CHAPTER 13

333 25 6
                                    

::MADE FROM INDONESIA::

By: Luna DyBerCy

Genre : Bantaton Sipi2

CHAPTER 13

:: Apartment Castella ::

Fcuk!! Awal pagi lagi dia mengamuk. Ya la, si Dr.Robert text dia awal pagi.

"Dear hun, lets end our relationship. My family need me more. " simple saja text si Dr.Robert. Si Castella call2 tidak kena sambut suda. Not in service suda tu num.

Jadi hilang suda salah satu kad ATM si Castella. Baru dia ingat sama tunang dia , terus dia chat kunu si Gerald.

Castella 📩 Mornin' Dear 😘😘

Gerald 📩 ya Mornin' too

Castella 📩 Dear buat apa tu? Suda breakfast ka?

Gerald 📩 Sini pejabat petronas tengah tunggu giliran kena panggil mau lapor diri.

Si Castella nampak saja text si Gerald ada mention PETRONAS 😍😍😍 trus dia macam poling in lob balik...buli tahan gaji sana ba tu. Ni kali sayang ku seribu kali sayang.

Castella 📩 Wahh congratz dear..nanti kita celebrate..

Si Castella excited suda berabis. Dia tunggu2 belum ada reply lagi dari si Gerald. Macam kena kasi angin2 ja. Hahah..dia positif saja la mungkin si Gerald tengah berurusan suda kali. Si Castella pun ada kelas, jadi dia bersiap2 juga mau pigi kelas.

______________________
Beberapa hari berlalu, belum juga ada kabar2 dari si Gerald. Ni kali si Castella pula panasaran. Dia call pun tidak kena sambut kadang voice mail. Tiba2 ipong dia bunyi, laju dia tingu

Incoming Call Dr.J 📲

Annoying betul si castella nampak tu nama di screen hp dia. Tapi dia sambut juga. Mana lah tau tiba2 la overtime payment.

📞 Hello yes baby. Kenapa tu?

Bermula permainan suara sundal si Castella.

📞 Baby, mana u pigi? Berabis I cari u. I miss all about u baby. Come...

Si Tua ne pun sundal. Tidak padan betul sama umur dia. Si Castella apa lagi, dia tu ok saja. No problem asalkan ada income bha. Bukan suda buat tu kerja. Yg penting berhati2 di jalan raya.

Maka malam itu dorg check in la di Hotel mewah di KK. Si Dr.J tempah bilik yang khas untuk honeymoon punya pasangan. Saja dia booked itu room untuk kasi naik lagi napsu kuda dia tu. Si Castella memang itu la kesukaan dia, sebab dia buli trip2 orang kaya selpie2 bermalam di hotel mahal.

Malam tu memang main berabis la dorang. Tidak tau berapa round suda. Dorang dua2 punya stamina tu malam memang kuat luar biasa. Dr.J main ganas, main di tandas, main di kerusi atas bawah duduk berdiri smua ada. Jangan kalah sama stamina orang muda. Kemon!

Dalam jam 3 pagi kepenatan suda dorang Melayan napsu kuda naga dorang tu. Dua2 tertidur tanpa memakai seurat benang pun. Berpelukan dorang tidur. Nyaman betul kan..

Jam 6 pagi si Castella terbangun. Awal pula dia terbangun padahal paling pemalas mau bangun awal. Dia bangun dari katil, lenguh2 badan dia gara2 main terlampau banyak semalam. Tiba2 dia terpikir pasal tunang dia.

"Gosh! Bagus sya balik kampung si Gerald pigi cari dia"

Tiba2 datang idea si Castella. Dia betul2 perlu jumpa si Gerald sebelum si Gerald pigi tu kursus petronas. Si castella ambil tuala laju2 dia mandi dan bersiap.

Dr. J masih tidur dengan lena nya. Si Castella sempat tulis notes.

"I take ur money rm500. Thank u darling. Nice game"

MADE FROM INDONESIA (COMPLETE)Where stories live. Discover now