Onun burada olduğunu bilmek beni o kadar rahatlatmıştı ki...
Gardiyana bir şeyler geveleyip yollarım. Sombra yatağım altından çıktı. Bana öyle mahcup bakıyorduk ki...
Bense büyük ihtimalle hissiz bakıyordum ona. Sevmeli miydim? Para karşılığı kadın kaçırmış biri.
Beni sevdiği için bırakmış. Peki diğerleri? Onlara ne yapmıştı? Soramazdım.
Uzun uzun baktım gözlerine. Neden böyle güzeldi gözleri.. Ya yelesi.. Öyle güzel bakıyordu ki.. İlk defa aşık oluyordum. Böyle bir şeymiymiş.
Ne yapacaktım? Benim yüzümden ailesini kaybetmişti. Perişan olmuştu ailesi. Celestia'dan tiksinmemin sebebi de buydu işte. Haksızlık yapması... Ve kimsenin bundan rahatsız olmaması.
Uzun bir sessizlikten sonra "Çok güzelsin" dedi.
Hafif bir tebessüm ettim. Keşke böyle anlar hiç bitmese...Sonra kapıdan bir gardiyan "Luna Hanım ayı yükseltmeniz gerekiyor." dedi. Balkona çıktım.
Sombra da arkamdan geldi ben gözümü kapatıp ayı yükseltmeye başladım. Yavaş yavaş yükselttim. Tam tepeye çıktığı an durdum ve ayı seyretmeye başladım. O an boynumda bir nefes hissettim. O an donakaldım.
Sombra yanıma gelip toynağımı tuttu. Tam birbirimizi öpecekken gözleri yeşile döndü.
Durdum. Sombra iyi misin, dedim. O an gözlerini açtı.
Balkon camından kendine baktı.Sonra hiçbir şey demeden atladı ve koşmaya başladı. Bir anda gözden kayboldu.
Korktum çünkü böyle bir şey görmemiştim hiç.
Odama girdim. Perdemi çekip yatağıma yattım. Onun düşüncesiyle uyuyakaldım.
Bayadır bölüm yazmıyordum bir yıl oldu sanırım :D. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Bölümler düzene girecektir. Görüşmek üzere!