Κεφάλαιο 3

427 18 0
                                    

Αφου σταματησα ακριβως απο εξω βγηκα κ εδωσα τα κλειδια στον παρκαδορο κ μπηκα μεσα. Καθαριζαν ακομα το ειδα κ με επιασαν τα νευρα μου... τους εβαλα τις φωνες: καλα ακομα καθαριζεται? Παρτε τα ποδια σας επιτελους θα ερθει κοσμος κ σεις ακομα ετσι θα ειστε τσακιστητε να τελειωσετε.. σε 10λεπτα που θα ξανα βγω να ειναι ολα ετοιμα αλλιως θα σας στειλω πακετο σπιτια σας αντε μπραβο, ειπα καθως περπατουσα για το γραφειο...

Μπηκα μεσα κ ειδα τον πατερα μου καθισμενο στο γραφειο..

Ο Lucky κ ο Scar τα πιστα σκυλακια του πατερα μου ηταν κ αυτοι εδω.

Michael jauregui: δικες σου ηταν οι φωνες.?

Lauren: ναι. Του λεω

Michael jauregui: γιατι παιδι μου?

Lauren: γιατι κανουν 10 ωρες πιανουν την ψηλη κουβεντα κ αφηνουν το καθαρισμα στην μεση. Θα μαζευει κοσμος κ αυτοι θα ειναι ακομα με τα ξεσκονοπανα στα χερια...

Michael jauregui: εε ενταξει μπορει να κανουν διαλειμμα..

Lauren: διαλειμμα? Εδω ειναι δουλεια αν θελουν διαλειμμα να πανε σπιτια τους.. ή θα καθαριζουν το μαγαζι ή θα τους καθαρισω εγω. Κ μου φαινεται πατερα τους παραχαϊδευεις εσυ γι'αυτο εχουν παρει πολυ αερα..

Ο πατερας σηκωνεται κ ερχεται κοντα μου : κοριτσι μου το θεμα ειναι να τους το εξηγεις. Κανενα αφεντικο δεν σταθηκε στην δουλεια μας με δυσαρεστημενους εργαζομενους διπλα του.

Lauren: αλλο αυτο που λες κ αλλο αυτο που κανουν αυτοι... εδω μεσα θα υπαρχει στρατιωτικη πειθαρχια.. μην τους κανεις τον πολυ καλο γιατι μετα θα εχουν κ απαιτησεις...

Michael jauregui: ενταξει, οτι πεις, εσυ εισαι το αφεντικο πλεον εχε χαρη που σου εχω αδυναμια.. απλα μην εισαι τοσο σκληρη μαζι τους ... εχουμε τοσα στο κεφαλι μας τωρα με την δουλεια που ετοιμαζουμε..

Lauren: αυτο κατα ποτε το βλεπουμε να γινεται?

Michael jauregui: σε μερικες μερες.. θα σου πω να εχεις τον νου σου...

Lauren: ενταξει..

& καπως ετσι περασαν οι μερες, να πηγαινω στο μαγαζι τα βραδια να γυρναω τα ξημερωματα να κοιμαμαι οσο μπορω να βγαινω με τα κοριτσια γιατι μου αργησαν κ τα παραπονα ξαφνικα που χανομαι... κ οποτε μου δινεται η ευκαιρια περναω τη νυχτα με καποια κοπελα εννοειται πως δεν την αφηνω να παει χαμενη... ευτυχως κιολας γιατι με το σεξ εκτονωνωμαι κ λιγο...

Οι μερες περασαν κ ο πατερας μου μου ειπε στο μεσημεριανο μας ,γευμα οτι ηρθε επιτελους η στιγμη της μεγαλης συναντησης... θα συναντηθει για να παρει τα διαμαντια..

Με τον παραληπτη εδωσε ραντεβου σε μια εγκαταλελλημενη αποθηκη αποψε στις 01:30. Θα ειχε και τα μαντροσκυλα μαζι για παν ενδεχομενο. Εμενα μου ειπε να μεινω στο μαγαζι, η αληθεια ειναι οτι αγχωνομαι πολυ με το αποψινο, μακαρι ολα να πανε καλα.. Κ οσο για την μανουλα μου περααα βρεχει εφυγε πριν 2 μερες κ πηγε βενετια με τις φιλες της ,ετσι για βολτα ειπε...

Ο θεος εβαλε το χερι του κ δεν της εμοιασα με τα μυαλα που κουβαλαει, αναρωτιεμαι αν ξερει τι δουλειες κανει ο πατερας μου... αλλα δεν πειραζει ειναι μια ευχαριστη νοτα μεσα στο σπιτι μας παντα χαμογελαστη κ ευδιαθετη... ποτε δεν θα την ακουσεις να πει ασχημη κουβεντα για κανενα, ουτε να γκρινιαξει για κατι,ολο τραγουδια κ γιορτες ειναι... σαν ενα μικρο παιδι ανεμελο... σε αυτο η αληθεια ειναι την ζηλευω λιγο, εγω τα παιρνω ολα πολυ της μετρητης δεν σηκωνω μυγα στο σπαθι μου.

Οι ωρες περασαν με μενα στο μαγαζι κ τον πατερα απο ωρα να εχει φυγει, ειπαμε με το που θα τα παρει να ερθει καρφι εδω με καμια ενδιαμεση σταση...

Εριξα μια ματια στο ρολοι μου κ εδειχνε 00:10 βαριομουν αφου ρυθμισα ολες τις εκκρεμοτητες για να περασει λιγο η ωρα μου επιασα να ριξω μια ματια στα λογιστικα μας βιβλια μεχρι να μαθω τα νεοτερα... για την ακριβεια... Τα διπλα βιβλια που κραταμε για την εφορια... δεν ειναι ωρα να εχουμε μπλεξιματα κ με το ΣΔΟΕ..

Η ωρα πλεον πηγε 02:45 .Αρχισα να αγχωνομαι που ειναι τοση ωρα , και χωρις καμια ειδοποιηση;!

Σηκωθηκα και εκοβα βολτες μεσα στο γραφειο πανω κατω πανω κατω...

Κ στα ξαφνινα ανοιγει η πορτα κ μπαινει μεσα ο Scar μεσα στα αιματα...

Game • Set • Match (Greek Camren) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin