6.časť

107 13 5
                                    

Lenže oni boli najviacmegaultra (jeej nové slovo :D) nahnevaný a viete čo odpovedali? Začali po nás vrešťať že stále keď sa máme baliť tak ja s Choe sa tomu vyhneme (mali bohužiaľ pravdu), vraveli aj že sme veľmi lenivé (pričom chodíme na florbal, volejbal a radi na turistiku a mama iba chodí do práce) ... chápete vy toto? Na Chloe bolo dosť vidno že je riadne nahnevaná. Veď sa jej ani nečudujem, ja sama som bola tiež nahnevaná. 

. . . 

Asi po 2 hodinách sme sa všetci pobalili a šli na obed. Na obed som si dala posledný krát morské plody. Boli úžasné♥. Mňam. (teraz mám na ne chuť už fakt :D)

. . .

Keď sme sa naobedovali tak sme šli na izbu vziať si veci atď a pomaly sme šli na letisko (jasneže pred tým sme ešte čakali taxík lebo veď letisko není hneď pri hotely). 

Viete kto šiel do Londýna na svoj koncert? Leo a Charlie. Áno ich sme stretli na letisku. Okolo seba mali asi okolo 80 fanúšikov a Chloe za nimi bežala tiež, takýchto ľudí nevidíte všade. 

  " Chloe čakaj!"zakričala som na ňu.

  " No tak buď si pohneš a stihneš s nimi fotku, alebo budeš tam stáť a kričať na mňa a zmeškáš fotku s nimi"odpovedala mi.

  " dobre dobre, už idem"povedala som jej a rozbehla som sa.

Prišla som tam a Leo sa na mňa tak zlato pozrel a niečo pošepkal Charliemu. On sa pozrel tiež a vtedy bol ten pravý moment sa spýtať či si s nimi môžem dať fotku. Podišla som k nim, a spýtala sa ich to. Oni na mňa pozerali ako na zjavenie (vôôôôôbec som sa nesmiala :D:D:D)ale nakoniec súhlasili a odfotili sa so mnou. Chloe mi závidela ten moment, keď sa na mňa pozerali ako na zjavenie :D. Ach jaj. S ňou to je niekedy ťažké.

Keď som sa odfotila s nimi tak som sa s nimi objala a rozlúčila, a povedala že im napíšem a nato sa oni zasmiali a povedali (po anglicky) "Noo to bude ťažké, lebo nám píše veľa fanúšičiek ale dobre" keď to dopovedali tak sa usmiali a pozdravili sa mi. Ešte sa odfotili s Chloe a ďalšími fanúšičkami a potom šli. 

V lietadle

Celý čas mi po rozume chodia otázky typu: Mám im napísať teraz? Alebo až keď prídem domov? Čo bude lepšie?Pridám novú fotku a označím ich tam? Čo ak mi nato dajú like? To by bolo mega nie?  

Nakoniec som sa rozhodla. Pridám fotku a označím ich tam (hej, len tak). A k tomu im aj napíšem. 

O 10 minút som tú fotku pridala s popisom:  Sunflowers. Yeah sunflowers. ♥

Liked: suhtorii, realcharlielenehan, hrvy and others (32 183)          (Na instagrame som bola celkom dosť populárna tak sa nečudujte že toľko likes) 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked: suhtorii, realcharlielenehan, hrvy and others (32 183)          (Na instagrame som bola celkom dosť populárna tak sa nečudujte že toľko likes) 

patka_fanpage: beautiful ♥ 

lorenxgray: omg, cutie :)♥

hrvy: nice photo :)

realcharlielenehan: are you the ones we shot with you? otherwise, gold is on this photo ♥

bambinos_kapibaras_: cuuuute♥

patka.losweltova: patka_fanpage thank you very much♥ 

patka.losweltova: lorenxgray thanks bby♥ and hrvy thank you too♥

patka.losweltova: suhtorii and realcharlielenehan omg♥ thank u very much and Charlie, yes it                                        is me


Omg, mne fakt napísali komentár a aj lajkli fotku Charlie a aj Leo? O-M-G!!! Hneď som si prečítala ten komentár a ako slušný človek (:D) som im poďakovala. Len keby som vedela čo sa stane potom....


Táááák ľuuuudia. Ááááááno žijem :DDDD. Takže najprv by som sa chcela ospravedlniť že nebol fakt dosť dlho nová časť, ale nemám čas. A druhá vec, túto časť nechávam naschvál takúto napínavú, pretože budúca časť bude dosť dlhá a bude (aspoň myslím) aj dobrá. :)

Inak, táto časť má prekvapujúco 627 písmen. :D

hope you like it♥

I love u guys♥♥♥♥ 

♥♥♥  

Aaaa ešte.. Dobrú noc (alebo pekný deň) vám prajem:). ♥

He is my prince♥Where stories live. Discover now