Τι?!
Β: εεεεε........ Ειπα και εξυνα το κεφαλι μου απο την αμηχανία.
Α: ωραια καταλαβαίνω...... Ειπε και μου έδειξε την πόρτα. Και τωρα φύγε απο το σπιτι μου.....Οι καρδιά μου εγινε χίλια κομματια οταν το άκουσα αυτο...
Β: Αχιλλεα να σου εξηγήσω.... Ειπα ενω ειχα βουρκωσει
Α:οχι δεν ακούω τπτ. Ειπε και με έσπρωξε εξω απο το σπιτι του.Εγω έχασα την ισορροπία μου και έπεσα στο πεζοδρόμιο. Αλλα αυτος ειχε ηδη κλεισει την πόρτα.
Πήγα προς στην πόρτα αλλα άκουσα πραγματα να σπάνε....
Β: ΑΧΙΛΛΕΑ ΑΝΟΙΞΕ ΜΟΥ...... του φωναξα ενω χτυπούσαν την πόρτα.
Μετα απο λιγο μου ανοίγει ενω τα ματια του απο γαλανα εχουν σκουρινει επικίνδυνα και μια φλέβα ειχε πεταχτεί στο κεφαλι τπυ και στο λαιμό του.Ηταν φανερά νευριασμενος...
Β: γιατι δεν με..
Α: ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ....
Β: Σαν τι θα μου κανεις?? Ειπα και πηρα υφακι beach...Eιχε γινει κατακόκκινος. Ξαφνικα με τραβάει απο την μέση και με κολαει στην πόρτα και αρχίζει να με φιλαει βίαια. Μετα απο λιγο εγινε πιο τρυφερο.
Οταν σταματησαμε με άφησε να φύγω και μου έκλεισε την πόρτα στην μούρη μου.
Ωραια με φιλαει και μετα μου κλείνει την πόρτα στην μούρη... Οκ...
Εφτασα σπιτι. Μονη όπως παντα......
Ήταν βράδυ οποτε εκανα ενα μπανιο και Ξαπλωσα και ο ύπνος δεν άργησε να ερθει.
Το φως του ήλιου τρυπούσαν μεσ τα ματια μου. Κουκουλοθηκα με την κουβέρτα μου.
Ώσπου το κινητο μου χτυπάει. Και φανταστητε ποιος ηταν... Ο Αχιλλεας
Β:τι θες. Του λεω απότομα.
Α: εσένα αλλα μου παίζεις την σκληρή. Ειπε και αισθάνθηκα το παιχνιδιάρικο ύφος
Β: λεγε ειναι 6:00 τα ξημερώματα.
Α: πανε στο παράθυρο σου.
Β: δεν θα το αντεξω αν μου κανεις το ρωμαίο.. Άκουσα το γέλιο του
Α: πανε που σου λεω....Σηκωθηκα και πήγα στο παράθυρο. Ανοίγω τις κουρτίνες και...
Β: wtf???
Α: σ ' αρέσει??
Β: τι πηγες και έκανες...
Α: αυτο που νιωθω για σενα. Λοιπον εγω τωρα φευγω μετα αλλα λιγο σπιτι μου.
Β:οκκκκ... Ειπα ενω κοίταζα ακομα το γκράφιτι.Αφου ντύθηκα και εφαγα πρωινό αποφάσισα να παω στο σπιτι του.
Ξεκίνησα και σε 10 λεπτα ήμουν εκεί.
Χτυπάω το κουδούνι και μου ανοίγει..
Β: Βερονικα?? Τι θες εσυ εδω?!
Βερ: εγω ή εσυ?? Μου ειπε και έβλεπα την εμφανίσει της μονο με τα εσώρουχα. Ειχα βουρκωσει για τα καλα.
Β: οκκκ συγγνώμη... Ειπα ενω ενα δάκρυ κυλισε στο μαγουλο μου.
Βερ: ετσι μπράβο ασε μας να κάνουμε την δουλεια μας.Έφυγα τρέχοντας απο κει.... Μου πουλάει αγαπη και μετα παει με την αλλη. Δεν αντεχω αλλο.
Πήγα σπιτι και μπήκα στο μπανιο. Να το το αγαπημένο μου ξυράφι. Τωρα όλα τελειώνουν...
Αχιλλεας Pov
Βγαινω απο το μπανιο και αφού ντύθηκα κατεβαινω κατω.Α: τι σκατά κανεις εσυ εδω και πως μπηκες??
Βερ: καταρχιν ήρθα για ενα γύρο και είχες αφήσεις λιγο ανοιχτα.Ααααα επισης ήρθε και η Βανουλα.. Στο άκουσμα της λεξης γουρλωσαν τα ματια μου.... Και την εδιωξα για να έχουμε ησυχία.Α: φύγε απο το σπιτι μου ΤΩΡΑ!!!
Αυτή τρόμαξε και έφυγε.
ΗΒανα..... Θα κανει καμια βλακια....Ετρεξα προς στο σπιτι της και βλεπω την πόρτα μισανοιχτη ενω κλαματα ακούγονται απο το μπανιο
Βανας Pov
Χωνω βαθια το ξυράφι στο χερι μου και καυτό αιμα αρχίζει να τρέχει καθως εγω τραβάω μια μεγάλη γραμμή. Τα κλαματα ακούγονταν σε ολο το σπιτι.Με πλήγωσε.....
Το ίδιο εκανα και στο αλλο χερι αλλα ηταν λιγο διαφορετικο. Τωρα θα πεθάνω. Ναι θα πεθάνω γιατι το εχωσα βαθιά...
Τα χέρια μου έτρεμαν και πεταξα το ξυράφι. Το κεφαλι μου το ακουμπησα στην λεκάνη της τουαλέτας μιας και καθόμουν στο πατωμα.
Έκλεισα τα ματια μου και άφησα τα τελευταια δάκρυα να πέσουν και απολαυνα τον πόνο
Β: αυτο ηταν ...... τέλος.....Α:Βαν.... Βανα?! Λεει ενω τα ματια του είχαν κοκαλωσει στην εικόνα.
Άρχισαν σιγά σιγά οι ανάσες μου να είναι κοφτές.
Α: μωρο μου τι πηγες και έκανες??
Β: δεν ουτε καν.... Η Βερονικα...
Α: δεν ξερω πως μπήκε μεσ το σπιτι μου
Με πηρε στην αγκαλια του και με πήγε στο νοσοκομειο. Τα ματια μου είχαν πια
Κλεισει.
Συγγνώμη Αχιλλέα... Σ ' αγαπώ..Γεια σας πατατουλες μου. Τι κάνετε??
Τελειώνει και αυτο το βιβλιο.
Λοιπον, σε αυτο το κεφάλαιο θελω να μου κανετε ερωτήσεις για μενα
Και εγω αυριο θα ανεβασω τις απαντήσεις μου σε κεφάλαιο σε κάθε
άτομο.
Ερώτηση: άραγε η ιστορια θα εχει καλο τέλος??Πατάτες ειναι ιερές όπως και η NOUTELA..
Η μαμα πατάτα σας αγαπά.....
Μαρια + πατατα
YOU ARE READING
Ερωτεύτηκα??
Teen FictionHighest rank : #1 in lie [Τι γίνεται όταν ερωτεύεσαι χωρίς ανταπόκριση από τον άλλον; Όταν κινδυνεύεις ανα πάσα στιγμή αλλά αυτός είναι πάντα εκεί; Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση της 17χρονης Βάνας.Κάνει το μοιραίο λάθος να ερωτευτεί τον player και...