10

120 16 45
                                    

Τα παραταω....

Θα είναι πολύ καλύτερα με κάποιον άλλον.

Αλλά μου λείπει ρε γαμωτο.

Ώρες, ώρες απλά θέλω να την αρπαξω και να φύγουμε μαζί μακριά από όλους και απ'ολα.

Αλλά δεν μπορώ...
Απλά δεν μπορώ...

Οι μέρες μου στο σπιτι μειώνονται.

Σε λίγο καιρό θα πάω με τον Harry στρατό.

Σε έξι  μέρες.

Σε έξι  γαμημενες μέρες πρέπει να τα παρατήσω όλα πίσω μου για να πάω στον πόλεμο.

Γιατί  να γίνεται πόλεμος?

Που οφελει?

Πφφ...

Χτύπησε σιγανα η πόρτα του δωματίου μου.

"Loui!!!!"

Η Kate  μπήκε μέσα στο δωμάτιο και έτρεξε στην αγκαλιά μου.

"Hey,μικρή μου όλα καλά?"

"Περίπου"

"Τι εννοείς περίπου? "

Με κοίταξε με ένα συνομωτυκο βλέμμα και ψιθυρισε στο αυτί μου

"Η μαμά πήρε κρυφα τους Calder τηλέφωνο"

Okay,και?

Στασου τι?

Τους CALDER?

Τους γνωστούς Calder?!

Νόμιζα ότι έκοψαν κάθε επαφή έπειτα από εκείνο το ηλιθιο γεύμα...

"Τι άκουσες μικρή? "

"Χμμ,για να σου πω την μισή συζήτηση θα πάμε βόλτα οι δύο μας. Αν θες όλη την συζήτηση και την αντίδραση της μαμάς θα μου πάρεις και καραμέλες"

Γέλασα και την πήρα αγκαλιά ξανά.

"Ότι θέλει η πριγκίπισσα. Τώρα για πες μου."

"Λοιπόν άκου, κατάφερα να κρυφακουσω όλη την συζήτηση. Ήθελα να πάω στην μαμά να της δείξω μια ζωγραφια που έκανα  αλλά όταν άκουσα το όνομα της Άννας,κρυφτηκα πίσω από το τραπέζι  γιατί ήθελα να μάθω τι κάνει..."

"Okay, συνεχισε"

"Η κυρία Sophie ρώτησε τι κάνεις και η μαμά είπε ότι νιώθεις χάλια έπειτα από το συμβάν αφού πίνεις και σπας ότι βρεις μπροστά σου. Επίσης είπε ότι εκείνη νιώθει απαισια επειδή θα φύγεις στον πόλεμο και ανησυχει πολύ. Η κυρία Sophie είπε ότι  όλα θα πάνε καλα και ότι θα γυρίσεις. Μετά η μαμά ρώτησε για τις κόρες της και είπε ότι η Ελιζα ήταν καλά και ότι η Αννα..."

"Η Αννα τι?"

"Την έχουν κλείσει στο δωμάτιο της και όλη μέρα κλαίει και ουρλιαζει το όνομα σου και ότι της έλεγες ότι την αγαπουσες και ότι την παρατησες...."

Άουτς....
Αυτό πονεσε

"Αλλά η μαμά σε υπερασπιστηκε! Είπε ότι  δεν ήσουν και εσύ πολύ καλά ψυχολογικά και κάτι τέτοια. Και μετά είπαν και οι δύο μακάρι να φτιάξει αυτή η κατάσταση"

"Ευχαριστω που μου τα είπες Kate.!"

Την φιλισα στην κορυφή του κεφαλιού της και της είπα

" Αύριο θα πάμε όπου θες! Απόψε όμως έχω να διορθώσω κάποια πράγματα..."

~~~~~~~~~~

Γειά σου κόσμε!

Σας χαιρετώ! 😂😄

Τι μου κάνετε?

Θα διορθωθούν κάποια πραγματακια σύμφωνα με τον Loui😏💞

Το ελπίζουμε!🙏❤

Hope you like it 💖

Θελω τα όμορφα σχόλια σας και την γνώμη σας!!! Και  μην ξεχασετε να πατησετε το υπέροχο  αστεράκι στην άκρη🌟😘

Αυταααα

Θα τα πούμε σύντομαααα

Byeee💓💓💓

Συγγνώμη...L.T.  Bestie Awards#2018  [B2K18WP] (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ)Onde histórias criam vida. Descubra agora