MERHABA ARKADAŞLAR BİLİYORUM UZUN SÜREDİR YAZMIYORUM BAZI KİŞİSEL SEBEPLERDEN DOLAYI WATTPAD'E GİREMEDİM AMA GİRER GİRMEZ SİZE BİR YB YAZMAK İSTEDİM,BU ARADA 300 KİŞİYİ GEÇMİŞ OKUNMA,BEN 100'Ü BULMAZ DİYORDUM AMA BENİ YANILTTIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :D YORUMLAR İÇİNDE TEŞEKKÜR EDERİM,DAHA FAZLA UZATMIYORUM KARŞINIZDA YENİ BÖLÜM :))
Metro,saat 17:28-OSCORP'tan dönüş yolu;
Peter trende,üçlü koltuklardan birinde uyuyordu,uykusunda ise tuhaf şekiller,semboller ve genler görüyordu.Ayakta olan orta yaşlı,eşşek şakasını seven bir adam hafifçe gülümsedi ve Peter'a doğru eğildi.Genç adam o sırada habersizce uyuyordu,eli trenin hızlı gitmesinden ötürü hafifçe titriyordu.Adam ağır bir şekilde elindeki bira şişesini Peter'ın tam iki kaşının arasına düşmeyecek şekilde koydu.O sırada bir damla bira şişede kaydı ve Peter'ın alnına döküldü.
Peter;
Şak diye gözlerimi açtım ve ne yaptığımı bilmeden şişeye elimin tersiyle bir tane geçirip havaya sıçradım ve tavana yapıştım.Ellerim ve ayaklarım bildiğiniz trenin tavanındaydı.Kafamı eğdim ve ne olduğuna baktım.Herkes geriye çekilmiş,gözlerini pörtletmiş bir şekilde bana bakıyordu.Kafamı tekrar kaldırınca hala tavanda olduğumu fark ettim.Ellerimi bıraktım ve aniden yere düştüm.Noluyo ya?!Ama kıç üstü de düşmemiştim.Yine ellerim ve ayaklarımdan destek alarak kendimi kurtarmıştım.
"İğrenç!Şimdi üstüm başım bira kokuyor!"Dedi bir kadın.Aniden ayağa kalktım ve hızla kadına döndüm.Yanına gidip elimi omzuna koydum.
"Özür dilerim istemeden oldu."Tam elimi geri çekecektim ki çekemediğimi fark ettim.Nazikçe çekmeye çalıştım.
"İstemeden oldu..."Dedim şaşkınlıkla.Orta yaşlı bir adam sinirle;"Çek ellerini kadının üzerinden!!"Diye bağırdı.
"Elimi çekmeye çalışıyorum..."Hala olmuyordu.Elim sanki tişörte yapışmıştı.Adam hiddetle bağırıp beni itti ve tişört cart diye yırtılıp elimde kaldı.Birkaç adam"Uuu"layıp ıslık çaldı,geriye sendeleyip bir direğe tutundum.Kadın utançtan kıpkırmızı olmuştu,"Deli misin sen?!"Diye bağırdı.
"Çok üzgünüm!"Dedim bakmamak için kafamı çevirerek.Gidip tişörtü verecektim ki elim bana yine itiraz etti ve direkten çıkmadı.Kaşlarımı çattım ve içimde hadisene be diye bağırdım.Elimi çekmeye çalışıyordum ama olmuyordu.
"Sen bizimle dalga mı geçiyorsun?!"Dedi adam hiddetle ama onu takmadım.Bağırdı ve bana arkadan saldırdı,ensemde bir karıncalanma hissettim ve hızla dönüp adama bir tekme çaktım.Noluyor be?!Tamamen içgüdüsel olmuştu,kontrol bende bile değildi lanet olsun!
"Hey dostum üzgünüm!İyi misin?"Bir karıncalanma daha.Havaya sıçradım ve yan bir şekilde iki ayağımla üstüme gelen bir diğerinide indirdim.Ellerim hala direkteydi.Hemen ardından yana döndüm ve aşağıya kayıp bir diğerininde kafasına tekmeyi geçirdim ve onu yere yıktım.Evet ben!Zayıf,çelimsiz ve ezik Peter Parker az önce üç tane adamı tek başına hakladı!Başka bir adam daha üzerime geldi ama bu herif biraz şişkoydu...tamam bayağı şişkoydu.Bir ayağımdan yakalayınca göğsüne serbest ayağımla bir tekme geçirdim ve evet!Lanet elim sonunda direği bıraktı!Refleksi bir biçimde ellerimden destek alıp havaya sıçradım ve ayaklarımın üzerinde doğruldum.Bere takmış ve tırsmış herifin biri çantamı ve kaykayımı gördü.
"Dostum kaykayım olmaz!Lütfen yapma!"Nafile.Kaykayı aldı ve sertçe savurdu.Yumruğumu kaldırdım,kaykay bileğime çarpıp ikiye ayrıldı.Elinde kalan diğer parçaylada vurmaya çalıştı,yana kaçıp yakasından tuttum ve onu sertçe direğe çarptım.Ardından diğeri tutup sıçardım,bir bacağımı kafasının üstünden geçirdim ve diğer ayağımla sırtına,tam böbreklerinin hizasına bir tekme yapıştırdım.Ama ayaklarımın üzerine indiğimde zemin kaygan olduğu için duramadım ve kaydım.O sırada tutunduğum direk kırıldı ve havaya kalkıp ön tarafı şişkonun suratına,arka tarafı;"Peter Parker'i dövmece!"Oyununu başlatan hıyarın nahoş noktasına çarptı.Özür dilemek için döndüğüm sırada ikisininde tekrar suratına çarptı ve onları yere yıktı.Kadınlar geriye sindi,elimde kalan tişört ve direk düştü.
"Çok özür dilerim!"Hafifçe elimi kaldırıp titreyen elime baktım.
Benim sorunum neydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Responsibility(The Amazing Spider-Man-1)
AzioneÇok küçük yaşta kaybetti anne babasını Peter.Amcası ve yengesi tarafından yetiştirildi.Sıradan bir hayat yaşıyordu...ta ki Oscorp'ta geçirdiği bir kazaya kadar