Začalo to...

258 19 2
                                    

Leondre-chlapec naľavo♥

♥Charlie- chlapec napravo♥

Keď som mala 9 rokov tak Bars and Melody boli prvý krát v televíznom seriáli menom Británia má talent (rok 2014). Vtedy som si ich obľúbila ihneď (aj kvôli tomu že dostali od Simona Cowella gold buzzer-zlatý bzučiak) ale hlavne zato, pretože spievali neskutočne krásne (doteraz to tak je). Keď som mala 10 tak som si sťahovala od nich rôzne covery, ich piesne a kupovala ich albumy♥. Každá moja spolužiačka ktorá ich mala tiež nesmierne rada ako ja (no vlastne nie ako ja, pretože ja ich zbožňujem až tak, že si to ani neviete predstaviť a nedá sa to ani opísať ale to je v podstate aj jedno :DD) tak mi závidela. Keď som mala 11 tak v júli som bola v Bulharsku na ich koncerte. Boli sme vtedy v Bulharsku na dovolenke a ja som si všimla na hoteli plagát kde boli dátumy a miesta kde sa bude konať ich koncert. Keby nebolo jedného pána tak nebola by som vtedy na ich koncerte. Úplne všade sme sa boli pýtať kde sa dajú zohnať lístky na ich koncert ale každý nám vravel že sú už všetky vypredané. Ten pán si nás všimol a prišiel za nami a spýtal sa: ,,Vidím že hľadáte lístky na koncert Barsa a Melodyho. Mám 1 VIP lístok ktorý by som vám mohol predať. ' Môj ocko sa opýtal za koľko by nám ho predal. Pán povedal že za 50 eur. Ja som vtedy otvorila s prekvapením ústa že OMG, VIP lístok za 50 eur ?!? Môj otec si myslel že to bude nejaký fake lístok ale nebol, všetko sedelo (viete ten taký pásik čo je aj na bankovkách a aj také čo je na bankovkách taký papierik alebo čo to je, že keď to dáte proti slnku tak vám to ukáže rôznu tetku alebo ujka :D ) tak proste bol ten lístok pravý. Nechcem sa nijako vychvaľovať ale keďže som bola trochu viac z bohatšej rodiny, tak mi ten lístok na koncert ocko kúpil. Bolo to úžasné, pretože vždy som chcela ísť na nejaký takýto koncert.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ahojteeeeee♥ toto je prvá časť tak dúfam že sa vám páči♥Určite by ste chceli (aspoň fanúšičky BAM) ako to bolo v deň koncertu že? Ak áno tak mi napíšte prosím do komentára aby som mohla písať ďalšiu časť, a určite by ma aj potešil názor na túto krátku ale predsa časť príbehu.... Želám všetkým krásny deň s úsmevom na tvári :)

 Želám všetkým krásny deň s úsmevom na tvári :)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
He is my prince♥Where stories live. Discover now