20

100 14 16
                                    

A/Ν Βάλτε το τραγούδι πάνω

Αγαπητέ μου Louis,

   Δεν νομίζω να περίμενες να σου γράψω...Ήθελα να σου πω τόσα πολλά.
Θέλω να σου πω τόσα πολλά. Έχουν γίνει τόσα πράγματα και  ειλικρινά νομίζω ότι αν δεν τα πω σε κάποιον θα τρελαθώ. Μου είναι τόσο δύσκολο...
Νομίζω ότι πρέπει να ξεκινήσω από την αρχή.
   Αρχικά  θελω να ξερεις οτι ανυσηχω πολύ για εσένα.  Ευτυχώς έμαθα από την μητέρα σου ότι είσαι καλά. Δεν μπορείς να καταλάβεις πόσο μου λείπεις... Θέλω να σε έχω στην  αγκαλιά μου. Θέλω να γεμίσω με φιλιά.
Ξέρεις,είναι περίεργο να είμαι μακριά σου. Έχω μάθει να είμαι δίπλα σου. Έχω μάθει στην αγκαλιά σου. Έχω μάθει να κάθομαι μαζί σου τα βράδια,να χαζεύω τα αστέρια και να ονειρεύομαι το μέλλον μας. Έχω μάθει τα βράδια να ακούω τα γλυκολογα που μου ψιθυριζες. Έχω μάθει εσένα να με παρηγορεις και να είσαι οπότε σε χρειάζομαι εδώ. Έχω μάθει να σε αγαπώ με όλη μου την ψυχή.
    Μετά που έφυγες όμως η ζωή μου καταστράφηκε...Έλειπε ένα κομμάτι της ζωής μου. Ευτυχώς ο Harry ήταν εδώ.  Προσπάθησε μαζί με την Ελιζα να με βοηθήσουν γιατί ήμουν χαλια τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά.

Αυτό το γράμμα Loui,είναι γεμάτο με άσχημα νέα. Με άσχημα νέα που εξαιτίας τους ήθελα να δώσω τέλος στην ζωή μου...

Ας ξεκινήσω  με κάτι...σχετικά ήρεμο.
Όπως υποθέτω θυμάσαι,ο πατέρας μου ήθελε να μου κάνει προξενιο με τον Luke. O Harry τον ξερει από το δημοτικό λέει. Ο Luke ευτυχώς δεν με θέλει αφού με βλέπει μόνο φιλικά οπότε ακυρωθηκαν τα σχέδια του πατέρα μου και απέκτησα έναν φίλο.
Δυστυχώς όμως η μοίρα μου αποφάσισε να καταστρέψει την ζωή μου. Οι Γερμανοί εισεβαλαν στο σπίτι μου και αρπαξαν την οικογένειά μου. Πραγμα που σημαίνει ότι είμαι μόνη μου...Δεν θα ζήσουν Loui. Ίσως και τώρα που σου γράφω είναι νεκροί...Δεν ξέρω τι θα κάνω Loui χωρίς αυτούς. Όσο αυστηροι και να ήταν μου λείπουν...Αν χάσω και εσένα,δεν θα υπάρχει λόγος να ζω. Γιατι ολα τα πρόσωπα που θα έχω αγαπήσει στην ζωή μου θα έχουν εξαφανιστεί...
Louis.

Υπάρχει και κάτι άλλο που δεν ξέρεις...
Είμαι έγκυος. Υποθέτω στο είπε ο Harry. Είμαι σίγουρη ότι είσαι πανευτυχης...
Συγγνώμη που σου στερω και αυτή την χαρά. Συγγνώμη,συγγνωμη και πάλι συγνώμη...
Δεν άντεξα ούτε ένα παιδί να μεγαλώσω. Απεβαλλα...Όταν είδα ότι οι Γερμανοί είχαν εισβάλλει στο σπίτι λυποθιμισα. Ευτυχώς ήταν εκεί ο Luke και με πήγε στην μητέρα του που
είναι είναι μαια. Μου είπε ότι απεβαλλα Loui. Μακάρι να ήμουν εκεί και να σου το έλεγα από κοντά. Είσαι θυμωμενος; Λυπημενος; Ξαφνιασμενος;
Louis συγγνώμη. Νιώθω απαίσια. 
Εγω φταίω για όλα. Μην μου θυμωσεις. Είμαι σίγουρη ότι αν στο είπε ο Harry  θα έκανες σαν μικρό παιδί. Σου στέρησα και αυτή την χαρά...
Συγγνώμη ξανά Louis. Συγγνώμη...

Ελπίζω να με καταλάβεις...Σε πληγωσα χωρίς να το θέλω. Σε αγαπάω πολύ ζωή μου. Είσαι τα πάντα για εμένα.
Να το ξέρεις αυτό.   

Σε λατρεύω.


Για πάντα δική σου,
Αννα.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Γειαααααα💖


Τι μου κάνετε;



Σας έλειψα;


Πώς σας φανηκε;


Πείτε μου τις γνώμες σας💘💘💘


Αυτααα



Τα λεμεεε❤❤❤


Συγγνώμη...L.T.  Bestie Awards#2018  [B2K18WP] (ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΈΝΗ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora