Κεφάλαιο 26

366 37 4
                                    

Ειρήνης POV
Τι γίνετε??? Φορεσα την μπλούζα και βλεπω την Παναγιωτα να κλείνει την πόρτα και να συνεχίζει να φιλιεται με τον Δημητρη... Την πο***@*... Μας στα χάλασε...... Αν το καταλαβατε συγκατηκω με την "αδερφή"μμ..... Και δεν την συμπαθω ιδιαίτερα.... Μετα απο καμια ωρα που μμ φάνηκε αιώνας ανοίγει τα ματια της και βλέπει εμενα και τον Αποστόλη να τους κοιτάμε σοκαρισμένοι...
Π: ΕΙΡΗΝΗ??? ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ??Μμ φώναξε και έσπρωξε τον Δημητρη απο πανω της
Ειρ: ΕΓΩ ΤΙ ΚΑΝΩ Ή ΕΣΥ?? Ειπα και σηκώθηκαν απειλητικά προς αυτήν. Την ωρα που πήγα να της τα ψαλλω με τραβάει απο τον καρπο ο Αποστόλης και μμ λεει ψιθυριστά
Απ: ειρήνη χαλάρωσε δεν εγινε τπτ... Όλα καλα. Αστην. Θα φύγω και εγω και Δημήτρης και θα μιλησουμε αυριο. Ααα. Και μην νομίζεις οτι τελειωσαμε. Θα το συνεχίσουμε αυτο που αρχίσαμε.. Μμ ειπε και μμ έκλεισε το μάτι.

Πήρε τον μπουφάν του μαζι με τον Δημητρη και κατευθυνθηκαν προς στην πόρτα. Ο Δημήτρης πήγε προς στα αυτοκίνητο το ίδιο θα εκανε και ο Αποστόλης αλλα σταμάτησε ξαφνικα και γύρισε προς στα πίσω. Μμ δίνει ενα πεταχτο στα χείλη και φεύγουν με τον Δημητρη. Έκλεισα την πόρτα......

Και τώρα οι δυο μας....

Ειρ:τι εγινε με εσενα και τον Δημητρη??  Ειπα και της εσκασα ενα χαμόγελο.. Ειπα δεν την συμπαθω ιδαίτερα αλλα ειμαστε αδερφές.. Άσχετα αν ειναι υιοθετημένη ή οχι... Πρεπει να ειμαστε η μια δίπλα στην αλλη.
Παν: τπτ το ιδαιτερο απλως τα φτιαξαμε..
Ειρ: ΜΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ... ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΑΙΤΕΡΟ??? ΕΣΥ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ???
Παν: νν δεν ειναι τέλειο.. Εσύ με τον Αποστόλη??  Ειπε και πήρε ενα πονηρό βλέμμα
Ειρ :νααα.....  Εεε....... Δεν ξρ γτ τραυλιζα....... Στην αρχή εγινε μια παρεξήγηση αλλα μετα ήρθε εδω για να την λύσουμε αλλα μετα με φιλησεκαιπηγεναγινεικατιμεταξυμας.......... Τα είπα τοσο γρήγορα για να καλυψω αυτα που έγιναν...
Παν: οου οου οου..... Κάτσε κάτσε.... ΜΜ ΛΕΣ ΟΤΙ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ???
Ειρ: νν... Ειπα και τεβασα τα ματια μμ στο πατωμα..
Παν: αυτο ειναι τέλειο.....
Ειρ: το ξρ....!!!
Παν: για πες μμ.. Τι νιώθεις για αυτον??

Εεε... Ενιωσα παρα μα παρα πολυ αμηχανία... Και κοκινησα παρα πολυ.....

