာဆို​ေတာ့ငါတို႔ၿမိဳ႕တစ္​ပါတ္​​ေလ်ွာက္​ၾကည္​့ရ​ေအာင္​​ေလ''

"Ommaကို​ေမးလိုက္​ဦးမယ္​''

ကြၽန္​​ေတာ္​့ommaကသြားတဲ့..အဲ့​ေတာ့လည္​းသူ​ေခၚရာ​ေနာက္​လိုက္​ရၿပီ​ေပါ့..မလြယ္​ဘူးဗ်..Kim Taehyungဆိုတာ​ေမ်ာက္​နဲ႔အမ်ိဳး​ေတာ္​သလားမွတ္​ရတယ္​..လံုးဝကိုအၿငိမ္​မ​ေနတာတကယ္​..

"Jiminieငါတို႔ပန္​းျခံထဲသြားမလား''

"ဘာသြားလုပ္​မွာလဲကြ''

"အတြဲသြား​ေခ်ာင္​း..အဲ့​ေလလမ္​းသြား​ေလွ်ာက္​မယ္​​ေလ''

"သြား​ေလ''

"Yay!''

Taehyungတစ္​​ေကာင္​​ေပ်ာ္​ရႊင္​ၿပီးသြားလိုက္​တာ​ေ႐ွ႕ကလူတစ္​​ေယာက္​ကိုမျမင္​ဘဲဝင္​တိုက္​ပါ​ေလ​ေရာ..

"အြန္​႔''

Taehyung

"Ahh,ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​​ေနာ္​''

ကြၽန္​​ေတာ္​ကုန္​းထၿပီး​ေတာင္​းပန္​လိုက္​တယ္​..

ဟိုလူကတစ္​ခ်က္​ပဲျပံဳးျပၿပီးထြက္​သြား​ေရာ..ဘာလား..လူကိုအဖတ္​မတန္​လို႔စကားမ​ေျပာတဲ့ပံုနဲ႔..႐ုပ္​ကိုက..ယုန္​လိုလိုဘာလိုလိုနဲ႔..ယုန္​ဘဝင္​ျမင္​့​ေနတဲ့အခြက္​ႀကီးနဲ႔...ဟာ႐ႈပ္​ကုန္​ၿပီ..

"Yrr!Kim Taehyung!''

​ေဘးကJimin​ေအာ္​မွပဲသတိျပန္​ဝင္​​ေတာ့တယ္​..

"လူတစ္​​ေယာက္​နဲ႔ဝင္​တိုက္​မိၿပီးအတိတ္​မ်ား​ေမ့သြားလားမွတ္​ရတယ္​..​ေခၚတာလည္​းမထူး​ေတာ့ဘူး''

"ဟီးဟီး..မီးအားနဲ..ငါကျမင္​းတာနည္​းနည္​းမ်ားသြားတယ္​..''

ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕​ေလး​ေထာင္​့ျပံဳးနဲ႔ျပံဳးျပၿပီးJiminကို​ေခ်ာ့လိုက္​ရတယ္​..​ေခါင္​းထဲမွာ​ေတာ့ဟိုလူႀကီး...ဟြန္​႔

My boyfriend's Reflection | Yoonmin ✔Where stories live. Discover now