Βάνας Pov
Χθες κοιμηθήκαμε στον καναπέ με την Ξένια ....το πρωί σηκώθηκα με την Ξένια και κάναμε τα απαραίτητα ....έβαλα ένα κολάν με μια φούτερ μπλούζα και μια ζακέτα λεπτή από πάνω ,αφήσω τα μαλλιά μμ κάτω και είπα λίγο μάσκαρα ....Φύγαμε και πήγαμε από το σπιτι της Ξένιας για να ετοιμαστεί και αυτή .....όταν ήταν έτοιμη φύγαμε και φτάσαμε ...πήγαμε κάτσαμε σε ένα παγκάκι και συζητούσαμε ..ώσπου μας πλησιάζει ένα κορίτσι ..
???:γεια
Β: γεια σσ
???: μήπως μπορείς να μμ πεις που είναι το γραφείο των καθηγητών
Β: νν βέβαια
???:σε ευχαριστώ ......
Β: τπτ .....
Την πηρα μαζί μμ και ξεκινήσαμε προς στο γραφείο των καθηγητών
Β: πως σε λένε ???
???:Ειρήνη (αφιερωμένο)
Β: ωραίο όνομα ..
Ειρ:εσένα ???
Β:Βάνα
Ειρ: χάρηκα .....
Β: είσαι καινούρια Εεε???
Ειρ: νν μόλις μετακόμισα με την οικογένεια μμ .....έχω και μια αδερφή που θα έρθει εδώ
Β: πως την λένε ???
Ειρ:Παναγιώτα (αφιερωμένο κι αυτό)
Β: ωραία .....θα ήθελα πολύ να μπεις στην παρέα μας ...
Ειρ: πολύ θα το θέλαμε
????:ειι...που είσαι σε ψάχνω τόση ώρα
Ειρ: να και η σπαστική αδερφή μμ....
Β: ψηλή είναι ...
Ειρ: νν.....Παναγιώτα έλα εδώ είμαι ...
Παν:γεια ......
Β:γεια με λένε Βάνα ...
Παν :χάρηκα εμένα....
Β:Παναγιώτα ....
Παν:σσ το είπε η αδερφή μμ Εεε???
Β:νν ααα να το γραφείο ....τα λέμε κορίτσια
Ειρ+Παν:γειαααΠήγα ξανά στην Ξένια ...
Β:Ξένια αυτά τα κορίτσια είναι πανέμορφα.....
Ξ:όντως.......(Η Ειρήνη)
(Και η Παναγιώτα αλλά φανταστείτε την ψηλή)
Β:την μια την λένε Ειρήνη ...είναι λίγο κοντούλα ..αλλά είναι πανέμορφη ...έχει ξανθά μαλλιά ,πράσινα μάτια και ωραίο σώμα .....την άλλη την λένε Παναγιώτα είναι η αδερφή της Ειρήνης...είναι ψηλή με κάστανα μαλλια και μέλι μάτια ...νομίζω πάνε ίδια τάξη με μας ...
Ξ: ωραία......τις είπες να έρθουν στην παρέα μας ..???
Β:νν ....Όσο μιλούσα με την Ξένια βλέπω απέναντι τον Αχιλλέα να με καρφώνει με τα μάτια του ... αλλά βλέπω και αλλά δυο αγόρια μαζί του .......εκεί που καθόμουν σκεφτηκη..βλέπω τον Αχιλλέα να πλησιάζει με τα δυο αγόρια ...ποο ωραία είναι ....
Α:γεια σας κορίτσια
Ξ+Β:γεια
Α:λοιπόν από οι φίλοι μμ ο Αποστολής 😉😉😏😏και ο Δημήτρης...
Β:χάρηκα και κάνω χειραψία ....και στους δυο ...
Απ+Δ:και εμείς .......(Ο Δημήτρης )
(Και ο Αποστόλης)
Ο Δημήτρης είχε μαύρα μαλλιά και κάστανα μάτια...ο Αποστολής πάλι είχε καστανόξανθα μαλλιά και γαλανά μάτια και οι δυο ήταν γυμνασμένοι αλλά Αποστολής πιο πολύ ..
Β: λοιπόν λέτε μας τα ενδιαφέροντα σας .....
Απ: εγώ πάω κολύμβηση και μμ αρέσει παίζω μπάλα ....
Δ:εγώ πάω kick boxing από τα 10 μμ και μμ αρέσει και εμένα να παίζω μπάλα ....
Β: Οκ ...περιμένετε ένα λεπτό ...Τους άφησα και πήγα βρήκα τις άλλες ...
Β:ελάτε να σας γνωρίσω τα καινούρια μέλη της παρέας .....
Ειρ:τι κορίτσια??
Β:όχι αγόρια ....τις τράβηξα και τις δυο από το χέρι και της πήγα εκεί .....παιδιά νομίζω ότι μόλις τους ταίριαξα ....το βλέμμα της Ειρήνης κολλησε στου Αποστόλη όπως και το δικό του αλλά και το βλέμμα της Παναγιώτας στο βλέμμα του Δημήτρη όπως και το δικό του ...
Β: λοιπόν αγόρια ..αυτές είναι οι καινούριες μμ φίλες η Ειρήνη και η Παναγιώτα ..
Ειρ :χάρηκα ..είπε και έδωσε το χέρι της στου Αποστόλη...
Απ:εγώ να δεις .....είπε και χαμογέλασε
Τι ίδιο έκανε και η Παναγιώτα με τον Δημήτρη .....ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΑΝ !!!!!Γεια σας κορίτσια τι μμ κάνετε ???:
Εχουμε εξελίξεις ....Καινούρια πρόσωπα και καινούριοι έρωτες ......
Για να δούμε τι θα κάνει η Ειρήνη και τι η Παναγιώτα????
........ποιος ξέρει ???Μαρία
YOU ARE READING
Ερωτεύτηκα??
Teen FictionHighest rank : #1 in lie [Τι γίνεται όταν ερωτεύεσαι χωρίς ανταπόκριση από τον άλλον; Όταν κινδυνεύεις ανα πάσα στιγμή αλλά αυτός είναι πάντα εκεί; Αυτή ακριβώς είναι η περίπτωση της 17χρονης Βάνας.Κάνει το μοιραίο λάθος να ερωτευτεί τον player και...