Κεφάλαιο 10

599 22 34
                                    


Camila pov

Ανοιξα τα ματια μου κ γυρισα να κοιταξω την κοπελα που κοιμαται τοσο ηρεμα διπλα μου, αυτην την κοπελα με το τοσο παραξενο κ σκοτεινο παρελθον,αυτη την κοπελα που ποτε με καμια δεν μοιραστηκε τιποτα,αυτην την κοπελα με την αψεγαδιαστη επιδερμιδα, αυτην την κοπελα με αυτα τα μαγικα καταπρασινα ματια,αυτη την κοπελα που ετρεμε ολη της την ζωη την δεσμευση,αυτην την κοπελα με τον τοσο δυναμικο κ επιβλητικο χαρακτηρα, αυτη την κοπελα που σε ολη της την ζωη η οποια επιθυμια της ηταν διαταγη απο το στομα της.αυτη την κοπελα που μονο με μια μου λεξη με ενα μου βλεμμα απο αγριμι γινεται ο πιο ευγενικος ανθρωπος κ ο πιο γλυκος ο πιο ηρεμος κ τρυφερος, αυτη η κοπελα που επετρεψε μοναχα σε μενα να δω το καλο που κρυβει καλα μεσα της, αυτη η κοπελα που χωρις να με ξερει καλα καλα μου ανοιξε το σπιτι της αλλα κ την καρδια της,πραγμα που με κανει να μετανιωνω πολυ για αυτο που ηθελα κ επρεπε να κανω αρχικα, Αρχιζω να μετανιωνω για ολο αυτο που ξεκινησα... Μπηκα σε ενα παιχνιδι γιανα κερδισω κατι αλλα μου φαινεται θα χασω πολλα περισσοτερα απο οσο πιστευα... θα χασω την πιστη της, της αγαπη της, της εμπιστοσυνη της, που πρωτη φορα εδειξε σε ανθρωπο, πως θα συνελθει μετα απο αυτο? Θα συνελθει ποτε? Η θα γινει ακομα χειροτερη απο αυτο που ειδα στην αρχη? Πραγματικα τρεμω την αντιδραση της αν μαθει ποτε την αληθεια, τωρα που πλεον την γνωρισα πιστευω πως δεν της αξιζει ολο αυτο,Ειναι πολυ καλη μαζι μου πραγματικα δεν της αξιζει ολο αυτο, οχι τωρα που την γνωρισα κ καταλαβα πολλα.

Ειχα καταλαβει πως ολο αυτο το φερσιμο της ο σκληρος χαρακτηρας της δεν ηταν αλλο παρα ενα αμυντικο τοιχος, ενα τοιχος γυρο της κ γυρο απο την καρδια της γιανα μην πληγωθει ξανα... κ? Καταφερα εγω το ακατορθωτο να δω την γλυκεια πλευρα της, με αφησε να το δω, κ γιατι? Γιανα της γκερμισω τα παντα...

Δεν επρεπε να την γνωρισω δεν επρεπε..

Με αυτες τις σκεψεις κ ενω το χερι μου δεν σταματαγε να χαϊδευει τα υπεροχα μαλλια της εσκυψα κ τις εδωσα ενα φιλι στο κεφαλι.

Εκεινη μετα απο λιγο Γυρισε κ με κοιταξε με αυτα τα υπεροχα ματια που εχει αχχχ ρε Lauren.

Κ με ενα βαρυ τονο στην φωνη της απο τον υπνο με ρωταει

Lauren: εχει ωρα που ξυπνησες?

Camila: λιγη ναι

Lauren: κ τι εκανες τοση ωρα?

Camila: Σε κοιτουσα

Lauren: κ δεν βαρεθηκες?

Camila: ποτε δεν θα βαρεθω να κοιταζω τα ματια σου

Lauren: ουτε εγω τα δικα σου.

Μου λεει κ μου δινει ενα φιλι.. ενα φιλι που το ενιωθα ηταν ολο συναισθηματα, δικα της συναισθηματα προς το προσωπο μου.. αντι να την αποτρεψω παραδοθηκα στην φλογα της... δεν με ενοιαζε ας με εκαιγε... φτασαμε στο τελος... πια οτι ειναι να γινει ας γινει... δεν με ενοιαζε πλεον τιποτα... πλεον καταλαβα πολλα κ ειδικα μετα το χθεσινο... χωρις καν να το καταλαβω με εκανε δικη της... ολοκληρωτικα...οχι γιατι πηρε το κορμι μου... αλλα επειδη κερδισε την ψυχη μου.. το μυαλο μου... την καρδια μου... θα κανω οτι μπορω να μην την πληγωσω... δεν θελω... πλεον το καταλαβα αυτο... δεν θελω να την πληγωσω... την ερωτευτηκα χωρις να το καταλαβω... με κερδισε με αυτον τον ιδιαιτερο χαρακτηρα που εχει.. εχθες αυτο που εγινε μεταξυ μας καταλαβα οτι εγινε επειδη το ηθελα εγω.. κ μονο... οχι επειδη επρεπε... αλλα επειδη το ηθελα... Μαζι της ναι.. ειμαι καλα...

Camila: Lauren?

Lauren: ναι?

Camila: θα με κρατησεις διπλα σου?

Lauren: ναι κοριτσακι μου.

Camila: οτι κ να γινει?

Lauren: οτι κ να γινει

Camila: το υποσχεσαι?

Lauren: στο ορκιζομαι

Κ με κλεινει μεσα στην αγκαλια της..

Lauren: ευχαριστω τον θεο που σε εφερε στο δρομο μου..

Camila: αχχχ αγαπη μου

Lauren: τι?

Camila: μην το λες αυτο.. ισως η ζωη σου να ηταν καλυτερη αν δεν υπηρχα εγω.

Lauren: εισαι στα καλα σου? Μου εδωσες ζωη σου, με εβγαλες απο τις σκιες που ημουν τοσα χρονια, μου εδωσες νοημα, ζεστανες την καρδια μου..

Camila: σε θελω...

Lauren: κ εγω αγαπη μου..

Κ την ξανα φιλαω με τοσο παθος με τετοια δυναμη που δεν ηξερα οτι ειχα ποτε...

Κ μολις απομακρυνομαστε μου λεει.

Lauren: δεν νομιζεις πως πρεπει να σηκωθουμε? Η φιλη σου θα εχει βγαλει αφρους, που ειναι μονη της..

Camila: γι'αυτο σ'αγαπαω γιατι με νοιαζεσαι κ νοιαζεσαι για οτι με περιβαλει...

Lauren: ελα παμε να κανουμε ενα μπανιο

Camila: μαζι?

Lauren: μην μου πεις οτι με ντρεπεσαι?

Camila: τωρα να ντραπω? Εχω γινει ηδη δικη σου.

Lauren: ελα

Μου λεει σηκωνεται με πιανει απο το χερι χαμογελοντας μου κ κατευθυνομαστε στο μπανιο βγαζει οτι ρουχα φοραει κ μπαινουμε στο ντουζ..

Ειμαστε κ οι 2 γυμνες μεσα στο ντουζ το νερο τρεχει με δυναμη απο πανω μας κ ειμαστε αγκαλια... με αγκαλιαζει κ μου δινει φιλια συνεχεια...

Game • Set • Match (Greek Camren) Where stories live. Discover now