Keď mi ocko kúpil tie lístky tak som ho silno objala a rozplakala som sa ale od šťastia. Bola som nesmierne rada že konečne ich uvidím reálne a nie len vo videoklipe. Išli sme si sadnúť do nejakej kaviarne pretože mamka si chcela dať kávu. Keď sme si objednali tak sa ma mamka opýtala: "počuj, keďže máme len jeden lístok tak tam pôjdeš sama že?"
"áno, pôjdem" odpovedala som jej.
"Dúfam že si to užiješ zajtra na tom koncerte" povedala.
"No na ich koncerte 100% áno keďže sa už dokážem potešiť pri tom že pridajú novú fotku na instagram" povedala som jej.
"Tak to je super potom" povedala mi mama.
Neskôr sme sa šli ešte prejsť a potom sme už šli na hotel lebo bolo veľa hodín. Prezliekla som sa do pyžama, osprchovala som sa a urobila hygienu. Chvíľu som bola ešte na mobile a prezerala som si sociálne siete, konkrétne instagram. Hneď keď mi prišlo upozornenie že Bars a Melody pridali novú fotku tak som to hneď otvorila. Tá fotka bola pekná tak som im to lajkla. Pod fotku napísali: "We can see in Bulgaria". Ja som im napísala do komentára že: "I see you there♥".
Ráno som za zobudila o pol ôsmej a keď som sa pozrela na čas tak som si ihneď ľahla ale niekto mi v tom zabránil. Ten niekto bola moja mama. Musela som vstávať lebo mali sme ísť na raňajky.
Po raňajkách sme sa vrátili na izbu a prezliekli sme sa do plaviek lebo sme šli k moru. Na pláži sme sa aj naobedovali a o trištvrť na 4 sme prišli na hotel. To kvôli tomu lebo ja som šla na ten koncert a chcela som vyzerať pekne. Sestra mi pomohla vybrať oblečenie aby som vyzerala "sexy". Nakoniec sme spolu vybrali toto:
Dala som si ešte make-up a dala som si ešte aj zmrzlinu. Čo poviete, vyzerala som pekne? (miesto trička som mala takéto pruhované tielko)
Ahojteeeee♥♥♥ nová časť je vonku♥ v piatok vydám novú časť lebo budem mať veeľa času tak sa tešte♥ bude oveľa dlhšia a budú v novej časti aj videá z koncertu♥
♥hope you like it♥
Mám vás rada všetkých
Hlas a nejaký ten krátky komentík alebo názor poteší. Zatiaľ goodbye.. novú časť uvidíte v piatok♥ OU JE♥♥♥
.♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He is my prince♥
Hayran KurguTakže...ako vidíte, toto je moja prvá knižka. Chcem vás informovať o tom kto každý vystupuje v tejto knihe: Paťka (ja) Chloe (moja sestra) Leondre Devries Charlie Lenehan Martinus Gunnarsen Marcus Gunnarsen