Κεφάλαιο 5

504 54 5
                                    

Βάνας Pov

Τι στο ΔΙΑΟΛΟ θέλει αυτός εδώ??
Είχα μείνει εδώ και 5λεπτά με το στόμα ανοιχτό το ίδιο και αυτός .....
Α:γεια......
Β:γεια ......
Τι στο ΔΙΑΟΛΟ λέω τώρα ???
Β:εεεεεεεεεεε τι κάνεις εσύ εδώ ??
Α:εσύ τι κάνεις εδώ ??
Β:εγώ οπότε έχω ελεύθερο χρόνο έρχομαι εδώ και περνάω τον χρόνο μου δερνοντας τους άλλους ....είπα και βγήκα από το ρινγκ ...Το γέλιο του ακούστηκε σε όλο το γυμναστήριο ...
Α:Σορρυ αλλά ήταν αρκετά ωραίο αυτό πού είπες ... εσύ να δέρνεις άλλους λίγο δύσκολο ....
Εεε τώρα άρχισα να τα παίρνω ..
Β:Σορρυ αλλά δεν με έχεις δει να σε δέρνω οπότε μην λες τέτοια ..
Α:όπα ρε μικρή θα μας δείρεις κιόλας ??
Β:γιατί δεν με έχεις ικανή ???
Α:όχι φυσικά .. τον τύπο εκεί μέσα τον είχανε πληρώσει για να χάσει ...
Οκ τώρα μου σπάσε τα νεύρα ...
Β: είσαι για έναν αγώνα ???
Α:μέσα

Μπήκα στο ρινγκ , έβαλα τα γάντια μου και περίμενα να χτυπήσει το κουδουνάκι για να ξεκινήσουμε ...
Ντιν Ντιν ...
Ξεκινήσαμε ........ παίζαμε και οι δυο με πολλά νεύρα ..
Β:πάρε μια και άλλη μια για να με θυμασε ...του είπα και έπεσε κάτω με αίματα να τρέχουν από το στόμα του ....
Έβγαλα τα γάντια μου και βγήκα από το ρινγκ ...πήγα πήρα λίγο πάγο και γύρισα πίσω ...
Α:αχ τι καλή ..μου είπε με ένα ειρωνικό ύφος ....
Β: πάντα το έχω αυτό ...
Α: ποιο ?
Β: την καλοσύνη ...
Α: μην χεσω.....είπε και σηκώθηκε να φύγει ....
Β: οκκκκ..
Πήρα το σάκο μου και βγήκα έξω και άρχισα να περπατάω ....
Α:εεει που πας ??...μου είπε τρέχοντας λαχανιασμενος από πίσω μου για να με φτάσει ..
Β:που πάω ... σπίτι μου πάω ..
Α:δεν μου λες το βράδυ τι κάνεις ??
Β:κοιμάμαι εσύ??
Α: όχι ρε βούρλο ... αν θα κάνεις κάτι ...π.Χ αν βγεις έξω ??
Β: όχι τπτ γιατί ???
Α: ναααα μήπως ... λέω ....μήπως ... θα ήθελες ......να........... έρθεις στο μπαράκι έσω στην γειτονιά ??? Είπε και εξησε το κεφάλι του αμήχανα ....
Όπα .. ο Αχιλλέας μου ....μου .... ζητάει να βγούμε .....εει εει εει ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ .........ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ όπα όπα τι λέω ....
Β:θα δω ......είπα και γύρισα να τον κοιτάξω ...είχε γυρίσει αλλού το κεφάλι του αλλά στα μάτια του είδα θλίψη .....όπα τι έπαθε ?? Λες να στεναχωριέται του δεν πάω μαζί του ...?? 
Β:τι έπαθες ???τον ρώτησα
Α: Εεε τπτ ..είπε
Β:Οκ φτάσαμε .. τα λέμε
Α:γεια ..είπε με ένα θλιμμένο ύφος ...
Οκ ..... χτυπάει το τηλέφωνο περίεργο ... μόλις μπήκα ........

Αχιλλέας Pov

Δεν θα έρθει ......... δεν θέλω να είμαι μόνο τα παιδιά .... θέλω να την δω ....


ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ .......




Να 'με πάλι .... ορίστε έχουμε ανατροπές ....

Πείτε μου για ιδέες για το πως θα σας άρεσε να συνεχίσω την ιστορία μέχρι τότε ........

ΦΙΛΑΚΙΑ 😘😘😘😘😘😘

Ερωτεύτηκα??Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt