12.

4.3K 704 23
                                    

Yoongi

မ​ေန႔ကJimin​ေခၚလာတဲ့မိန္​းက​ေလးကိုျမင္​​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​အရမ္​းလန္​႔သြားမိတယ္​..သူဟာတကယ္​ပဲကြၽန္​​ေတာ္​့အခ်စ္​စစ္​မ်ားလား..မျဖစ္​ႏိုင္​ဘူးဆိုတာမွမရိွတာပဲ..သူ႔ပံုစံ​ေလးကအရမ္​းကိုၾကင္​နာတတ္​တဲ့ပံု​ေလး..ျသခ်ရ​ေလာက္​​ေအာင္​မ​ေခ်ာ​ေပမယ္​့ကြၽန္​​ေတာ္​့မ်က္​လံုးထဲ​ေတာ့တိုးတယ္​..သူ႔ကိုရင္​းႏွီး​ေနသလိုခံစားရတယ္​..ဒါဟာမသိစိတ္​ကအခ်စ္​စစ္​နဲ႔​ေတြ႔လို႔ႏိုးထလာတာလား​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​းမသိဘူး​ေလ..ဘယ္​လိုပဲျဖစ္​ျဖစ္​သူနဲ႔ရိွ​ေနရင္​ခံစားခ်က္​ကတစ္​မ်ိဳးပဲ..

မနက္​8နာရီ..ဒီအခ်ိန္​ဆိုJiminလာတတ္​တဲ့အခ်ိန္​..သူဟိုမိန္​းက​ေလးကို​ေကာ​ေခၚလာဦးမလားမသိဘူး..ကြၽန္​​ေတာ္​အရမ္​းစိတ္​လႈပ္​႐ွားမိတယ္​..မွန္​​ေ႐ွ႕မွာသူတို႔အလာကိုရပ္​​ေစာင္​့​ေနမိရင္​း..

"Hyung..ကြၽန္​​ေတာ္​​ေရာက္​...''

ကံကလည္​းဘယ္​လိုလဲ​ေတာ့မသိဘူး..မွန္​ထဲဝင္​လာတဲ့Jiminကခလုတ္​တိုက္​ၿပီးကြၽန္​​ေတာ္​့​ေပၚျပဳတ္​က်လာတာ..သူ႔ႏႈတ္​ခမ္​းနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​့ႏႈတ္​ခမ္​းႏွစ္​ခုအသာ​ေလးထိကပ္​မိသြားတယ္​ဗ်..

အဲ့က​ေလးမ်က္​ႏွာ​ေလးကအနီးကပ္​ၾကည္​့​ေတာ့လည္​းခ်စ္​စရာ​ေလးပါ..ပါး​ေဖာင္​း​ေဖာင္​း​ေလး​ေတြနဲ႔..႐ွက္​​ေနလို႔လားမသိဘူးရဲ​ေနတာပဲ..ၿပီး​ေတာ့ထိကပ္​မိလိုက္​တဲ့သူ႔ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလး​ေတြကလည္​းတကယ္​သာနမ္​းရမယ္​ဆိုရင္​အရသာရိွတဲ့strawberry​ေလး​ေတြလိုျဖစ္​မွာ..
Aishh..ဘာ​ေတြ​ေတြး​ေနတာလဲ..Min Yoongi..မင္​းစိတ္​​ေတြကိုထိန္​းစမ္​း..

ဟိုက​ေလးကကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေပၚက​ေနကုန္​းထသြားၿပီး​ေဘး​ေလးမွာမတ္​တပ္​ရပ္​​ေန႐ွာတယ္​..

"Hyung..Jinja mianhaeyo..ကြၽန္​​ေတာ္​မရည္​ရြယ္​ပါဘူး..ဒီတိုင္​းမွန္​ထဲဝင္​လာရင္​းနဲ႔..''

"Gwinchanna..ငါကလည္​းမွန္​​ေ႐ွ႕ရပ္​​ေနတာကိုး''

"Nae..''

"ဟိုမိန္​းက​ေလး​ေကာ..''

"​ေအာ္​..Ri Rinလား..သူမ​ေရာက္​​ေသးဘူး''

My boyfriend's Reflection | Yoonmin ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang