Camila pov
Η ημερα του παρτυ εφτασε απο το πρωι εχουμε ετοιμασιες. Να φερουμε ποτα σνακ να ετοιμασουμε το σπιτι.
Η Lauren εδωσε εντολη στο προσωπικο να ετοιμασουν εναν μινι μπουφε ενω της ειπα οτι δεν ηταν αναγκη να μπουμε σε τοσο κοπο εκεινη επεμενε λεγοντας πως ηταν μια καλη ευκαιρια να ξεδοσουμε λιγακι. Ετοιμασαμε κ τον κηπο, ευτυχως ο καιρος ειναι τελειος σημερα κ λεμε να κανουμε καμια βουτια στην πισινα.
Τα κοριτσια θα ερχοντουσαν στις 5 το απογευμα ειπαμε
Κ μετα απο αρκετη δουλεια κ ετοιμασιες πηγαμε κ μεις να ετοιμαστουμε... το παρτυ θα ξεκινουσε στην πισινα πινοντας τα ποτα μας.
Ειχαν ερθει ολες κ φοροντας τα μαγιο μας τσαλαβουτουσαμε στην πισινα.
Εγω επειδη δεν ειχα δικο μου πηρα ενα της Lauren.
Ολες ειμασταν μεσα στο νερο κ γελουσαμε η Lauren ηταν απο εξω κ μας κοιτουσε.
Την φωναζαν ολες να μπει στο νερο κ ελεγε οχι..
Ally: δεν της το ζητας εσυ μου λεει μπας κ μπει το στραβοξυλο? Που καθεται κ μας κοιταει σαν τον καπετανιο που βλεπει το παγοβουνο? Αντε μην της πω τιποτα. Λεει νευριασμενα.
Camila: ενταξει λεω Κ πηγαινω στη ακρη της πισινας βγαζω τα χερια μου απο το νερο στιριζομαι κ της λεω με βλεμμα κουταβιου...
Camila: ελα κ συ μεσα.. αν δεν ερθεις θα βγω κ εγω..
Τοτε σκυβει μπροστα μου κ μου λεει
Lauren: δωσε μου ενα κινητρο τοτε γιανα το κανω αυτο.
Camila: το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι στο ζηταω εγω κ επειδη θα ειμαστε μαζι.
Lauren: ενταξει τοτε.. νομιζω με επεισες.
Κ τοτε την βλεπω να σηκωνεται παλι ορθια κ με μια κινηση να κανει βουτια, γυρναω να την κοιταξω κ την βλεπω να βγαζει το κεφαλι της στην επιφανεια του νερου κ να περναει τα χερια της απο το προσωπο της για να διωξει τα νερα..
Πηγαινω κοντα της κ της λεω.
Camila: ειδες? δεν ηταν τοσο δυσκολο.
Lauren: τι θα κανω με σενα μου λες?
Camila: τι θες να κανεις αγαπη μου? την λεω καθως την πλησιαζω κ περναω τα χερια μου γυρο απο το λαιμο της κ την αγκαλιαζω σφιχτα, το σωμα μου να κολλαει πανω της κ η Lauren να με κοιταει σαν υπνοτισμενη, το στομα της μισανοιχτο κ με το ζορι να παιρνει ανασα..
ESTÁS LEYENDO
Game • Set • Match (Greek Camren)
FanficΔύο πλούσιες οικογένειες με μόνο έναν κοινό στόχο. Ποια θα ανεβεί στις επιχειρήσεις ;! Τι θα γίνει όταν η γλυκεια Καμιλα γνωρίσει την αλαζονική Λόρεν ;!