8. časť

82 10 5
                                    

To už je 21:32 ? (viete kto sa v ten čas narodil?) 

Našťastie som už celkovo pobalená a aj Chloe. Idem spať aby som nebola zajtra ráno unavená lebo vstávame skôršie. 

Ráno

Zazvonil mi budík. Z Chloinej izby som počula výkrik. Ten výkrik veľmi dobre poznám. Vždy keď si nastaví večer budík a ráno jej zazvoní, tak ona chce ešte spať. Nenávidí budíky. V tomto sme spoločné. My nedokážeme ani len počuť ten zvuk. Až ma striaslo.

Šla som za ňou. „Zas ten budík že" povedala som jej s povzdychnutím.

  „Hej. Ja tú vec tak nenávidím" odpovedala mi.

„Sme dve" povedala som jej, na čo som sa začala smiať. Keď ma uvidela tak sa začala smiať aj ona.

„Idem do kúpeľne" povedala som jej a šla som. 

„Okej ale nebuď tam dlho" odkričala mi.

„Pokúsim sa" povedala som si len tak pre seba a usmiala sa.

Umyla som si tvár a zuby, urobila som si drdol a dala si korektor, lesk a špirálu. Vyšla som z kúpeľne a šla do mojej izby. Sadla som si a z nočného stolíka som vzala mobil. Odomkla som ho a prezerala som si sociálne siete (konkrétne Instagram). V tej chvíli mi napadlo, že poprosím Chloe nech ma odfotí a ja to pridám na insta. Šla som za ňou a poprosila ju. 

O päť minút som už bola s Chloe v mojej izbe. Asi takých 10 minút sme fotili rôzne fotky a nakoniec som vybrala jednu a šla som ju pridať na Instagram. Pridala som túto s popisom: 

Believe in yourself ♥

Believe in yourself ♥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Liked: tillie.xx , hrvy , noahcyrus and others (46 271)

---

patka.fanpage: omg krásna tu si ♥

realcharlielenehan: táto fotka je mega :)

tillie.xx: my baby♥

suhtorii: my love forever♥ hands off please♥ 

patka.losweltova: patka.fanpage ďakujem♥ realcharlielenehan jeej ďakujem :)

patka.losweltova: tillie.xx yeah♥ suhtorii omg♥ thank u so much ♥

---

Hrozne rýchlo som tam mala vyše 40 000 likes. Rozhodla som sa že aj v lietadle poprosím Chloe nech má odfotí a potom aj ja ju. Ešte chvíľu som sa s Chloe rozprávala v mojej izbe a potom sme šli do kuchyne na raňajky. 

Na raňajky som si dala hrianku s maslom, syrom, šunkou a čajom. Keď som dojedla tak som sa šla obliecť. Obliekla som si biele tričko s čiernymi rifľami a biele yeezys. O pol hodinu príde po nás môj krstný a ten nás odvezie na letisko. 

Magický skok v čase :D

Tak už sme na letisku a čakáme kým nám odvezú kufre. 

Ja a Chloe sme zatiaľ na mobiloch, lebo tie vybavovačky nie sú nič pre nás. 

Už k nám kráčajú rodičia. „O 10 minút tu je lietadlo" povedal otec. 

Ešte kontroloval letenky a cestovné pásy. Veľmi sa teším na Lea. Mám ho veľmi rada. Je neuveriteľné, že človek si vie obľúbiť dotyčného za tak krátku dobu. ♥

Odrazu mi zapípal mobil. Odomkla som ho a klikla na Instagram, lebo som vedela že mi niekto píše na ig. A tam že: 

damn.boy vám posiela žiadosť o priateľstvo 

prijali ste žiadosť o priateľstvo od používateľa damn.boy

damn.boy: ahoj :)

patka.losweltova: ahoj, poznáme sa?

damn.boy: no osobne sa nepoznáme, ale ja som prišiel aj s bratom raz na tvoj livestream tu na insta :) a si veľmi pekná :)

patka.losweltova: hah, ďakujem ti :D a to si ma ešte pamätáš?

damn.boy: áno pamätám :) na takú krásnu babu sa nedá ľahko zabudnúť ♥

patka.losweltova: to je od teba milé ale ja mám frajera :) a nechcem mať zbytočné problémy... ináč, práve som na letisku a o chvíľu nám pristane lietadlo, tak budem musieť končiť :)

damn.boy: dobre :) môžem ti napísať neskôr? 

patka.losweltova: nooo.. dobre ale pod jednou podmienkou...

damn.boy: akou?

patka.losweltova: môj frajer sa to nesmie dozvedieť lebo nechcem aby žiarlil :) a nechcem mať ani zbytočné problémy lebo veľmi ho milujem :) tak ahoj 

damn.boy: ahoj :)


Keby vedela s kým si píše..


---

Tak ahojte pri novej časti! Podľa vás ako to bude pokračovať? 

hope you like it 

Ďakujem za každé prečítanie, za votes a aj za komentáre (aj keď ich často nepíšete) :D.

He is my prince♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin