Κεφάλαιο 10

494 49 3
                                    


Βανας Pov
Μπήκαμε στο αμάξι του και ξεκίνησε προς το σπίτι μου...... Δεν το πιστεύω οτι μου φέρθηκε λες και δεν ειχαμε μαλώσει.....

ΚΑΙ ΝΑΙ ΠΑΙΔΕΣ ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ!!!!

Τώρα δεν ξερω αν ειναι και αυτος μαζί μου......
Τελος πάντων φτάσαμε, ξεκλειδωσα και μπήκε και αυτος μέσα...... Αχ ρε ΑΧΙΛΛΕΑ τι μου εχεις κανει.....
Ανέβηκα στο δωμάτιο μου και κλειστηκα στο μπάνιο... Δεν αντεχα να έχω τα φιλια και τα αγγιγματα του Μιχάλη... Μπήκα και αλοιψα πανω μου το αφρολουτρο με άρωμα κανέλας και άρχισα να τριβομαι με μανία με το σφουγγάρι... Αρχισαν πληγές να κανουν την εμφάνιση τους.... Όμως δεν αντεχα το άγγιγμα του Μιχάλη..
Α: Βανα που είσαι???  Άκοστηκε η φωνη του Αχιλλέα.. Εγω όμως δεν έδωσα σημασία και συνέχιζαν να κλαίω απο τον πόνο και να τριβω τις πληγές..
Α: ΓΑΜΩΤΟ ΒΑΝΑ ΑΠΑΝΤΑ.....
Β: στο μπάνιο ειμαι.. Είπα αδύναμα.. Εντωμεταξυ τα αίματα είχαν γεμίσει την μισή μπανιέρα και εγω δεν σταματούσα να τις τριβω όμως...
Α: ΑΝΟΙΞΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ!!!!!  είπε προσπαθώντας να ανοίξει την κλειδωμένη πόρτα..
Β: σε παρακαλώ α.. α... άφησε με μονη. Είπα κλαίγοντας και πρεπει να με άκουσε..
Α: Βανα κλαις????
Β: άφησε με σε παρακαλώ..
Α: ΑΝΟΙΞΕ ΜΟΥ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΣΠΑΣΩ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!!!!!!!!! μου είπε φωνάζοντας
Εγω ξεπληθηκα,  εβαλα το μπουρνουζι μου και το εδεσα σφικτά ώστε να μην δει τις μεγάλες πληγές ο Αχιλλεας... Εβαλα και πετσέτα στα μαλλια και προχώρησα προς την πόρτα... Στο μεταξύ ο Αχιλλέας δεν σταμάτησε να φωνάζει..
Α: ΓΑΜΩΤΟ ΣΟΥ ΒΑΝΑ.. ΑΝΟΙΞΕ ΜΟΥ.. ΑΝΥΣΥΧΩ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ....
Οπα ο Αχιλλέας με παρακαλεί οκ θα του την ανοιξω.... Πήγα και ξεκλειδωσα σιγά σιγά και πήγα προς τα πίσω..... Ξαφνικα ανοίγει την πόρτα ο Αχιλλέας και μπαίνει μέσα...
Α: ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!!
Β: μπ... μπ... μπάνιο είπα τραυλιζοντας
Τον φοβόμουν έτσι πως φώναζε....
Α: ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΜΠΑΝΙΟ........ ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΡΕ ΒΑΝΑ..... Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ.... ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΛΑΙΓΕΣ......????
Εγω δεν απαντησα,  τον προσπερασα πηρα ρούχα και εσώρουχα και πήγα στο δωμάτιο τπυ αδερφού μου...   

Εβαλα το εσώρουχο μου και το σουτιεν μου και έμεινα έτσι και ξαφνικά μπουκαρε μέσα ο Αχιλλέας,... Μόλις με βλέπει μένει με το στόμα ανοιχτό... Οχι ρε γαμωτο είδε τις πληγές....
Α: τι ειναι αυτα στα χέρια σου???
Β: τπτ... Του είπα και εβαλα γρήγορα τις πυτζαμες μου... Πήγα να φύγω αλλά με έπιασε απο τον καρπο και με γύρισε προς αυτον και με εκανε μια αγκαλιά....
Α: γιατι το έκανες αυτο??
Β: απλα επειδή σιχαινομαι τα αγγιγματα του...
Α: μην το ξανά κανείς αυτο..... Λοιπον τώρα για ύπνο... Μου είπε και με πήρε σε στιλ νύφης.... Και με έβαλε στο κρεβάτι...
Α: καληνύχτα γατακι..... Είπε και πήγε να φύγει οχι δεν ήθελα να φύγει φοβόμουν μονη μου...
Β: μπορείς να κοιμηθεί μαζί μου???  Φοβάμαι μόνη μου.... 😢😢
Α: φυσικά μικρο.. Είπε και έβγαλε την μπλούζα του.... Οχι τετοια Αχιλλέα δεν μπορω ΛΙΩΝΩ...... Είδα τους καλοσχηματισμένους κοιλιακούς του..... Αχ μάνα μου..... Τι μαναρι ειναι αυτο????  
Α: γατακι βλέπεις κάτι που σου αρέσει????
Κατευθείαν τα μάγουλα μου έγιναν κατακόκκινα.....
Α: έλα αστειευομαι πανε πιο δίπλα... Και αυτο εκανα... Μπήκε μέσα και με πήρε αγκαλιά και έτσι κοιμηθηκαμε...

Το πρωι όταν Άνοιξα τα βλεφαρα μου ειμασταν κάπως έτσι 👇👇👇

Το πρωι όταν Άνοιξα τα βλεφαρα μου ειμασταν κάπως έτσι 👇👇👇

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

OMG 😱 😱 😱 ........




SURPISE!!!!!! Tι κάνετε κορίτσια να με παλι σας τα πριζω εεεε????  😂😂😂

Ορίστε δεν Μίλησα ακόμα για την συμμορία.....

Αλλά σε λιγα ακόμα κεφάλαια θα μαθετε τι σκατά ειναι αυτή η συμμορία και ποιοι μπλέκονται με αυτήν......


Βye bye 👋 👋 👋

Ερωτεύτηκα??Donde viven las historias. Descúbrelo ahora