Μετα απο ωρες κ Αφου εχω ξυπνησει κ εχω ετοιμαστει παιρνω τηλ τον γιατρο να ενημερωθω για τον πατερα μου, τα πραγματα ειναι στην ιδια κατασταση μου λεει κ αφου τον ευχαριστω για την ενημερωση κλεινω το τηλεφωνο.Αμεσως μετα Παιρνω τον Scar κ του λεω ενας απο τους 2 τους να ερθει απο το μαγαζι αργοτερα για μια μικρη εξυπηρετηση που θελω να μου κανουν. Αφου τακτοποιω κ αυτο ετοιμαζομαι να κανω ενα ντουζ ντυνομαι αμεσως μετα κ φευγω απο το δωματιο μου καθως διασχιζω τον διαδρομο στεκομαι για λιγο εξω απο την πορτα της Camila κ χτυπαω διακριτικα την πορτα.
Camila: ναι?
Lauren: εγω ειμαι κοιμασαι?
Camila: οχι περασε.
Ανοιγω την πορτα κ την βλεπω καθισμενη οκλαδον στο κρεβατι της να παρακολουθει ενα προγραμμα στην τηλεοραση.
Lauren: δεν ηθελα να σε ενοχλησω, συγνωμη.
Camila: που να ενοχλησεις? Στο σπιτι σου? Κ μην ζητας συγνωμη υπαρχει καποια που δεν της αρεσει τοσο η ευγενια.
Lauren: ε μα ειδες τι μου κανεις? Κακιες παρεες..
Camila: δηλ εγω για σενα ειμαι κακη παρεα.? Μου λεει καθως σηκωνεται απο το κρεβατι κ κανει μερικα βηματα προς το μερος μου.
Lauren: κ που θες να το ξερω? Τωρα σε γνωρισα..
Camila: σωστα.. απλα μην βγαζεις βιαστηκα συμπερασματα για τους ανθρωπους κυρια μου. Μου λεει κουνοντας μου το δαχτυλο λες κ με μαλωνει.
Lauren: μηπως θα ηθελες να φαμε μαζι η ωρα ειναι 2:30 κ αν δεν κανω λαθος ειναι ωρα μεσημεριανου.
Camila: θα το ηθελα πολυ.
Lauren: να περιμενω εδω η στην τραπεζαρια?
Camila: πηγαινε κ θα ερθω σε 2 λεπτα.
Lauren: ενταξει.
Αφου εχω παει στην τραπεζαρια κ την περιμενω, μετα απο 2 λεπτα οντως ηρθε, ζητησα να μας σερβιρουν, κ κατα την διαρκεια του φαγητου η Camila μιλησε.
Camila: δεν μιλας πολυ ε?
Lauren: μιλαω οσο χρειαζεται, της απανταω.
Camila: εεε κοιτα αμα το παμε ετσι δεν θα χρειαζεται να μιλας κ καθολου.
Lauren: τι εννοεις? Της λεω καθως γυριζω γιανα αντικρισω τα ματια της.
Camila: εννοω οτι παρα εισαι κλειστη, κ πολυ σοβαρη για την ηλικια σου.
Lauren: καμια φορα αναγκαζεσαι, καμια φορα οι καταστασεις ειναι τετοιες που πρεπει θελωντας κ μη να προσαρμοστεις σε αυτες..
KAMU SEDANG MEMBACA
Game • Set • Match (Greek Camren)
Fiksi PenggemarΔύο πλούσιες οικογένειες με μόνο έναν κοινό στόχο. Ποια θα ανεβεί στις επιχειρήσεις ;! Τι θα γίνει όταν η γλυκεια Καμιλα γνωρίσει την αλαζονική Λόρεν ;!