12.časť

126 9 7
                                    

Čakala som Martinusa asi 10 minút. 

Už mi niekto zazvonil tak som šla k dverám. Bola som už obutá. Otvorila som dvere a v nich stál Martinus (nečakane :D)

"Ahoj" povedala som.

"Ahoj" povedal Tinus.

"Môžeme ísť" povedala som a usmiala som sa.

"tak okej" povedal a usmial sa asi tým najkrajším úsmevom aký som kedy videla.

Šli sme do parku. Počas cesty sme sa rozprávali o bežných veciach. Sadli sme si na lavičku a Martinus sa sklonil a bol ticho.

"Čo sa deje?" spýtala som sa.

"Ale nič.." povedal mi.

"Veď vidím že ťa niečo trápi tak hovor" povedala som. 

Martinus 

"čo sa deje?" spýtala sa ma tým krásnym hlasom.

"Ale nič.." povedal som jej.

  "Veď vidím že ťa niečo trápi tak hovor" povedala mi.

Ako jej ma do riti povedať že ju milujem?! Ona má predsa priateľa. No nič tak za vyskúšanie nič nedám. Idem jej to povedať.

"Vieš ja..ja.." koktal som.

"Čo ty?" opýtala sa zvedavo.

"Ja ťa milujem" povedal som jej. Bola prekvapená a nič nepovedala.

"Ja viem že ťa to určite prekvapilo ale proste ja to už v sebe držať nemôžem. Milujem ťa" povedal som jej.

Zrazu som cítil jej pery na tých mojich. Boli tak hebké. Neváhal som a spolupracoval som. Nakoniec sme sa museli odtiahnuť pre nedostatok kyslíka :D.

Paťka

... 

  "Ja viem že ťa to určite prekvapilo ale proste ja to už v sebe držať nemôžem. Milujem ťa" povedal mi.

OMG♥ To je zlaté. Ale.. On mi naozaj povedal že ma miluje?

"Martinus... aj ja ťa milujem" povedala som mu pravdu. Áno, aj napriek tomu že som chodila s Leom tak som milovala Martinusa. Možno si myslíte že som nejaká štetka ale nie som. Odkedy som tu, čo už je niekoľko hodín, tak Leo mi nezavolal a nenapísal ani jeden krát. A Martinus? Ten už stihol ísť aj so mnou von...

Keď som to dopovedala, pobozkala som ho. Spolupracoval. Po niekoľkých sekundách sme sa museli odtiahnuť kvôli nedostatku kyslíka. Bol to úžasný pocit.

"Paťka?" opýtal sa ma.

"Áno?" spýtala som sa ho.

"Ako to bude teraz s nami? Ty predsa chodíš s Leom..." povedal skleslo a ten krásny úsmev mu zrazu zmizol z tváre.

"Zdá sa mi že s ním už nechodím" povedala som mu, pričom som sa pozerala do zeme.

"A čo sa stalo medzi vami?" opýtal sa ma zvedavo.

"Odkedy som tu v Port Tablot, tak mi nezavolal a nenapísal ani raz. Takže zdá sa že o mňa už nemá ani záujem. Ale aj keby mal, ja milujem už len teba." odpovedala som mu na otázku. 

Keď som to dopovedala, tak som videla ako sa mu rozžiarili tie jeho krásne hnedé oči. 

"Ja ťa tiež milujem. Veľmi ťa milujem" povedal mi. Priblížil sa ku mne a dal mi ten najkrajší bozk. 

...

Ahojte pri novej časti. Dúfam že sa vám páči. 

Podľa vás to bude ako pokračovať? Napíšte do komentára.

Vote a komentár poteší.

Hope you like it like it.

-Paťka♥


He is my prince♥Where stories live. Discover now