Obudziłam się wcześnie rano, odważnie mogę to stwierdzić gdyż za oknem widać jeszcze niebo o ciemnej barwie. Wstałam z łóżka, po czym spojrzałam na zegar,który leżał na szafce nocnej. Wskazywał 4 rano. Mruknęłam z niezadowoleniem i zaczęłam robić sobie kokon z kołdry,ponieważ ani mi się śni wstawać tak rano !
2godziny później
Nie mogąc już dłużej,bezczynie leżeć, wstałam i ubrałam moje kapcioszki.Ruszyłam do kuchni na polowanie życia. Dorwałam się do lodówki niczym tygrys do swojej ofiary. Pewnie zastanawiacie się czemu nie jestem jak te wszystkie fit laski którym zależy tylko na tym aby mieć zgrabne ciało. Taa tyle że mi nie zależy na moim wyglądzie bo nie szukam miłości .. Tak szczerze mówiąc to i tak nie wyglądam najgorzej mam 168 cm i waże 48kg . Jak to robię? Sama nie wiem, ale wracając do tematu.
Wyciągnełam z bram niebios (lodówki) ser i masło a następnie powędrowałam po chleb. Posmarowałam cztery kromki oraz nałożyłam ser i włożyłam do tostera.
Po minucie moje tosty były gotowe a ja z przyjemnością zajadałam się nimi. Naglę usłyszałam że ktoś otwiera drzwi..
-Cześć,Wróciłam!-krzykneła moja siostra. Tak mam siostrę ale o tym później.
-Hejj, Nie krzycz tak jestem w kuchni.-odparłam po czym sięgnełam po drugiego tosta.
Zanim się obejrzałam szatynka była już w kuchni. Jessica bo tak ma na imię moja siostra ma 21 lat i aktualnie u niej mieszkam ponieważ chodzę do liceum które jest z dala od mojego domu rodzinnego. Zeskanowałam ją wzrokiem i z pewnością stwierdzam że była na jakiejś imprezie.
-Idziemy dzisiaj gdzieś? Mamy weekend!-zawołała wesoło Jess.Ona zawsze ma tyle energi ja jestem z tych ponurych czasami dziwię się że jesteśmy siostrami.
-Dobrze wiesz że najlepiej mi z zapasem żarcia, kołdrą i kolejnym serialem!!-odpowiedziałam zirytowana,ponieważ nienawidzę wychodzić na dwór a już napewno nie w dzień..
-Okey spoko w takim razie obejrzymy razem jakiś film.-Jess zawsze musi znaleść jakiś sposób aby spędzić razem czas ehh
Godzinę później
Mineła połowa filmu a nasze zapasy już dawno się skończyły .
Bardzo wciągnełam się w fabułe filmu dlatego nie szłam go uzupełnić.-Ale jaja przecież oni się w sobie zakochali!!!-Jess po raz pierwszy ma styczność z darami anioła i niestety nie ogarnia pewnych istotnych rzeczy które zawarte są w serialu czy chociażby książce. Jednak to tylko film i wiele ciekawych i istotnych fragmentów w nim nie uwzględnili...
-Polecam obejrzeć Shadowhunters tam jest wszystko ładnie wyjaśnione-rzekłam po czym znów spojrzałam na ekran.
-Em.. Ari musimy pogadać..-Jess zaczeła się plątać, czekaj co chwile ona nigdy się nie plącze coś musiało się stać..
-Spodobał ci się ktoś ???-zapytałam bo tak naprawdę tylko to wpadło mi do głowy.
Chwilę zastanawiałam się nad tym i stwierdzam że jednak jestem głupia. Jessica miała wielu chłopaków i się tak nie zachowywała to musi być coś innego.
-Nie,No co ty! Poprostu musimy się przeprowadzić .. Nie jesteśmy tu bezpieczne.. -o co jej do diaska chodzi, ma jakieś problemy ?
-A-lee co ma znaczyć że nie jesteśmy tu bezpieczne ?!-zaczełam wymyślać w głowie najgorsze scenariusze dragi,nielegalne biznesy sama nie wiem...
Witam serdecznie w pierwszym rozdziale! Wiem że rozdział jest krótki bo ma nie wiele ponad 500 słów ale mam nadzieję że następne będą dłuższe 💓. Przepraszam za jakiekolwiek błędy ale słabo u mnie z pisaniem 😂😂👌
Zostawiajcie gwiazdki jeśli rozdział się spodobał , następny rozdział postaram się wstawić jak najszybciej . A jescze dziś wstawię wizerunek niektórych postaci.
Dozoba💞💓
CZYTASZ
~Floating dreams~
FantasyMam na imię Ariana mam 17 lat. Pewnego razu odkrywam coś co do końca życia nie pozwoli mi żyć jak kiedyś.. Muszę zapoznać się znowym życiem i je zakceptować bo inaczej mnie zabiją.. Pytanie tylko czy chcę być jedną z nich? W podjęciu decyzji pomaga...