13.

4.4K 640 28
                                    

Jimin

သံုးရက္​..
သံုးရက္​​ေတာင္​ရိွၿပီ..ကြၽန္​​ေတာ္​Yoongi hyungဆီမသြား​ေတာ့တာသံုးရက္​​ေတာင္​ရိွၿပီ..ကြၽန္​​ေတာ္​့အစား​ေန႔တိုင္​းRinကသြားတာပဲဟာ..ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုဘာလို​ေတာ့မွာလဲ..အပါယ္​ခံရတဲ့feelကသိပ္​​ေတာ့မမိုက္​ဘူးဗ်..ဒါ​ေပမဲ့အဲ့ခံစားခ်က္​ႀကီးကိုမႀကိဳက္​ဘူးရယ္​..

"Taehyung ah..''

"Waeyo?jiminie''

"ငါ​ေလ..Yoongi hyungကိုမ​ေတြ႔တာသံုးရက္​​ေလာက္​ရိွၿပီ..ငါ့အစားRinရိွ​ေန​ေပမယ္​့ငါ့ရင္​ထဲမ​ေကာင္​းဘူးရယ္​..''

"အာ့ဆိုျပန္​သြား​ေတြ႔လိုက္​ရင္​​ေရာ?''

"အဲ့လိုလည္​းမလုပ္​ခ်င္​ဘူး..သူမ်ားၾကားထဲဝင္​႐ႈပ္​ရမွာမႀကိဳက္​ဘူး..''

"တစ္​​ေခါက္​​ေလာက္​ျဖစ္​ျဖစ္​​ေတာ့သြားလိုက္​ပါ..မငိးလည္​းနည္​းနည္​းစိတ္​သက္​သာရာရတာ​ေပါ့..''

"အဲ့လိုလုပ္​ရမလား..''

"အင္​း..''

​ေန႔လည္​က်ရင္​​ေတာ့တစ္​​ေခါက္​​ေလာက္​သြားလိုက္​ပါမယ္​​ေလ..Rinမရိွရင္​လည္​း​ေကာင္​းသား..Hyungနဲ႔ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ႏွစ္​​ေယာက္​တည္​းတူတူမရိွရတာ​ေတာင္​ၾကာ​ေနၿပီ..

At Lunch Time...

ကြၽန္​​ေတာ္​​ေစာ​ေစာ​ေလးmusicခန္​းဘက္​ကို​ေလွ်ာက္​လာခဲ့တယ္​..စိတ္​ထဲမွာ​ေတာ့တစ္​မ်ိဳးႀကီး..

အခန္​းထဲ​ေရာက္​​ေတာ့ဘာမွစဥ္​းစားမ​ေနဘဲမွန္​ထဲသာတန္​းဝင္​လိုက္​တယ္​..ကံ​ေကာင္​းလို႔အထဲမွာRinမရိွ​ေနတာ..

​ေပ်ာ္​သြားသလိုခံစားရတယ္​..Yoongi hyungကိုျပံဳးျပလိုက္​ၿပီးကြၽန္​​ေတာ္​ႏႈတ္​ဆက္​လိုက္​တယ္​..

"Annyeong Hyung!''

"Jimin ah..မ​ေတြ႔ရတာ​ေတာင္​ၾကာၿပီ..bogoshipda''

Hyungအဲ့လို​ေျပာ​ေတာ့ရင္​ထဲမွာတစ္​မ်ိဳးႀကီးရယ္​..​ေပ်ာ္​သြားတာလား..ရင္​ခုန္​သြားတာလား..တစ္​ခုခုပဲ..

"ကြၽန္​​ေတာ္​​ေကာပဲ..Rinနဲ႔အဆင္​​ေျပလား..''

"မဆိုးပါဘူး..သူကငါ့ရဲ႕အခ်စ္​စစ္​လို႔တကယ္​ထင္​​ေနၿပီ..''

My boyfriend's Reflection | Yoonmin ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang