Μετα απο μια ωρα περιππου, ακουσα την πορτα του γραφειου να χτυπαει για ακομα μια φορα.
Η πορτα ανοιξε κ μπηκαν μεσα Η Ally κ η Normani κ χωρις γεια με αρπαξαν απο τα μουτρα.
Normani: τι χαλια ειναι αυτα καλε? Πως εγινες ετσι?
Lauren: γιατι ηρθατε?
Ally: γιατι μας τηλεφωνησε η camila κ μας ειπε οτι κατι επαθες ξαφνικα κ κλειδωθηκες εδω μεσα. Πω πω πω βρομοκοπαει εδω μεσα τσιγαρο κ αλκοολ.
Lauren: καλα κανω ετσι την βρισκω με το διοξυδιο εχετε εσεις καποιο προβλημμα με αυτο?
Ally: ε τοτε κουκλιτσα μου ανοιξε κ το γκαζι ασφαλισε πορτες κ παραθυρα να κανει κ ενα μπαμ κ να τελειωνουμε τοτε.. συνελθεεε θα παθεις τιποτα. Η Camila μας ειπε οτι εχεις μερες να φας.
Lauren: λιγο με ενδιαφερει.
Ally: λιγο σε ενδιαφερει? Πες μας τι επαθες στα ξαφνικα να καταλαβουμε.
Lauren: τι επαθα? Τι επαθα? Της λεω καθως σηκωνομαι απο το γραφειο αποτομα σε εξαλλη κατασταση.
Ally: ναι μωρη τι επαθες? Κ σταματα να χτυπιεσαι κ να φωναζεις μιλα ηρεμα. Να καταλαβουμε κ εμεις.
Lauren: ερωτευτηκα. Αυτο επαθα. Αφησα τον εαυτο μου να ερωτευτει.
Normani: ναι αλλα αυτος δεν ειναι λογος να βρομαει εδω μεσα λες κ εισαι σε καφενειο ομως. Μου λεει μεσα στην ειρωνια.
Lauren: ναι ναι ναι εσεις λετε οτι θελετε χωρις να ξερετε τι συμβαινει πραγματικα.
Normani: ε πες μας βρε κοριτσι μου να βοηθησουμε.
Lauren: δεν θα βοηθησετε σε τιποτα... σε λιγο θα πεσει η αυλαια μαζι με τις μασκες μερικων μερικων εδω μεσα..
Ally: Lauren... τι συμβαινει? Γιατι μιλας ετσι?
Lauren: θελετε να μαθαιτε τι ακριβως συμβαινει?
Ally: εννοειται.
Lauren: Αυτο που συμβαινει ειναι οτι η μικρη εκει εξω που σας πηρε κ τηλ απο πανω να το παιξει ανησυχη δεν ειναι καθολου αυτο που δειχνει.
Normani: δηλ?
Lauren: δηλ? Ξερετε ποιο ειναι το επιθετο της?
Τα κοριτσια για μια στιγμη κοιταχτηκαν μεταξυ τους προσπαθωντας να καταλαβουν ολη την κατασταση.
Lauren: Cabello αυτο ειναι το επιθετο της. Κ μπηκε στην ζωη μου με μονο σκοπο να την κανει ανω κατω υπο τις διαταγες του μπαμπακα της. Τωρα καταλαβατε???????
VOUS LISEZ
Game • Set • Match (Greek Camren)
FanfictionΔύο πλούσιες οικογένειες με μόνο έναν κοινό στόχο. Ποια θα ανεβεί στις επιχειρήσεις ;! Τι θα γίνει όταν η γλυκεια Καμιλα γνωρίσει την αλαζονική Λόρεν ;!