4.časť

135 16 6
                                    

Dala som si ešte make-up a dala som si ešte aj zmrzlinu. Môj make-up bol zložený iba z korektora, špiráli, pomady a svetlého púdra.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Konečne prišiel čas kedy ich uvidím! Jupí! Nemohla som sa dočkať toho, keď ich uvidím a budem počuť ako spievajú. Chloe bola tiež veľmi veľká fanúšička Barsa a Melodyho, tak sme sa dohodli že ma bude fotiť a natáčať cez jej mobil a s mojím mobilom sa odfotím ja s nimi. Tak aj bolo.

Bolo pól šiestej a o šiestej začínalo Meet and Greet. KONEČNE!

Predo mnou stálo veľmi veľa fanúšičiek, ale ja som to nebrala príliš vážne, pretože tak či tak sa s nimi objímem. (ako s Leom a Charliem a nie s ich fanúšičkami, dúfam chápete)

Nakoniec prišiel rad na mňa. Hneď keď odišla fanynka ktorá bola predo mnou, tak som sa k nim okamžite rozbehla. Najprv som objala Lea a tak až Charlieho. To objatie bolo také, ako by som to mala nazvať? No také hrejivé a bolo vidno že majú radi svoje fanúšičky. Ja s Leom sme sa objímali fakt dlho a Charliemu to začalo liezť na nervy. Mali ste vidieť ako sa tváril, a ako sa kolísal z jednej nohy na druhú. Znervózňovalo ho to asi. No nie asi ale určite.

Keď sme sa odfotili (fotku máte nižšie), tak sa ma ešte spýtali ako sa mám, odkiaľ som a ktorú ich pieseň mám najradšej. S radosťou som im odpovedala (samozrejme že po anglicky, veď po slovensky bohužiaľ nevedia).

 S radosťou som im odpovedala (samozrejme že po anglicky, veď po slovensky bohužiaľ nevedia)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Musíte uznať, však má Leo krásny úsmev? ♥

Ehm..... keby ste náhodou nevedeli, Leo je na ľavej strane a Charlie na pravej strane.

Ľudia.. keby niečo na tej fotke nie som ja pretože nechcem prezrádzať ako vyzerám  a dávať sem moje fotky. Dúfam sa nehneváte. Mám Vás rada♥

Ospravedlňujem sa že dnes je krátka časť ale mám toho naozaj veľa v škole. Neviem fakt kedy vyjde nová časť. Ináč ako sa máte? Ja tak trochu zle lebo sa musím fakt veľmi veľa učiť a kvôli škole sa nemôžem venovať tomu čo ma naozaj baví. :( Dúfam že vy to tak nemáte.

Hope you like it♥

Vote-hlas a nejaký ten krátky komentík poteší♥

He is my prince♥Where stories live. Discover now