7.

4.5K 669 15
                                    

"မင္​းဘာ​ေျပာလိုက္​တယ္​,Jimin?"

"ကြၽန္​​ေတာ္​..ကြၽန္​​ေတာ္​အဲ့လူကို​ေတြ႔လိုက္​တယ္​.."

"​ေနာက္​​ေနတာ​ေတာ့မဟုတ္​ပါဘူး​ေနာ္​"

"ဟင္​့အင္​း..တကယ္​​ေတြ႔လိုက္​တာပါဆို​ေန.."

"သူ..သူမင္​းကိုတစ္​ခုခု​ေျပာ​ေသးလား"

"Ani..မ​ေျပာပါဘူး..ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုျမင္​​ေတာ့မွန္​ထဲကိုသူ​ေျပးဝင္​သြားတယ္​"

"ငါလည္​းဘယ္​လိုဆက္​လုပ္​ရမလဲမသိ​ေတာ့ဘူး..အ​ေကာင္​းဆံုးက​ေတာ့Jiminie,ကိုယ္​့ဟာကိုအ​ေျဖ႐ွာၾကည္​့မွရမယ္​"

"Nae..Hyung"

"လာလာ..အားကစားနည္​းနည္းသြားလုပ္​ရ​ေအာင္​"

Jimin

​ေက်ာင္​းဆင္​း​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​ဟိုႏွစ္​​ေယာက္​နဲ႔ပဲအိမ္​ျပန္​လာခဲ့တယ္​..ဒီ​ေန႔ျဖစ္​ခဲ့တဲ့အ​ေၾကာင္​း​ေတြျပန္​စဥ္​းစားရင္​း​ေခါင္​း႐ႈပ္​လာလို႔ကြၽန္​​ေတာ္​ဝင္​အိပ္​ပစ္​လိုက္​တယ္​..အဲ့အခ်ိန္​..ကြၽန္​​ေတာ္​့​ဗီ႐ိုမွာရိွတဲ့မွန္​ထဲက​ေနလူတစ္​​ေယာက္​​ေယာက္​ထြက္​လာသလိုခံစားရတယ္​..အရမ္​း​ေၾကာက္​လာလို႔မ်က္​လံုးကိုစံုမွိတ္​ထားလိုက္​တယ္​..

အဲ့လူကနီးသထက္​နီးလာသလို..သူ႔ရဲ႕အသက္​႐ႈတဲ့​ေလဝင္​​ေလထြက္​ကိုကြၽန္​​ေတာ္​့မ်က္​ႏွာနားမွာခံစားလိုက္​ရတယ္​..ၿပီး​ေတာ့႐ုတ္​တရက္​ဆိုသလိုအသံတစ္​ခ်က္​ျမည္​ကာကြၽန္​​ေတာ္​ဘာမွမခံစားရ​ေတာ့ဘူး..ကြၽန္​​ေတာ္​မ်က္​လံုးဖြင္​့ၿပီးထၾကည္​့​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​မနက္​က​ေတြ႔တဲ့လူ..ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို​ေနာက္​လွည္​့ၾကည္​့ၿပီးူမွန္​ထဲဝင္​သြားတယ္​..

"Jimin!Jimin!"

"ဟင္​?Omma?"

"အိပ္​​ေနလိုက္​တာ..ထ​ေတာ့..ညစာစားမယ္​.."

"Nae..Omma"

ဘာလား?ခုနကဟာကအိပ္​မက္​လား..တကယ္​ျဖစ္​သြားသလိုခံစားလိုက္​ရတယ္​..အိပ္​မက္​ဟုတ္​လို႔လား..မသိ​ေတာ့ဘူး..

Omma,Appaတို႔နဲ႔dinnerစားၿပီးကြၽန္​​ေတာ္​အခန္​းထဲကိုျပန္​လာခဲ့တယ္​..နားၾကပ္​တပ္​ၿပီးအိမ္​စာလုပ္​​ေနတဲ့အခ်ိန္​Kim Taehyung ဆီကဖုန္​းဝင္​လာတယ္​..

My boyfriend's Reflection | Yoonmin ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin