Κεφάλαιο 33

353 33 1
                                    

Α: εισαι δικιά μου....

Μια μεγάλη σιωπη επικρατησε ενω τα μέτωπα μας ηταν ακόμη ενωμένα.

Β: τι εννοεις?  Ειπα και Άνοιξα  τα ματια μου κοιτώντας τα δικά του.
Α: οτι εισαι δικιά μου.... Κανεις δεν θα σε πάρει απο μενα. Ειπε ενω ειχε ακόμη κλειστά τα ματια του.

Αφου μου έδωσε ενα φιλι στο μαγουλο σηκώθηκε και πηρε το κουτί πρώτων βοηθειών.

Αφου μου τα καθάρισε, εβαλε στις πληγές μπετατιν και κάθησε δίπλα μου πέρνοντας τα χέρια μου στην χούφτα του κοιτώντας τα ματια μου.

Α: τι σου κάνανε??
Β: δεν θελω να μιλήσω ειλικρινα. Θελω να παω σπιτι μου. Ειπα και εκανα να σηκωθω αλλα με τράβηξε απο τον καρπο και με ξανά εβαλε να κάτσω.

Α:λεγε Βανα.. Τωρα. Πρεπει να ξερω.
Β: τίποτα δεν λεω. Και ασε με να φύγω. Σηκωθηκα πανω και πήγα να φύγω αλλα γυρισα και του ειπα

Β: και ξεχνά οτι φιλιθηκαμε και οτι σε ερωτευτηκα.  Ασε που εσυ δεν ερωτευευσαι Αχιλλεα. Το εχεις δηλώσει... Γεια και σε ευχαριστω...

Του ειπα και κατεβηκα τις σκάλες. Ήμουν έτοιμη να φύγω οταν με προλαβαίνει και με πιάνει απο τον καρπο. Με κολλάει στην πόρτα και βάζει τα χέρια του στα πλαγιά.

Α: εισαι δικιά μου, βάλτο καλα στο μυαλο σου. Κανεις δεν θα σε πάρει απο μενα, μωρο μου. Ειπε αισθησιακα και δάγκωσε το λοβό του αυτιού μου.

Ο αναστεναγμος μου δεν άργησε να ερθει. Σηνεχισε να αφήνει φιλια στον λαιμό μου και ανεβηκε στο στομα μου.

Ειμαι δικιά του?!  ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ!!!!!!!!! 
ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!  ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ!!!!
ΚΡΙΜΑ BITCHES!!!

Ξεκόλλησε τα χειλια του ώστε να παρουμε ανάσες. Εκανα μυτες και τον εκανα μια πελώρια αγκαλια.

Τον αγαπάω παιδια..............

Β: λοιπον να πηγαίνω... Ειπα και πήγα να φύγω αλλα με ξαναγύρισε προς στο μέρος του...
Α: θελω να σε ρωτησω κατι πρωτα..
Β: τι? 
Α: θες να γινεις το κοριτσι μου....


                                     ΤΙ?!


Hello girls. What are you doing?? You see what happen here...... Vana and the hot boy together??  I don't think so....... Well we gonna see.... Bye bye 👋 👋 👋

Maria

Ερωτεύτηκα??Where stories live. Discover now