Ειρ: εεεεεεε.... Εεεε... Εε.....
Παν: αντε κοριτσι μμ εε και Εεε..
Ειρ: εεεε........
Παν: ααα καταλαβα... Εισαι ερωτευμένη εισαι ερωτευμένη... Αρχισε να λεει τραγουδιστά..... Παραδεξου το...,
Ειρ: εεμμμ λιγάκι
Παν: οχι λιγάκι πολυ...
Ειρ: εντάξει.. Ειμαι αρκετά ερωτευμενη μαζι του...
Παν : το παραδεχτηκες....
Ειρ: εγω φεύγω ..
Παν: εει που πας?? 
Ειρ: παω πίσω στην ΚΟΛΛΗΤΗ ΜΜ να δω εαν είναι καλα..... Και θλ επίσης να την δω
Παν: εει ειναι και δικιά μμ κολλητη και θλ και εγω να την δω...
Ειρ: οκ έλα....

[.....]

Βανας Pov
Με πονάει αρκετά το κεφαλι  μμ αλλα θλ να δω κάποιον συγκεκριμένο..,. Ειμαι ξύπνια εδω και ωρα σε λιγο θα έρθουν να με δουν όλοι....   και εκεινος....... Δεν μπορω να πιστεψω οτι η ζωη μμ κρεμόταν απο μια κλωστή...

Κάποια στιγμη χτυπάει η πόρτα και μπαίνουν μέσα όλοι... Η μαμά και μπαμπας έτρεξαν και με αγκάλιασαν.... Άρχισα να κλαίω αγκαλια με τις κολλητές μμ.... Μμ έλειψαν... Αν πέθαινα και δε τις ξανά έβλεπα ποτε..... Με χερετησαν όλοι και οι μισοί φυγενε και έμεινα με την Ξένια και εκεινον.... Ώσπου τον ακούω να λεει
Α: Ξένια μας αφήνεις λιγο μονους?? 
Ξ: νν βέβαια. Ειπε και βγήκε κλεινοντας την πόρτα....

Μόλις έφυγε μια σιωπή απλώθηκε..... Η φωνη του έσπασε την σιωπή..
Α: λοιπον, τα καταφερες....
Β: νν..
Α: τι εννοουσες οταν ειπες στο σχολειο οτι το εχεις ξανά νιώσει... Ειπε και κάθησε δίπλα στα πόδια μμ...
Β: Αχιλλέα ειλικρινα δεν θλ να κανω αυτή την συζήτηση...
Α: θλ να ξρ, Βανα μμ...

Πως με ειπε....?? Του???

Β: δεν ειναι ωρα για συζήτηση..
Α: ειναι... Και δεν φεύγω αν δεν μμ μιλησεις...
Β: καλα... Πως να ξεκίνησω??............. Στην εκτη δημοτικού με κάναν bullying.. Με έδερναν και με φοβισαν.... Είχαν  γεμίσει  τα χέρια μμ χαρακώματα... Αυτο συνεχιζόταν μέχρι την δεύτερα γυμνασιου γι αυτο σσ το πα...... Είχε μείνει με ανοιχτό το στομα.... Και είχα βουρκωσει......
Β: πες κατι.. Ειπα ψιθυριστά.... Τα δάκρυα μμ έτρεχαν ποταμι....
Α: ΠΟΙΟΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΣΕ ΠΛΗΓΩΣΕ??? Έμεινα..............................
Β: τι θες να πεις??
Α: ΠΟΙΟΣ ΓΑΜΙΟΛΗΣ ΣΕ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΚΛΑΙΣ???
Β: Αχιλλεα τι επαθες??
Α: ΠΟΙΟΣ ΜΑΛΑΚΑΣ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΣΕ ΑΓΚΗΞΕΙ???
Β: Τι εννοεις?? 

Δεν μμ απάντησε αλλα εκείνη την στιγμη μπαίνει μια νοσοκόμα και προσπαθει να τον βγάλει εξω. Εγω κανω την μαλάκια να σηκωθω αλλα θυμαμαι την φωνη του πριν όλα γίνουν μαύρα....



Γεια σας..... Οριστε... 738 λέξεις για εσας.... Μην μιλάτε.... Αστερακι και τα λεμε...

Μαρια

Ερωτεύτηκα??Donde viven las historias. Descúbrelo ahora