5.časť

119 17 2
                                    

(Pustite si tú pesničku, je top... lenže je to len cover)

S radosťou mi odpovedali.  Boli fakt veľmi milí a zlatí. A veľmi CUTE. Ináč to by som nebola ja, keby som sa tam nerozplakala.

Po Meet and Greet začal koncert. (Video v médiách). Ako vidíte, spievali na koncerte úžasne! (Bože Paťa veď oni spievajú vždy skvele)

Ale viete čo ma najviac štvalo? Že na koncerte spievali iba tento cover a ďalej už iba ich piesne. Ako, mohli dať viac coverov ale nevadí už.

Po koncerte po nás prišla mamka. Otec čakal na nás na hoteli a keď sme sa vrátili na hotel tak sme boli veľmi so sestrou unavené tak sme sa rýchlo osprchovali a šli spať. 

Na druhý deň (zároveň aj posledný)

Celú noc som nemohla spať, lebo mi v hlave hrali stále pesničky z koncertu. Ale zato Chloe spala ako zabitá. Nevedela som ju zobudiť. Asi na 50 krát sa mi to podarilo. Dala som jej totiž facku. Ale nie silnú ale iba takú miernu. Bola trochu nahnevaná, ale keď si všimla ako sa z nej smejú rodičia a aj ja tak sa smiala aj ona. 

Dnešný deň bol posledný, lebo mali sme ísť už domov (naspäť na Slovensko). Ako ma sestra pozná, vedela že sa budem chcieť vyhnúť baleniu vecí do kufra. Áno, neznášam balenie vecí a aj Chloe to nemá rada. Chceli sme ísť von, kúpiť ešte nejaké darčeky pre rodinu, nejaké suveníry pre seba a aj pre kamarátov. Opýtali sme sa to tak jemne a pomaly rodičov aby neboli nahnevaný, lenže...

Takže ahojte pri novej časti, prepáčte mi že nebola dlho nová časť ale mala som toho fakt veľa v škole, a aj tréningy atď. Nová časť by mohla byť do stredy keď budú prázdniny nie?

Hope you like it♥ 

Krátky komentár a nejaký ten vote poteší :). Ďakujeem :)♥

He is my prince♥Where stories live. Discover now