+1 сарын дараа+
- Аль хэдийнээ 1 сар өнгөрчихсөн байна. Би буцаад инээж чадахгүй байх. Нэг л зовлон ирвэл амьдрал сүйрдэг юм байна. Миний хүү чи тэр тэнгэр дээр сайн байгаа биздээ? Ээждээ буцаад ирээрэй ээж нь заавал хүлээх болноо. Дахиад ирэх үед чинь ээж нь чамайгаа сайн хамгаалах болноо. Ээж нь чиний хамгаалагч байх болно.........голын хажуугаар алхан явахад өмнө нь энд Жонхантай хамт ирж байсан маань санаанд орлоо. Бид яг энд сууж байсан 😢 аз жаргалтай байсан ирээдүй маань яагаад гэнэт өөрчлөгдчихвөө түүнд сэтгэлээ илчилж байсан маань яг л саяхан болоод өнгөрсөн юм шиг тодхон санагдаж байна гэсээр би доош суун уйллаа..........ард чимээ гарахад эргэн хартал Жонхан зогсож байв.
Би: Жонханаа?
Жонхан: Удаан уулзсангүй шүү
Би: Чи энд юу хийж байгаа юм?
Жонхан: Чамтай уулзах гээд
Би: Ямар ч холбоо барихгүй байсан байж.
Жонхан: Уучлаарай
Би: Яагаад надтай уулзахгүй байсан юм? Би чамтай уулзах гэж ямар их очлоо доо. 😢
Жонхан: Бидний хүүхэд..........
Би: Одоо л асууж байх шив?
Жонхан: Уучлаарай
Би: Намайг хүүхдээ алдчихаад шаналж байхад чи хаана байсан юм? Бүхэл бүтэн нэг сар өнгөрхөд чи хаана байсан юм? Яагаад залгаагүй юм?
Жонхан: Энэ мэдээг сонсоход надад ч гэсэн хэцүү байсан
Би: *уйлах*
Жонхан: Хоёулаа яг эхэлсэн цэгтээ бүгдийг дуусгасан нь дээр байх.
Би: Юу? Салая гэж байгаа юмуу? 😭
Жонхан: Тиймээ......Хоёулаа анхнаасаа нийлэх ёсгүй байсан байх.
Би: Чихэр шиг үгсээр намайг хуурчихаад одоо яаж ингэж хэлж чадаж байнаа?
Жонхан: Уучлаарай
Би: *алгадах* Өөдгүй амьтан яаж ингэж хэлж чадаж байнаа?
Жонхан: Уучлаарай надад энэнээс өөр хэлэх үг алга.
Би: Үгүй ээ харин намайг уучлаарай. Тэр гайтай шөнө чамайг хүрээд ир гэж хэлээгүй байсан бол чи ингэж бэртэхгүй бас бидний хүүхэд эндэхгүй байсан юм.
Жонхан: Чамд ямар ч буруу байхгүй ээ битгий өөрийгөө буруутгаарай. Баяртай
Би: Түр хүлээ! Чамайг үхэх гээд хэвтэж байхад би хүүхдээсээ чамайг авраач гэж гуйсан би аавыгаа авраач гээд зөндөө гуйсан миний тэр гуйлтыг хүүхэд минь биелүүлсэн чамайг авраад харин өөрөө хорвоог орхисон. Надаас салж болноо намайг мартаж болно харин битгий хүүхдээ мартаарай. Хүүхэд маань чиний амийг аварсан юм шүү.
Жонхан: Мартахгүй болохоор битгий санаа зовдоо баяртай.
Би: Эрүүл энх байгаарай.
Жонхан: Баяртай гэж хэлэн тэр яваад өглөө........ахиад жоохон ч гэсэн хамт байхыг хүсэж байна болдог бол түүхий хойноос гүйж очоод чангаас чанга тэвэрмээр байна.
YOU ARE READING
《THE♧END》🌹🌸Цэнхэр●Тэнгэр🌸🌹
FanfictionЦэцэгс дэлгэрч байхдаа л хамгийн үзэсгэлэнтэй харагддаг. Энэ ховор болоод үнэ цэнэтэй....?????? Гол Дүрд: Юүн Жонхан, Нао Шизүки Төрөл: Романс...+18 адал явдалт хайр дурлал ????❤❤❤❤