🌸🌹Title-9🌹🌸

971 74 1
                                    

                   +7хоногын дараа+ 

- Ийм байна гэж төсөөлж байсангүй шүү. Юутаг ийм аймар ууртай гэж хэзээ ч төсөөлж байсангүй шүү. Миний мэдэх Юута байхаа больсон бололтой.....гэхдээ зүгээрээ би Юутад хайртай шдээ. Хайрлаж л байвал болно Юута бол миний эрдэнэс шүү дээ.

*Утас дугарах*

<Юута❤>

Би: Байна уу?
Юута: Хаана байна.
Би: Гэртээ байна.
Юута: Ммм юу хийж байгаан?
Би: Хичээлээ хийж байна.
Юута: Орой уулзъя.
Би: За....нөгөө
Юута: *таслах*

- Хмм бүх зүйл миний бодсоноос нэг л өөр болоод байна. Би яг яах ёстой юм бол? Юутагын байнга надруу уурлаж байгаа уурыг яах ёстой юм бэ? Тэр яагаад ийм ууртай болчихсон юм бол? Арай Жонхан намайг үнссэнийг мэдсэн юм болов уу? Намайг зугаалганд явснаас хойш л ийм зүйл болчихсон гэхээр 😢

Ээж: Шизүки хоолоо идээрэй *орилох*
Би: За гэсээр доош буун хоолны ширээний ард суулаа.
Аав: Миний охинд ямар нэгэн юм тохиолдсон юм уу?
Би: Үгүй ээ 🙁
Аав: Шизүки юу болсон юм?
Ээж: Хэлэхгүй юм уу?
Би: Болоогүй юу ч болоогүй надаас битгий олон юм асуугаад бай!!! Та хоёртой хоёргүй хэцүү байна. *уурлах*
Ээж: Шизүки 😢
Би: Хичээлдээ явлаа...оройтох болохоор битгий залгаад байгаарай.

- Хмм Юутагаас болоод ууртай байхад чинь аав ээж хоёр ч бас юув дээ. Ёоххх уур хүрч үхлээ....би нээрээ яагаад байгаан болоо? Би уг нь ууртай хүн биш шдээ. Жонхантай хичээлээ ч давтахаа больсон....хайр дурлалдаа сохорсон юм болов уу? би Жонханы тэр үйлдэлд хэт их балмагдсан бололтой......таксинд суун сургууль руугаа явж байтал утсанд зурвас ирлээ. Энэ зурвас Жонханаас ирсэн байв.

<Жонхан>

- Сургуулийн дээвэр дээр гараад ирээрэй хэлэх зүйл байна. :)

Би: Хммм

- Түүнээс зугтсаар байгаад залхчихлаа одоо түүнтэй ярилцсан нь дээр бололтой. Түүнд найз залуутайгаа ойлгуулаад Юутагаас салж чадахгүй гэдгээ хэлнээ зүгээр л түүнд хэл Шизүки Хмм гэхдээ би чадахгүйнээ сургуулийн урд такси зогсон би сургууль руугаа орлоо шатаар дээш өгсөн явж байхад миний толгойд ямар ч бодол орж ирсэнгүй зүгээр л юу ч бодолгүй алхана. Дээвэр дээр гарч ирэхэд Жонхан цааш харан зогсож байв. Би түүний ард очин зогсоод хоолойгоо засахад тэр эргэж харлаа.

Жонхан: Сайн уу?
Би: Сайн
Жонхан: Яачихсан юм?
Би: Юу?
Жонхан: Яагаад надаас зугтаад байгаа юм?
Би:...............
Жонхан: Чамд хайртай болчихсон маань буруу гэж үү?
Би: Би найз залуутай шдээ.
Жонхан: Тийм л юм бол яагаад миний сэтгэлийг догдлуулаад байгаан бэ? Чиний хийж байгаа үйлдэл бүр чинь намайг догдлуулаад байна. Чи жинхэнээсээ тэр залуудаа хайртай юмуу?
Би: М-мэдэхгүй ээ би сайн мэдэхгүй байна.
Жонхан: Хайргүй болчихсон хүнтэйгээ удаан хамт байна гэдэг хэцүү шдээ.
Би: Битгий намайг ийм байдалд оруулалдаа гуйж байна.
Жонхан: Заза ойлголоо хэрвээ тэр залуугаасаа салвал над дээр ирж болно шүү би чамайг үргэлж хүлээх болно.
Би: Би хичээлдээ орлоо
Жонхан: Тэгдээ
Би: Чи хичээлдээ суухгүй юмуу?
Жонхан: Үгүй ээ бодох зүйл байна чи хичээлдээ суудаа гэсээр тэр миний толгойг гунигтайгаар иллээ. Би түүнийг гуниглуулчих шиг боллоо. Яах ёстой юм болоо? Хмм бодох асуудал их байна шүү. Заза явж хичээлдээ сууя доо гэсээр дээврээс буун анги руугаа орлоо.

《THE♧END》🌹🌸Цэнхэр●Тэнгэр🌸🌹Where stories live. Discover now